Всьо бісить мене не розум
Мені коден лень тяжко заснути в голову лізуть думки тупі . Я не висип птм я сплю до 12. Опікунка мене сварить каже що я не в готелі я її почснююю вона не розуміє каже що просто на другий раз як щераз скажу її що я не висип то забере на місяць телеф . Але я в ньому не сижу довго максимуи до 12 і то рідко . Я вже хз що робити .
А доречі накраще я висип це коли просто вируб від алкоголб. Але мені його пити не можна бо я стаю не алекватною я стоп кнопки не стаю . Я тоді ніч не памятаю і зімною робл що хочуть . Мене ніхто не поважає тай я сама себе не поваж я так дум закінч навч в мед і зосу аіти соужити втрач нічого вде але я не закінчу навч бачу бо я по моєму не доживу до того мрменту . Мені вже то всьо надоїло . Мене всі бояттся . В сене вде було баг попиток. Я кржен вечір плачу я вже не можу так жити мені хочеттсч назавжти дозакінч будь чким способом .
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Вітаю!
Дуже цікава сповідь, яку тяжко читати, бо слова скорочені та відчувається збуджений емоційний стан.
Я правильно зрозуміла, ти дівчина і навчаєшся у медичному коледжі мабуть, та живеш з опікуном.
А опікун хто? Бабця чи може тітка? Чи ще хтось?
Ти не назвала своє ім*я і якось не зручно спілкуватись.
Вибач, буду звертатись на "ти" )
Хотілось би знати чи є у тебе друзі? Які вони, та що тобі радять?
Ти не висипаєшся, бо втомлюєшся від навчання чи не спиш тільки через думки?
Поділися своїми думками.
Як ти вчишся? Навіщо вживаєш алкоголь?
Відчуваю, як тобі болить такий образ життя! Ти про це пишешь з біллю.
Зрозумій, щоб сталося інакше, щоб життя стало кращим, то треба його поміняти до навпаки! Іншого шляху немає. Хочеш змін - міняйся! Нічого не міняєш - все залишається таким же.
Якщо людина заблукала в лісі та йде, йде, а ліс згущується та не видно світла, то треба розвернутися і міняти свій маршрут, а може йти навпаки, щоб знайти світло.
Тобі потрібно змінюватись. За один день такого не відбудеться. Але поступово це можна зробити. Тільки бажання людини та її усвідомлення може поміняти погане життя на краще!
Головне, тобі треба зрозуміти "чого мені хочеться" та як до цього йти, як змінюватись?
В твоєму стані потрібна допомога дорослого. Кому ти довіряєш? Може це вчителька чи якийсь родич, чи ще хтось.
Треба комусь довіритись і попросити допомоги, довірливо та спокійно поговорити і тоді ти розірвеш своє замкнуте коло обов*язково!
У житті завжди є вихід із складних ситуацій та ще й не один! Повір мені, спеціалісту з практичним досвідом.
Тому треба "не ричати", "не кусатися" і на тебе не будуть ричати)) бо ти повинна розуміти життєвий закон: що сієш те й пожнеш. Сієш добро, то добро і буде всходити навкруг тебе, а якщо сіяти зло - то оточувати буде зло.
В першу чергу перестань злитися та дратуватись! Заспокойся і виріши яка тобі допомога потрібна в цей час.
Чекаю на твої відповіді та питання)
::smile::
Дополнение от автора
Так я вчуся в медичному коледжі вже закінчую того року. Ні опікунка монахиня. Я не висипаюся через думки всякі дурні . Вчуся по середньому ну є 3 і 4 . Та бо мене всьо нервує бісить і просто хосеттся відпочити тому і пю. Та щімною з норм ніхто не хоче дружити бо всі бояттся мене. Але ну блін я не можу поіншому. Я вде замахалася так жити мені то всьо надоїло. Я зриваюся просто ні нащо. І ні накого не кричу то на мене всі кричать хоча я говорила що я не можу норм спати що тяжко вставати . я кажу ще чучуть мене ви більше не побачите скоро, але птм після тих слів я розум що так не можна говорити всьо ж таки я з 5 років живу з ними і все ок було .
психолог онлайн
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, навіщо Вам опікунка, якщо Ви повнолітня? У Вас є інвалідність з якогось захворювання?
Дополнение от автора
Бо томк що я поки вчуся я живу в будинку сімейного типу.
психолог онлайн
Зрозуміло. А де Ви берете гроші на алкоголь? Вам треба налагодити режим сна, засинати хоча б о 22.00. Чому Вас всі бояться? Оскільки у Вас були суїцидальні спроби, необхідно звернутися до психіатра.
психолог онлайн
Добрий день! Ти знову не написала своє ім*я (( Ти чогось боїшся, чи забула?))
Не переживай, спілкування конфиденційне і тобі ніхто не нашкодить.
Хотілось би знати скільки тобі років.Ти пішла у коледж після 9-го класу чи після 11-го?
Знаєш, я працювала у медколеджі і тому знаю, що тут багато задають вчити, але ж така професія. Я дуже люблю молодь, студентів ::smile::
Дополнение от автора
Мені 19 пішла після 9 , вчуся на м/с, сама хотіла, чесно я би вже хотіла то чим швидше закінч виклад задовбали. Десь так 3 -4 роки ±так точно поганий сон. Я роблю все щоб влитися в компанію нормальну, але птм чую врни всяку фігню говорять про мене, хочу нормал з ними говорити , а вони би тільки кулаками розмахувалися , я 0м кажу краще не починайте ні вони лізуть а я знаю зразу де вдарити і всьо їх вирубала. Я незнаю що заспокоює я просто беру і йду на висоту там курю і розслабляюсь а так незнаю
психолог онлайн
Дякую за уточнення)
Тобі 19, а по спілкуванню ти наче застрягла у дитинстві, це моє враження)
В тебе багато психологічних проблем і їх треба вирішувати скоріше, бо ти не спиш 3-4 роки і це дуже багато і дуже погано впливає на психіку. Вона в тебе розбалансована і її треба привести до ладу та обов*язково із спеціалістом психологом.
Мені здалося, що ти недуже хочеш змінюватись, бо це ж треба виконувати рекомендації, вчитися розуміти себе та контролювати свої емоції, розбиратися в собі і та інше. А для цього потрібні зусилля.
Мені здається що ти вже звикла до своїх звичок і щось різко міняти ти не готова. От би психолог сказала б: " зроби отак і як у казці все раз і змінилось" Так хочеться? Чи я помиляюсь? ))
З психологом потрібен час і не малий, щоб навчитися себе розуміти та інших. Чи готова ти до цього, готова прикладати зусилля? То вибери психолога і працюй над собою.
Я теж буду рада тобі допомогти.
Приймай рішення!
Дополнение от автора
Я готова до всього, я сюди і написала твльки щоб допомогли бо наступного разу я так точно не витримаю. Я знаю що це не просто
Буду дуже вдячна за допомогою
психолог онлайн
Якщо бажаєш поспілкуватись зі мною, то дзвони після занять, коли будеш мати час. Або у вихідні.
А тоді ми домовимось про наші зустрічі онлайн чи то по телефону, чи то у вайбері або у скайпі.
Бажаю всього найкращого::smile::
Дополнение от автора
Добрий день ,можна сьогодні десь в 17:00 позвонити ±?
психолог онлайн
Вибач, я була зайнята і не заходила на сайт цілий день, тому побачила твоє запитання о 21-ий годині.
Можеш завтра 15.01.21 подзвонити в той же час.
Подзвони обов*язково і ми домовимось, як будемо спілкуватись: по яким дням та о котрій годині.
Цей сайт не для особистого спілкування, тому дзвони або пиши на електронну пошту)
До зв*язку!