Депресія під час вагітності
Добрий день
Вагітна вдруге
Дитина бажана 2 роки не могла завагітніти..тиждень вже як не маю настрою весь час плачу себе накручую ...нічого не хочеться ні їсти ...чоловік підтримує як може весь час заспокоює на даний момент далеко на роботі приїжає на 5 днів 1 раз на місяць ..подруг в мене тут немає..як вийти з цього стану
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
О чем плачете?
По поводу чего накручиваете себя?
Какой возраст первого ребенка?
Дополнение от автора
Переживаю через роди..
Що можу залишитися сама з 2 дітьми а йти мені немає куди
Син 5 років
Дополнение от автора
Зараз де ми живемо в мене немає друзів навіть немає кому пожалітися..мій друг мій чоловік все йому розказую.. хочеться щоб чоловік був поряд ...нажаль це не можливо в селі В нас немає роботи ...ще потрібно платити аліменти дитині від першого шлюбу чоловіка...він взяв мене з дитиною ...наразі вагітна спільною дитиною
психолог онлайн
У вас первые роды были тяжелыми?
Почему возникли переживания про роды?
По какой причине вы можете остаться одна?
Какие у вас отношения с мужем?
Не совсем поняла про алименты.
У вашего мужа есть ребенок от первого брака и он платит алименты?
И у вас тоже ребенок от первого брака?
Получаете ли вы алименты на ребенка?
Дополнение от автора
Першу вагітність мені визивали роди дитина родилась вся синя але Слава Богу все обійшлося добре...врач який визивав роди сказав щеб день дитина могла вмерти ...
Чогось себе накрутила а вдруг я залишуся сама без роботи без житла куди я піду...
Так є в чоловіка дитина від першого шлюбу дівчинка 5 років
Якщо чоловік лишиться в селі зарплати його нам не вистачить комуналка.аліменти..через це мусить їздити на роботу в київ а хочеться щоб був з нами
Так в мене теж дитина від першого чоловіка 5 років хлопчик
Пішла від першого чоловіка почав пити на роботу не хотів йди весь час скандали а як вип'є бив всіх кого бачив до дитини діла не мав
Малому було 3 роки як я пішла від нього дитина була дуже злякана боялась коли голосно говорять чи сміються
Платить аліменти виконавча ним добре зайнялася він міг не платити по 3 місяці
психолог онлайн
Ваш муж работает в Киеве.
Отношения у вас какие?
Откуда взялись страхи, что вы останетесь одна?
Как минимум, алименты на первого ребенка вы получаете, и если не дай бог, разойдетесь с мужем, то и алименты на второго будете получать+пособие на себя до 3х лет ребенка
Где ваши родители?
Какие отношения с ними?
Работали ли до того, как забеременели вторым?
Есть ли образование?
Дополнение от автора
Відносини хороші буває сваримось по мєлоці..
Весь час влазить його перша жінка ...свикруха глядить дитину поки вона на роботі ..Може що хочеш сказати ..і всі мають мовчати їй бо вона не дасть їм бачитись з дитиною
Через це почала себе накручувати може краще буде мені самій ..мені ніхто не мовчить щось не так зразу свикруха каже
Мама виховувала нас з сестрою сама сестри батько помер...а своєму батькові я ніколи не потрібно бала він не хотів щоб я родилась..
Сестра вийшла вдруге заміж так її чоловік довів до того маму що вона мусила переїхати від них в маленьку стару хатину
Так працювала раніше продавцем
Середня освіта
Кравець вишивальник
психолог онлайн
Как первая жена вашего мужа влияет на вашу с ним жизнь?
У вас достаточно негативные истории про мужчин и вывод, что без них легче.
Но хорошо бы отделять то, что было у мамы, у сестры, и какие отношения с мужем есть у вас.
Дополнение от автора
Ходить всім розказує який він був поганий ..за дитиною вона не дивиться ..дитина може прийти не помита не розчесана ...
Чоловік завжди мене підтримує слухає
психолог онлайн
цитата:
Ходить всім розказує який він був поганий ..за дитиною вона не дивиться ..дитина може прийти не помита не розчесана
Ну пусть рассказывает.
Чем вам и вашей семейной жизни это мешает?
Дополнение от автора
Щей свекруха весь час до чоловіка чого ти не хочеш общатися з нею вона ж мати твоєї дитини
психолог онлайн
Еще раз спрошу - чем вашей семейной жизни это мешает?
И какие чувства возникают по поводу того, что бывшая жена вашего мужа чем-то недовольна?
Дополнение от автора
Бо вона мене роздражає
психолог онлайн
Вы не отвечаете, чем конкретно вам и вашим отношениям с мужем мешает его бывшая жена.
Потому что пока не понятно