Перевтома
Дорого дня) Стикнулася із такою проблемою - відчуття постійної перевтоми. Минулий рік для мене був дуже складний, я була змушена поєднувати навчання в університеті і + паралельну підготовку до вступу на іншу спеціальність. Вчилась я без вихідних і відпочивала тільки перед сном, зависаючи в телефоні до 1 ночі. Наслідок цього став збитий режим сну. Також у мене погіршилася харчова поведінка, апетит у мене майже завжди був відсутній. Повертаючись до мого теперішнього стану, то можна сказати, що мій стан після вступу на іншу спеціальність, в інший університет, і в інше місто не тільки не покращив становище, а навпаки. Тепер я втомлююсь набагато швидше, режим сну та харчова поведінка ще більше погіршилися. Також варто зауважити, що я намагалась брати енергію з різних джерел: прогулянки, спілкування з друзями, спорт, раніше це допомагало, але зараз я навпаки втомлююсь ще більше. Варто також сказати також про те, що я часто відчуваю тривогу, і чесно кажучи, звідки вона береться я не знаю. Як боротися із цією перевтомою?Наперед дякую за відповідь)
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Ірино!
Ваші симптоми могуть говорити про деприсивний стан, який міг з'явитися після досить тривалого перенавантаження. Не погано було б проконсультуватися з психотерапевтом.
психолог онлайн
Здравствуйте, Инна!
Для меня это звучит так, будто Вы хотели изменить что-то в жизни, перейти учиться на другую специальность, и прикладывали для этого очень много усилий, но, насколько я понял, ожидаемого результат не получили, а стало только хуже. Так ли это?
Усталость может накапливаться из-за того, что Вы тратите много сил и энергии на вещи, которые не вызывают удовлетворения, а наоборот требуют много отдачи и внутренних ресурсов. Но, как я понял, сейчас нет способа для восстановления сил. Важно снова найти способ для восстановления своих сил и энергии, и провести ревизию в своей жизни. Как вариант обратиться к специалисту.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Есть ли у Вас возможность отдохнуть? Как Ваши родители относятся к этому и какие у Вас с ними отношения? Перенагрузка может иметь накопительный эффект