Розлучення з дружиною
Дізнався про зраду жінки, обговорив з нею це, вона зібрала речі і поїхала до коханця (сказала якщо би я її невідпустив вона би залишилась зі мною ). Що робити?
Неможу її забути.
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Доброго дня! А Ви можете пробачити свою дружину?
Дополнение от автора
Так можу
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "сказала якщо би я її невідпустив вона би залишилась зі мною", Щоб Вам спробувати допомогти, потрібно розуміти, що відбувалося між вами до моменту розставання та яка саме розмова відбулася? Що Ви їй говорили? Чому вона вирішила, що Ви її не тримаєте?
психолог онлайн
цитата:
Так можу
Можете сказати їй про це?
психолог онлайн
Здравствуйте.
цитата:
Неможу її забути.
Как давно это произошло?
Какой помощи хотите от психологов?
Дополнение от автора
Я пробачив її
Ми почали все спочатку
Але вона знову почала ізміняти з ним
І знову поїхала до нього
Сказала що неможе мене забути
Як мені її забути?
психолог онлайн
цитата:
Але вона знову почала ізміняти з ним
І знову поїхала до нього
Сказала що неможе мене забути
Можливо вона просто маніпулює Вашими почуттями
Дополнение от автора
Так маніпулює
І я впевнений що вона не зміниться
Зрадила двічі- зрадить і третій раз
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Пробачити людину це не означає дозволяти так до себе ставитися. Ви на стільки до неї "прив'язані", що повністю втратили себе. А поважати можна лише самодостатню особистість. Вам потрібно думати не про те, як її забути, а як змінитися на стільки, щоб не Вами маніпулювали, а Ви змогли вже керувати своїм життям. Як мінімум, потрібно запитати у себе чи влаштовує Вас, щоб з Вами так вчиняли? Я б Вам порадила індивідуальну зустріч з психологом. Тому що судячи з того, що відбувається, проблема набагато глибша і її потрібно шукати у стосунках Ваших батьків. та стосунках Вас із ними...
психолог онлайн
Забыть не получится, вы ж живой человек. А вот прожить утрату и стать счастливым возможно. Но нужно время, нужно проживать свои чувства, а не подавлять их. В интернете много статей про то, какие стадии проживания утраты есть. Просто раз и забыл - такого не бывает.
По какой причине вы ее простили?
Что именно вы начали сначала?
Какая причина была измены?
Какие у вас были отношения?
Дополнение от автора
По какой причине вы ее простили? Что именно вы начали сначала? Какая причина была измены? Какие у вас были отношения?
---
Вона запропонувала зустрітись, почала розказувати як вона шкоду про свій вчинок, розплакалась, і попросила ще 1 шанс.
Ми почали більше обговорювати наші проблеми, приділяли багато уваги один одному (но це виглядало якось наіграно)
Причина зради:
1. Мій фінансовий стан
2. Мало уваги до неї
3. Не МУЖИК
4. Поганий секс
........ і т д
Ми прожили 4 роки душа в душу
Приїхали у Швецію і тут все почалось
(А може почалось швидше, но я дізнався пізно)
психолог онлайн
Похоже, что для вас отношения были душа в душу, но не для вашей жены.
Дополнение от автора
Я також так думаю
Потрібно почати щось міняти з себе
Всім дякую за пораду
психолог онлайн
цитата:
Так маніпулює
І я впевнений що вона не зміниться
Зрадила двічі- зрадить і третій раз
В такому разі, навіщо Вам відносини, в яких Вами маніпулюють?
психолог онлайн
цитата:
Причина зради:
1. Мій фінансовий стан
2. Мало уваги до неї
3. Не МУЖИК
4. Поганий секс
........ і т д
Чому Ви, як чоловік, погоджуєтесь зі всіма цими звинуваченнями?
психолог онлайн
Як на мене, причини зради дружиною, озвучені Вами, це тільки привід, щоб виправдати негідний вчинок. Насправді, потрібно розбиратися, чи загалом спочатку у неї до Вас були почуття... Як варіант, використала у меркантильних цілях, щоб поїхати жити за кордон... А тепер у пошуках іншого "перевізника" чи "фінансового спонсора".. І поки такого не знайшла, бігає від коханців до Вас... Інша справа, чому саме така жінка з'явилася поруч з Вами? І чому дозволяє так себе поводити?
Дополнение от автора
А тепер у пошуках іншого "перевізника" чи "фінансового спонсора".. І поки такого не знайшла, бігає від коханців до Вас...
---
Під час останньої сварки вона мені так і сказала.
"Буде шукати своє щастя до поки незнайде "
Дополнение от автора
Інша справа, чому саме така жінка з'явилася поруч з Вами? І чому дозволяє так себе поводити?
---
Зявилась тому
Як зявилась?
Вона мені подобалась, хоч ми були різні.
І чому дозволяє так себе поводити?
Може томущо я її нівчому невідмовляв
психолог онлайн
Доброго вечора! Є гдибинні процеси, які впливають на наше життя, а ми навіть про них не здогадуємося. Це, якраз стосується питання, чому саму така жінка з'явилася у Вашому житті. І щоб зрозуміти таку закономірність, потрібно дуже ретельно розібратися у стосунках Ваших батьків та Ваших стосунках з ними.. І друге !І чому дозволяє так себе поводити?
Може томущо я її нівчому невідмовляв". Як на мене, Ви абсолютно праві у своїх припущеннях. Ви надміру "залипаєте" на коханій жінці. Тобто, по факту, стаєте її рабом, який "вимолює" щастя та любов. А отже, виглядаєте дуже принижено. Кохання і відрізняється від пристрасті та прив'язаності саме тим, що ми не лише турбуємося про близьку людину, а ще і вміємо її виховувати. Але для цього самому потрібно стати самодостатньою особистістю. Як на мене, якщо дійсно хочете розібратися у собі та стосунках, потрібно дуже глибоко розібратися звіди у Вас така залежність загалом від жінки... Як склалися у Вас стсоунки з батьками? Які стосунки між ними?