Не знаю що робити?
доброго вечора, мій чоловік не порадившись поїхав в іншому місті на роботі ,приїджає раз в тиждень додому ,я лишилась одна з маленьким сином,він сказав що не хоче назад вернутись жити Там де ми живемо з дитиною і хоче щоб ми їхали до нього туди жити ,але я не хочу, я на нього ображена,я знаю що можливо вже сім'ї не буде якщо я не поїду,але я не хочу туди їхати і жити там,він мені сказав або я їду до нього або він не приїде додому більше.я не знаю що мені робити ,мені потрібна порада спеціалістів . Гарно дякую наперед.
Вопрос от: ; Возраст: 36

психолог онлайн
Марта Вадимовна Чепурная
Маріана, добрий вечір.
Ви розмовляли з вашим чоловіком про вашу образу?
Психолог не може давати поради, якщо що.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрый вечер!
Вы разговаривали с ним, что именно его не устраивает? Какие у Вас есть страхи, если Вы поедите к мужу?
Дополнение от автора
Так,я говорила ,він каже що не бачить в цьому нічого поганого,а те що я обіжана на нього це нічого не значить .
психолог онлайн
Наталія Крилова
Какие у Вас отношения с мужем? Складывается такое ощущение, что он совсем с Вами не считается и не слышит. На сколько Вы от него зависимы? Такие вопросы нужно обсуждать вместе с ним и говорить о своих страхах и переживаниях
Дополнение от автора
Я все з ним обговорювала і говорила чому я не хочу до нього їхати,але таке відчуття що він не чує мене,я бачу що хороша заробітна плата змінила його,але він нам з дитиною лишає копійки,і коли я про це говорю,то він звинувачує що можу теж піти на роботу, але я втратила роботу і він постійно нагадує що я не маю і не знайду хорошу роботу тут і треба їхати того до нього там найти роботу.
психолог онлайн
Наталія Крилова
А Вы хотите найти работу, если здесь так сложно? Возможно, что для Вас там бы открылось больше перспектив? Что Вас пугает в переезде? Если муж не хочет возвращаться, то скорее всего он останется там и будет зарабатывать, а Вы можете остаться одна
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Вам не совет нужен, а разобраться какой из выбор более приземлим для вас, где вы получаете больше для себя и ребенка, и при сравнении решить что делать дальше.
Дополнение от автора
Я не хочу бути грубою,можливо ви праві пане Андрію! Але якщо йому вашко було поговорити про те чи не буду я проти того щоб він поїде ,якщо я не буду проти то як далі на бути ,де будемо жити ,в нас є великий пес і якщо кота можна взяти на орендованій квартирі то собаку не хотять ніхто,я собаку не можу викинути на вулицю через те що чоловік не зміг поговорити зі мною перед тим як це зробив,не зміг спланувати все якщо він хотів нас туди взяти. Я не знаю яка причина чому він зімною не обговорив це перед тим як поїхати ,але для мене це вашко все лишити і опустити голову бо я жінка ! або ніхто щоб мати свою думку чи щось вирішувати.
психолог онлайн
цитата:
Вы все верно говорите, даже если взять вариант вашего переезда, то нужно учитывать абсолютно все, вашему мужу стоит придумать как это сделать правильно.
Если же нет, тогда вопрос за вами, и ответственность насчёт того , что делать дальше, будет за вами
психолог онлайн
В этой ситуации Вас больше всего расстроило, что он с Вами не посоветовался, а поставил перед фактом. Варианты по жилью всегда можно найти и можно найти квартиру, в которой хозяева разрешают быть с животными. Вам нужно стараться находить компромисс с мужем, если Вы хотите сохранить семью
Дополнение от автора
Гарно дякую всі Вам ! Здоров'я Вам всім і успіхів в новому році.