Депресія ?
Отже , все почалось з того що я переболіла ковідом , потім в мене стався викидень , потім я захворіла , лікарі не можуть встановити діагноз, потім знайшли антинуклеарні антитіла - це свідчить про аутоімунне захворювання .Рідна людина хвора на рак
Пройшло два місяці , мене просто накриває щовечора ,я плачу . Хочеться відпочити - за роботою не можу . На роботі жодного співчуття , розуміння . Пересаджують мене в якусь комору без вікон , де тісно , не повітря -нічого , я працюю 9 год за комп ютером з цифрами , в мене сідає зір . І я вже їм казала , що мені погано там сидіти, що в мене проблеми з очима . Але ж всім … + Ще батьки чоловіка , натякають , що всі проблеми із-за того, що я не хожу в церкву . Я просто хочу почуватись щасливою , а зараз я нещасна.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Здравствуйте! Очень Вам сочувствую. Вы действительно переживаете сильный стресс. Скажите пожалуйста есть ли у Вас сейчас интерес к чему-то? Вы как-то отвлекаетесь от тревожных мыслей? Вас что-то радует?
По поводу работы — есть ли у Вас возможность сменить ее? Как Вы воспринимаете упреки родителей мужа, испытываете ли вину?
Дополнение от автора
У мене зараз сезон на роботі , я займаюсь лише роботою , яка мені загалом подобається , і з/п хороша, умови не подобається , але це одне з найкращих підприємств міста . Я і розвиваюсь в цій сфері , курси прохожу , зараз поставила це на паузу , бо втомлена . Думаю- це для мене не варіант . Хоча в цій ситуації мені дуже важливі умови праці і я думала за це , але я не хочу змінювати місце. Чоловік моя підтримка , він приносить мені квіти і мене це радує , хоча я чомусь плачу від цього. Все, радісні моменти закінчились. Намагаюсь віддалитись від батьків чоловіка , щоб цього не слухати . Я думаю за відпочинок , який я зможу дозволити пізніше.
Дополнение от автора
Є хоббі-генеологія , часом я цим і займаюсь .
психолог онлайн
На мой взгляд это больше похоже на сильное эмоциональное переутомление чем на депрессию. Но все равно, думаю, Вам имеет смысл обратиться к психиатру , чтобы он назначил Вам препараты поддерживающие нервную систему, возможно даже легкие антидепрессанты. И если у Вас есть возможность поработать с психологом выберите себе кого-то на сайте.
Дополнение от автора
Дуже дякую
психолог онлайн
Будте здоровы!
психолог онлайн
Доброго дня
Думаю, що у вас зараз справді, як сказала колега, емоційне виснаження після багатьох фізичних та психологічних стресів. Думаю, що для вас зараз було б дуже корисно звернутися до психотерапевта на підтримуючу роботу. Можливо вдасться справитися і без медикаментів.
психолог онлайн
Доброго дня! У кожної людини бувають певні життєві періоди і ніхто не застрахований від таких важких моментів, як у Вас зараз. Певне, дуже багато всього і у Вас елементарно не вистачає внутрішніх ресурсів для того, щоб "пройти" ситуації і зберегти внутрішній спокій... Саме тому навіть позитивні емоції, як ото з квітами, викликають замість радості сльози... Так спрацьовує захисна система організму, захищаючи сльозами від повної виснаженості та руйнації. Адже яскраві емоції потребують глибинних енергій людини.. Окрім того, як на мене, Ви зовсім заплуталися у розумінні поняття щастя. Бо те, що Ви вважали "щастям" раніше, було повністю зруйноване останніми подіями... А як жити і чим, Ви не знаєте - не вистачає ні сил, ні знань про суть життя людини... Як на мене, у Вас зараз певна життєва криза, роздоріжжя, час щоб зупинитися і розібратися, а чи насправді стара модель сприйняття себе та оточуючого світу підходить Вам? Чи можливо, прийшов час, щоб переосмислюючи своє життя, вже перейти на іншу сходинку буття?