я почуваюся винною що "зрадила" хлопцю до того як ми почали зустрічатися
Я була знайома з хлопцем, назвемо його Й, і з іншим хлопцем, назвемо його Д. Хлопець Й сподобався мені з першої нашої зустрічі. Він поводився дуже дивно, на мою думку. Ми почали спілкуватися (я йому написала, ніби в жарт), всі його знайомі знали що він мені подобається, але ніхто йому нічого не сказав. (Це напевно тому що я багато кому з його знайомих подобалася, увагу мені хлопці нормально приділяють). Ми спілкувалися протягом пів року, хоча жили в одному гуртожитку, але бачились за ці пів року особисто може раза 3. Він не проявляв до мене ніяких активних дій, запросив один раз "попити пиво" хоча інші хлопці проявляли свою зацікавленість гарніше і запрошували чи у ресторан чи прогулятися але з якимось сюрпризом (я відчувала, що вони зацікавлені у мені). А цей хлопець хоч і проявляв мінімальні знаки, но всеодно цього було занадто мало аби я була впевнена, що я йому подобаюсь. Один раз я випила з подругами трохи і йому написала (сама не розумію чому) що " може ти відправиш мені поцілунок і я спокійно піду цілуватися з іншими хлопцями? " . Мені це потрібно було, бо при всьому нашому спілкуванню я відчувала що він мені сильно подобається, і динамила усіх інших хлопців. На це повідомлення він нічого не відправив... і тільки з цього моменту я мала хоч якійсь від нього натяки що я йому подобаюсь..... (зараз ми з ним зустрічаємось уже кілька місяців) НОООО через пів року цього спілкування і ніякої активності його у мою сторону зявився інший хлопець Д. Він був мені колись симпатичний і він буквально розуміє мене без слів і я його. Ми дуже дуже дуже схожі. Але у нього була дівчина весь цей час. Хлопець Д проявляв до мене надмірну активність і наполегливість у спілкуванні, він мене запрошував кожен вечір на пробіжку і проводити час разом, спілкувалися і говорили без зупину. Через деякий час я переключилася на нього і подумала, що навіщо мені хтось, хто не робить абсолютно нічого аби я була разом з ним. Я почала ігнорувати хлопця Й і зустрічатись і тп з хлопцем Д, поки не зявилася на горизонті його колишня (з якою вони уже зійшлися). Відповідно я з ним переспала. І тоді я була щаслива. Я подумала що ця колишня неадекватна і вона могла мене побити (без жартів, я її боялася) і перестала спілкуватися з хлопцем Д. В цей же час я замітила що перший хлопець почав рухатися і запрошувати мене завжди провести час з ним, буквально кожен день. Він дізнався про хлопця Д і .... подовження буде
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
продовження. І я розумію що йому було боляче. но цей перший хлопець буквально нічого не робив протягом 6 місяців що я уже зневірилася що він взагалі хоче зі мною відносин. після того як я позустрічалася з другим хлопцем - перший об'явився...... ми почали проводити час разом.... уточнення (з першим хлопцем я провела ніч до того як почала зустрічатися з другим, і після цього ініціативи всеодно не бачила) ...... отже зараз всеодно ми почали зустрічатися. Він мені подобається і я йому, але він поводиться деколи так і навіть казав мені це прямо, що він не може повірити і розслабитися, і повірити що я люблю його, раз я за ці всі 6 місяців нашого просто спілкування була з іншим хлопцем........... це абсурд для мене, бо ми ж з ним не зустрічалися і ініціативи не було (або не було іі в такій мірі в якій я звикла отримувати). Він просто невпевнений в собі, на це є обєктивні причини, є нюанс з його тілом чого він дуже соромиться. Но я це побачила аж після того як ми почали зустрічатися. І зараз виходить я почуваюся винною і я розумію що він не може бути в мені впевнений після цього. він не ділиться зі мною любовю так як я думаю міг би ділитися, він дуже люблячий але дуже переживає і заганяється. Я хочу почути поради, чи можна з такого поганого фундаменту побудувати нормальні відносини. Ми двоє здоровомислячих людей, двоє хочемо цих відносин. Але ця біль на початку цих відносин.... хіба не зруйнує вона все? Як можна побудувати сім'ю з такими ввідними даними..... Я зневірююся і мені здається що все що я б не робила, як би я за нього не дбала - все дарма бо він не бачить в мені опору і підтримку.... але тим не менше хоче бути зі мною..... а я не бачу в ньому ініціативи і боюсь що це може перетворитися у те, що за 10 років життя разом (ми уже живемо разом) він не зробить мені пропозицію а ми просто проживемо в невпевненості один в одному поки хтось з нас не наважиться знайти людину з якою буде цей фундамент відносин міцним....

психолог онлайн
Доброе утро!
Скажите, а Вы хотите с ним строить отношения? Вы сами написали, что это было до него и Вы имеете право встречаться с кем хотите и искать своего человека
психолог онлайн
Зачем вам брать на себя ответственность за неуверенность МЧ в себе и ваших отношениях?
Вы хотите все время ему что-то доказывать?
Что ценного в отношениях?
Как давно вы встречаетесь и живете вместе?
Дополнение от автора
Він мені подобається і у мене точно були дуже теплі почуття до нього, але мене так ображає ця піврічна безініціативність і що я не чекала чуда з неба і почала уже зустрічатися з іншим що зараз я почуваюся винною і відчуваю ніби я маю доказати йому щось.... втому і справа що я не хочу це доказувати все життя, я і уже зараз втомилася.... але без цих "доказів" він стає пригніченим а я боюся "запустити" ситуацію далі аби не розійтися з ним.... з одного боку я хочу бути з ним бо він хороша людина і я люблю його, а з іншого боку мене так ображає ця безініціативність що деколи образа переважує мою любов.
І я дуже хотіла будувати з ним відносини но коли я почала зустрічатися з іншим хлопцем (хоч і не на довго) це вже напевно була межа мого очікування до якої він міг зробити хоч щось аби ми були разом....точніше я відчувала що ми почали зустрічатися трохи запізно.... зустрічаємось уже місяця 4, а живемо разом місяць
Дополнение от автора
я не розумію чи є сенс мені далі робити хоч щось у цих відносинах і чи розвивати їх далі.... Я не знаю чи у таких відносинах може бути майбутнє. І якщо може то як це зробити
психолог онлайн
цитата:
але мене так ображає ця піврічна безініціативність
Не совсем понятно. У вас обида, что МЧ не проявлял интерес к вам?
А он обязан был? У вас фантазия, что вы обязательно должны сразу нравится?
Дополнение от автора
Не зовсім... Він мені подобався і я йому подобалась, но напевно не настільки аби він запропонував зустрічатися. І мене ображає те що я зараз почуваюся винною, що будувала своє життя коли йому було всеодно і він нічого не робив для того щоб зустрічатися зі мною, а потім коли дізнався що я була з іншим хлопцем - предявляв притензії навіщо я таке зробила.... я дуже хотіла не щоб я йому подобалась, а щоб якщо у нас і були б відносини, то вони починалися гарно і були приємні для нас, а зараз виходить що ми зустрічаємося уже стільки але я почуваюся неспокійно і він не спокійно, він сам казав що боїться що я знайду йому заміну, раз я так зробила раніше.... а я боюся що він не цінуватиме мене, бо я ці відносини за вуха притягнула..... це все ми обговорювали і він щиро каже що любить мене і я відчуваю що люблю його, но наші страхи.... я напевно надто сильно переживаю за відносини... я не можу в них розслабитись і насолоджуватись і я напевно не можу повірити що враховуючи це все що я зробила він може любити мене...
психолог онлайн
В чем конкретно ваша вина?
Что значит притянула отношения за уши?
У вас обоих похоже проблемы с самооценкой, отсюда и страхи
Дополнение от автора
притягнула за вуха - це момент коли ми почали зустрічатися... оскільки у моєму житті був випадок що я довго спілкувалася з людиною протилежної статі, і не тільки спілкувалася - виявилось ми не зустрічаємось а просто "проводимо час разом", і до цього усі інші мені прямо казали "давай зустрічатися".... а у цій історії теперішній ми фізично зблизились ДО тих слів "давай зустрічатися" і оскільки я не розуміла як мій партнер розуміє початок відносин, (а для мене це починається зі слів "давай зустрічатися", а для мого хлопця виявляється ні), то я сама йому сказала з часом "може ти хочеш мені запропонувати зустрічатися" на що він відповів що думав що ми вже давно зустрічаємось......
але всеодно ця ситуація виглядає для мене, ніби я змусила його сказати мені зустрічатися. по суті так, я змусила його сказати щоб прояснити ситуаціюю для мене, але він думав що ми зустрічаємося давно (не знаю від коли навіть, чи з моменту поцілунку чи тп)..... вигодить я бачу це так ніби я це все ініціювала.... і таких випадків у наших відносинах зараз є багато, де він хотів би це зробити (прямо запланував коли це зробить) а я лізу з питаннями типу "може ти це зробиш" на маленький період часу раніше ніж він це задумав.... а я бачу цю ситуацію наче вирвану з контексту, наче тільки я була ініціатором всього, незважаючи на його слова що він хотів це зробити сам
психолог онлайн
А зачем вы наперёд бежите и что-то предлагаете МЧ сделать?
Для чего нужно официально предлагать встречаться?