Одружений чоловік закохався в колегу
Вітаю. років 14 тому я закохався в дівчину, з котрою ми вчилися разом в університеті. Сталося це вже після завершення навчального закладу. Стосунки тривали 2 роки, були дуже насиченими емоційно, то обривалися то відновлювалися, через те, що дівчина на той час вже жила з іншим хлопцем, за котрого зрештою вийшла заміж. Я теж одружився, але обрав дівчину з котрою мені було комфортно. Яскравих емоцій не було, проте було розуміння, та інші позитивні моменти. В цілому звичайна сім'я, на даний момент з 5 річною дитиною. Декілька місяців тому виявилося що колега, з котрою працюємо десь 5 років і котра також в шлюбі має почуття до мене, а я до неї. На диво ми обоє досить тверезо на це дивимось, і розуміємо всю банальність і складність ситуації, але почуття у обох дуже сильні. Ми не перетинаємо межі, але ситуація дуже складна, коли вирують такі почуття, що від одного дотику електрика по всьому тілу, тоді як до дружини захолов... Не знаю, що з цим робити. Можливо підкажете.
Вопрос от: ; Возраст: 36

психолог онлайн
цитата:
Яскравих емоцій не було,
Добрый вечер! Что в Вашем понимании "Яскраві емоції" ?
Эмоции различаются по степени выраженности и эмоциональную чувствительность можно развивать. Если же под этим определением Вы понимаете страсть, возбуждение, тогда это вопрос мужской сексуальности. И работать необходимо в этом направлении. То есть, непонятно когда Вы пишете, что не было ярких эмоций.
цитата:
обрав дівчину з котрою мені було комфортно.
Здесь вообще непонятно. Комфортно это как? Например, мне комфортно, когда мне купили платье. Но это не означает, что я буду постель делить с таким мужчиной. Это пример. Понимаете разницу? Комфорт, любовь, страсть.
цитата:
але почуття у обох дуже сильні
Что это за чувства ? Можете ли их назвать? Что будет когда они перестанут быть такими сильными?
цитата:
тоді як до дружини захолов.
Интересно, что Вы делали по отношению к жене, что чувства остыли? Как так выстраиваете свои отношения с женой, что тенденция пошла не на развитие, а на спад?
психолог онлайн
Доброго вечора, а що Вам хотілося б у даній ситуації? Можливо є кілька варіантів, між якими сумніваєтесь? Психологи точно не можуть Вам підказати, що Вам робити, хіба можуть допомогти розібратися з почуттями і бажаннями для того, щоб прийняти рішення.
психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Здравствуйте.
Так бывает в длительных отношениях. Чтобы понять себя и свои чувства, разобраться в том, что в ваших отношениях с женой сейчас происходит или наоборот, не происходит, чего вы не получаете, нужна продолжительная работа с психологом.
Дополнение от автора
\"Яскравих емоцій не було\" - в порівнянні з тою першою, про котру писав. Не було аж такої сильної пристрасті, дуже сильного емоційного звязку.
\"Комфортною\" - ми познайомилися коли у мене в житті був певний спад, і мені хотілося зустріти когось, з ким би я міг разом підніматися, рости, розвиватися і т.д. На той момент мене все влаштовувало: хороша дівчина з хорошої сімї, приємна, вродлива, в своїй роботі одна з кращих в місті, не конфліктна, за майже 10 років ми практично ні разу не сварилися, ще донедавна класний секс. Все було комфортно, але без сильної емоційної складової. Зараз у мене таке враження, що я пішов далі у розвитку (в професійному плані, та і загалом), а дружина практично там же де була коли ми зустілись, навіть трохи гірше, бо через народження доньки вже 6 років практично не працює, за винятком декількох місяців. Я не можу покластися на неї в цьому плані, і відповідно несу сам відповідальність за те, що грубо кажучи \"ми будемо їсти завтра\". Хоча якогось недостатку немає, але сама думка про це мене дратує.
\"У обох почуття сильні\" - мені достатньо взяти її руку в свою і від того стається ерекція. Ну у неї десь так само) Ми давно працюємо, тому на одній хвилі, розуміємось майже без слів, коли поряд мені постійно хочеться її торкатись. Тож мені вона імпонує і як жінка, що професійна (мені подобаються професіонали, в будь якій сфері) і як жінка що викликає в мені такі сильні емоції. Я їй часто снюсь, часто в еротичних снах. \"по відношенню до дружини захолов\" - та власне нічого не робив, ще пару місяців тому все було більш менш окей, а зараз спеціально вже декілька разів перевіряв - підходжу ззаду, обіймаю, і в емоційному плані нічого не відчуваю. Роблю те саме з колегою і тепло з ендорфінами розпливаються тілом. Це якось так все як сніг на голову звалилося.
\"Що би мені хотілося\" - наразі важко сказати, бо з одного боку, якщо би ви подивилися на нашу сімю збоку то все виглядає чудово, але є моменти які мене вже декілька років гризуть, в тому числі чи не зробив я помилку тоді обравши \"комфорт\" але без сильної емоційної складової. На днях зловив себе на думці, що вже може й рік не казав дружині що люблю її, бо не можу з себе це видавити, оскільки в моєму розумінні любов це в першу чергу ось цей сильний емоційний звязок. При цьому я її ціную, поважаю, розумію, і створюю для неї щасливе життя, наскільки можу. Тоді як колезі якраз зміг би легко сказати, що її люблю.
психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Доброго дня! Як на мене, згадка про перше кохання аж ніяк не є випадковістю... І те, що зараз відбувається з колегою, певним чином, є продовженням тих яскравих недопрожитих почуттів... Ви пишете "від одного дотику електрика по всьому тілу, тоді як до дружини захолов...". Так влаштована людська психіка, що справжня любов має спокійну, тривалу природу, а пристрасть - неврівноважену, гарячу і руйнівну... І коли вона, пристрасть, з'являється, буває дійсно складно себе втримати, бо підключаються сексуальні потужні енергії... Але... У такі моменти виграють ті, хто вміє себе вчасно зупинити, адже на кону доля багатьох людей, у тому числі маленьких дітей... І щоб легше це було зробити, варто дійсно з'ясувати, чому Ви почали свою розповідь із згадки про минулі почуття?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
в порівнянні з тою першою, про котру писав
А так не должно быть на Ваш взгляд? Я думаю это нормально испытывать разные эмоции к разным людям.
цитата:
Все було комфортно, але без сильної емоційної складової.
Вы второй раз акцентируете на этой фразе. Интересно, что для Вас означает сильная эмоциональная связь?
цитата:
через народження доньки вже 6 років практично не працює
Дейстительно, необходимо учитывать, что женщина некоторое время в период декрета будет неработоспособна. Это психологически непростой период для женщины. И своего рода работа - по заботе и воспитанию ребенка, которая требует очень много ответственности (за жизнь человека).
цитата:
думка про це мене дратує.
а что именно раздражает? мысль о том, что только Вы один несете ответственность ? Или тот факт, что жена не приносит денег в дом ?
цитата:
в моєму розумінні любов це в першу чергу ось цей сильний емоційний звязок. При цьому я її ціную, поважаю, розумію, і створюю для неї щасливе життя, наскільки можу. Тоді як колезі якраз зміг би легко сказати, що її люблю.
Для меня любовь - это как раз таки ценность человека, уважение, понимание. А сильная эмоциональная связь это точно не про любовь, а про что-то другое. Например, эмоциональная зависимость. Как Вам такое ?
Не пытаюсь Вас переубедить. Делюсь просто своим взглядом.
Дополнение от автора
Алла Григорівна - тому й почав з цього, бо почуття схожі, єдина різниця, що зараз я "худо бєдно" але контролюю емоції і блокую їх, що не так легко.
Анна Борисівна - якщо я правильно зрозумів, ви ведете до того, що серйозних претензій до дружини у мене немає, і я з вами погоджуюсь і розумію це, але... що я не розумію, це чому мій мозок видає мені те що видає (описував вище). Якщо у відносинах все ок, чому у мене ні з того ні з сього зявляються такі почуття до іншої людини?
Далі, що з цим робити, і чим може скінчитися? Наразі бачу такі варіанти:
1. Я блокую емоції, не розвиваю стосунки з колегою, психологічно страждаю через це. Як довго це може тривати і як зрештою може вплинути на мене?
2. Я пересплю з колегою. Чи наситить це якусь мою потребу і чи може скінчитися на цьому етапі?
3. Я залишу дружину, почну жити з колегою. Наскільки живучі такі відносини з точки зору статистики, вашого досвіду?
психолог онлайн
Дякую Вам за доповнення! Ви пишете "тому й почав з цього, бо почуття схожі, єдина різниця, що зараз я "худо бєдно" але контролюю емоції і блокую їх, що не так легко"... Що, як на мене, характеризує Вас як порядню та достатньо розважливу людину. Контролювати такі емоції людині без необхідних знань щодо природи чоловіка та жінки і самих сімейних стосунків, надзвичайно важко! Як на мене, саме "недопрожитість" попередніх стосунків і спровокувало появу нового такого собі життєвого випробування... Хто у тих стосунках кого кинув? Хто перший пішов?
Дополнение от автора
Алла Григорівна - там все було складно, почуття так само виникли раптово, дівчина жила з хлопцем, з яким теж спокійні звичайні відносини були, а у нас "ураган" емоцій. Ми багато спілкувались, ці емоції відкрили великий потік креативу, ми писали вірші, листи, відяували одне одного на відстані (я не вірю в містику і таке інше, але тут справді було дещо особливе, принаймні для нас) фізичний контакт стався десь за пів року, не раніше. Потім ми рвали стосунки, вона ніяк не могла вирішитись залишити його, і зрештою ми остаточно порвали, вона вийшла за нього, а я на певний час приймав транквілізатори (мінімальні дози за рецептом лікаря). Потім декілька стосунків, але радше щоб відволіктись, і тільки через роки два завязались стосунки вже з теперішньою дружиною. Декілька років тому побачились з тою жінкою, і я все ще її не пробачив, сказав подивимось, що буде ще через 10 років)