Не розумію що відбувається
Добрий день! У мене така ситуація: ми з хлопцем 5 років разом він працює на фурі їздить по Україні ( бачимося раз в місяць) в связку з його роботою по іншому ніяк не виходить. Він робить ремонт в своїй хаті ( вже мебель купляє) і навіть скидає мені фото от А до Я ремонтах. На днях він мені сказав що хоче поселити квартирантів туди ( молоду дівчину або дівчину з дитям поки та буде розводитися з чоловіком тобто времено) я йому почала говорити свою думку по цьому поводу а він мене навіть не захотів слухати. На даний момент ми не розмовляємо . Я йому писала що так не робиться давай поговоримо, а в нього ноль реакцій. І що саме цікаво що це не він позвав дівчат туди жити а його рідні. Чому він себе так веде з точки психології? І я не розумію чому його рідні до мене так ворожо ставляться я їм нічого погано не зробила? І як мені поступить в такій ситуації чи вести себе з точки психології?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Вы все 5 лет видитесь раз в месяц?
Какие отношения?
Устраивает ли вас такая регулярность встреч?
Что ценного в отношениях?
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрий день, Юля.
цитата:
( бачимося раз в місяць) в связку з його роботою по іншому ніяк не виходить.
І як Вам з цим? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Якщо так триватиме і надалі, яку Ви бачите перспективу?
цитата:
На днях він мені сказав що хоче поселити квартирантів туди ( молоду дівчину або дівчину з дитям поки та буде розводитися з чоловіком тобто времено) я йому почала говорити свою думку по цьому поводу а він мене навіть не захотів слухати.
Що для Вас означало таке його рішення?
цитата:
І що саме цікаво що це не він позвав дівчат туди жити а його рідні.
Що це для Вас?
цитата:
На даний момент ми не розмовляємо .
Вже були такі ситуації?
психолог онлайн
Доброго дня Юліє! Ви пишете, що в стосунках вже 5 років... Вам хлопець робив пропозицію одружитися?
Дополнение от автора
Ні так було не завжди ми бачилися на багато частіше ми стали бачитися останні півроку так взвязку з його роботою. Так мене це влаштовує але я не прошу писати мені що мені такі відносини не потрібні. Так уже склалася ситуація що так бачимося.
психолог онлайн
А где вы увидели, что вам пишут про то, что такие отношения не нужны?
Вам задают вопросы, чтобы понять больше про ситуацию
Дополнение от автора
Я написала конкретну ситуацію і що мені робити . Перспективи тут ні до чого.
психолог онлайн
Здравствуйте, Юля.
Вам кажется, что психологи вам начнут писать, что ваши отношения бесперспективны?
психолог онлайн
Нельзя из пары предложений, без уточнения, говорить о чем-то.
Но похоже, что про бесперспективность отношений вы уже слышали от других людей и потому так болезненно реагируете на вопросы
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Здравствуйте!
цитата:
Чому він себе так веде з точки психології?
Ответ на этот вопрос знает только сам мужчина.
Написанного Вами мало, но из того, что написано можно понять, что мужчина вам сказал о своих планах, но вы с ним не согласны. Вы считаете, что он должен поступить иначе и в этом Вы с ним расходитесь. Случались ли между Вами разногласия раньше? Как Вы раньше реагировали? Удавалось ли прийти к согласию?
Из того что Вы написали о своем мужчине и из того что Вы отвечали психологам, можно сделать вывод, что для Вас очень важно, чтобы происходящее вокруг согласовывалось с вашими планами. А это невозможно. Другие люди могут поступать так как они сами считают нужным. Например задавая вопросы которые вам не нравятся или сдавая квартиру не посоветовавшись с вами.
Дополнение от автора
Я тут вже писала багато разів просто мені писали навіщо вам такі відносини знайдіть більш перспективніше тому так реагую.
психолог онлайн
Если у вас много вопросов про отношения, то разумнее всего поработать с психологом индивидуально, чтобы разобраться в себе, своих переживаниях и найти ответы на свои вопросы. Точечно задать вопросы, если у вас их много, толку не даст особого.
Да и никто не помнит, что вы спрашивали и писали. Потому и будут дальше задавать вопросы, уточнять.
Если вам не раз писали про то, что отношения бесперспективные, то может стоит задуматься над тем, какие у вас отношения и что вы в них получаете.
Дополнение от автора
Так між нами були і раніше не дорозуміння у нас просто є таке що ми не правильно друг друга розуміємо і плюс у нього є таке що він любить кидати трубку не дослухавши мене до кінця. Я думаю що інші дівчата так само реагували б якщо б у їхніх хлопців тим паче жили інші дівчата . І ще раз напишу що це не його ідея їх поселити а його рідних.
Дополнение от автора
І ще до речі він мені поставив умову або я там жити буду або дівчата яка в мене бути реакція? Ми з ним не одружені і я навіть не маю статуса ніякого.
Дополнение от автора
А як я буду жити там сама якщо він постійно буде на роботі . Я сама без роботи ( в зв'язку з тим що я проти вакцини ) .
психолог онлайн
Зрозуміли Ваші побоювання, щодо того, як жити самій без чоловіка... Але... Якщо одружитеся, станете жити у ролі дружини, народите дітей... без шлюбу, згодна з Вами, немає чого переїзжати до нього... Тому що у ролі кого там будете? Як на мене, його батьки так ставляться до Вас, бо ви не одружені і по факту для них ніхто... Інша справа, що він дозволяє керувати собою своїм батькам... Та якщо одружитеся, керувати будете вже Ви, може і не одразу, а з часом, бо він звик діяти під чиєсь керівництво... Питання, чи здатні Ви самі прийняти якесь рішення?
психолог онлайн
Какую помощь вы хотели бы получить от психологов?
Вы изначально запрашивали предположения почему МЧ и его родные так ведут себя. Наверно потому, что им так удобно и вы так позволяете.
Почему вы миритесь с тем, что МЧ позволяет себе трубку бросать и не говорить с вами?
Какие в целом у вас отношения?
Что в них ценного?
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
цитата:
Так мене це влаштовує але я не прошу писати мені що мені такі відносини не потрібні
А Вам тільки що про це тут і ніхто не писав, Ви вклали свою інтерпретацію і це цікаво). А якась частина Вас хоче припинити ці стосунки?
цитата:
Поясню тепер до чого тут перспективи і чому це важливо. Те як реагує Ваш хлопець і реагуєте Ви в цій конкретній ситуації відображає ваші стосунки загалом і для того, щоб Вам дати якісь кокретні рекомендації і дійсно допомогти необхідно дивитися на картину цілісно, але у Вас чомусь це викликає гнів. Якщо Ви не відповідатиете на запитання, то і допомогти Вам не зможуть. Це так само якби Ви пішли на медичний огляд і не розповідали де і як у Вас щось болить.
цитата:
Так між нами були і раніше не дорозуміння у нас просто є таке що ми не правильно друг друга розуміємо і плюс у нього є таке що він любить кидати трубку не дослухавши мене до кінця.
Ось про це я і кажу - це не однораовий випадок, а ціла система.
цитата:
Також цікавий момент. По перше, психологи не дають конкретних "порад" кидати когось чи ні - Ви самі маєте дійти до цього (припускаю, що Ви знову внесли свою інтерпретацію). По друге, Ви пишете сюди вже неодноразово, ситуація не вирішується (адже випадки повторюються - форма та сама, просто зміст різний), а Ви ніяк не звернетеся індивідуально (а Вам це вже говорили неодноразово). Чого очікуєте? Що кожного разу писатимете сюди і Вам даватимуть конкретний алгоритм дій що робити? На жаль, це нереалістично.
цитата:
От це вже по суті, Ви заговорили про перспективу). А як Ви хочете реагувати? Що відповіли тоді на таку його умову? Що для Вас "одруження"? Якщо Ви почнете жити там і не будете розписані, то що трапиться?
цитата:
Ні так було не завжди ми бачилися на багато частіше ми стали бачитися останні півроку так взвязку з його роботою. Так мене це влаштовує
цитата:
А як я буду жити там сама якщо він постійно буде на роботі .
Ви суперечите сама собі. Вас це вже не влаштовує, але Ви не хочете це визнавати, тому гніваєтеся, коли Вас про це питають, адже це підсвічує Ваш "внутрішній конфлікт".
цитата:
Я сама без роботи ( в зв'язку з тим що я проти вакцини ) .
Також важливий момент, По суті, Ви залежна від чоловіка і це також лякає. І тут також важливо подивитися на перспективу - що буде далі, якщо Ви не матимете роботи. Крім цього, це не проблема - є варіант дистанційної роботи, головне Ваше бажання.
психолог онлайн
Идеальной рекомендации «как себя вести» вам никто не даст, для начала определите, что вы хотите от самой себя в данной ситуации ?
Дополнение от автора
Какую помощь вы хотели бы получить от психологов? Вы изначально запрашивали предположения почему МЧ и его родные так ведут себя. Наверно потому, что им так удобно и вы так позволяете. Почему вы миритесь с тем, что МЧ позволяет себе трубку бросать и не говорить с вами? Какие в целом у вас отношения? Что в них ценного
---
А як вони бачать мене і те що я дозволяю себе так поводити ? Ми живемо друг від друга 20 км і останній раз я бачила його рідню в августі. Я з цим не мірюся а кажу йому що давай поговоримо як дорослі люди . Відносини в цілому ми спілкуємося по телефону і бачимося раз в місяць.
Дополнение от автора
---
Він сам не хоче одружитися каже всім що ще рано. Є різні типи чоловіків деякі тільки одружуються коли дівчина вже при надії. А насильно казати чи самій пропонувати одружитися то це низько.
психолог онлайн
Большая ошибка ожидать, что штамп в паспорте что-то изменит и что муж станет вас слушаться.
Такой подход приводит к тому, что и количество разводов растет и женщин, которые потом "разочаровываются" в муже. Хотя по факту он каким был, таким и остался, а женщина просто в фантазиях жила и планировала перевоспитать мужа. Но мужчина уже взрослый и не сынок, а партнер. Воспитывают своих детей, а не мужей/жен.
Что сейчас ценного в отношениях?
По поводу чего недоразумения?
психолог онлайн
Юля, вы здесь много пишите о поступках и словах других людей.
А что насчет вас? Чего же хотите вы? Хотите замуж за молодого человека или нет? Какими хотите чтобы были ваши отношения? Каким хотите чтобы было ваше будущее?
И, нравится вам это или нет, чтобы что-то было по вашему нужно предпринимать к этому шаги. Потому что сейчас вы пишите о том, что все вокруг не такие: его родители ваши отношения в серьез не воспринимают, он сам не так реагирует да и еще и к родителям прислушивается, психологи вот вам тоже насоветовали фигни какой-то. А сами то вы что делаете чтобы было по-вашему? Что говорите? Как вы это говорите? Как думаете, после такой постановки вопроса человеку хочется к вам прислушаться?
Дополнение от автора
От це вже по суті, Ви заговорили про перспективу). А як Ви хочете реагувати? Що відповіли тоді на таку його умову? Що для Вас "одруження"? Якщо Ви почнете жити там і не будете розписані, то що трапиться
---
А моя реакція така що він хоче посилити дівчину з дитиною яка розводиться з чоловіком на врем'я розвода а іншу дівчину яка працює з його мамою . Одруження це насамперед обов'язки і межа через яку переступити важко тобто вже людина не буде робити що заманеться .
Дополнение от автора
Что сейчас ценного в отношениях? По поводу чего недоразумения
---
Ценного нічого . По поводу того що він хоче щоб я жила у нього .
Дополнение от автора
Юля, вы здесь много пишите о поступках и словах других людей. А что насчет вас? Чего же хотите вы? Хотите замуж за молодого человека или нет? Какими хотите чтобы были ваши отношения? Каким хотите чтобы было ваше будущее?
---
Я хочу нормальних відносин з розумінням . На щот його роботи мені також важко бачитися раз в місяць але ж я не скажу йому щоб він її кидав і сидів зі мною.
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
"Одруження це насамперед обов'язки і межа через яку переступити важко тобто вже людина не буде робити що заманеться"
С чего вы взяли? Мало мужей, которые изменяют женам, не дают денег, пока та в декрете с ребенком, унижают, бьют, бухают и гуляют с друзьями, пока жена дома варит/моет/убирает?
Это крайне зловредная установка считать, что жена это командир и после свадьбы она поставит мужчину на место и он будет слушаться ее.
Женитьба для многих это просто бумажка о регистрации брака и не более. И ответственности как не было, так и не наступает после женитьбы.
Грустно наблюдать, что такое рассуждение еще живо. И много злости к тем, кто такое продолжает распространять среди молодых женщин.
Пока вы сама себя не начнете уважать, ценить, не будете позволять с собой плохо обращаться, то не будет мужчины, который будет ценить и уважать вас.
И не важно жена вы или просто встречаетесь
Если ничего ценного в отношениях, то зачем вы в них остаетесь и уже 5 лет вместе?
психолог онлайн
цитата:
А Ви довіряєте своєму хлопцеві? Насправді, людина може зраджувати і будучи одруженою. Свідотство про шлюб - це просто папірець. Якщо людина не готова взяти відповільності, то ніякий папірець і навіть вінчання не допоможуть. Відчувається, що у Вас вже немає базової довіри в цих стосунках.
цитата:
А насильно казати чи самій пропонувати одружитися то це низько.
А що у цьому "низкого"? Говорити про свої бажання - це навпаки психологічно зріла позиція, а от очікувати поки інша людина додумається і буде готовою задовільнити Ваші бажання - це інфантильно.
цитата:
Ценного нічого .
Тоді чому Ви і далі перебуваєте у цих стосунках? Що Вас тримає?
цитата:
Я хочу нормальних відносин з розумінням .
Орієнтуйтеся на це.
цитата:
На щот його роботи мені також важко бачитися раз в місяць але ж я не скажу йому щоб він її кидав і сидів зі мною.
Ви можете сказати йому про своє бажання і шукати спільні шляхи для вирішення. Стосунки - це не про замовчування і підпорядкування, а про співпрацю.
Дополнение от автора
---
Я после свадьби і не збиралася командувати мужем я і зараз не командую коли ми просто у відносинах . Просто коли я б уже була б замужем я б сиділа там у нього а не їздила автобусом туди сюди і скоріше за все це він би командував би мною . Якось так само собою затягнулося на 5 років.
Дополнение от автора
---
Так я йому довіряю він взагалі навіть і брехати не вміє бо в його сім'ї це табу і зрада також це я точно знаю
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Из того, что вы написали, итог можно подвести один - в отношениях ничего ценного нет, просто затянулись на 5 лет. Встречи раз в месяц, с МЧ недоразумения, обсуждать отношения и что-либо МЧ не готов, бросает трубку.
Какую помощь хотите получить от психологов?
психолог онлайн
цитата:
була б замужем я б сиділа там у нього а не їздила автобусом туди сюди і скоріше за все це він би командував би мною .
Вам це подобається?
цитата:
Якось так само собою затягнулося на 5 років.
Хочете і далі "тянути"?
Дополнение от автора
---
Я йому завжди кажу про свої бажання а на рахунок одруження він сказав що ще рано. І по поводу роботи : він тільки хоче працювати водієм бо це його стихія . Я навіть йому казала щоб разом поїхати за кордон сказав що ні.
психолог онлайн
цитата:
він тільки хоче працювати водієм бо це його стихія .
Можна працювати водієм і не їздити кожного місяця закордон, не буваючи дома - це також не проблема, головне бажання. Проблема ж то не у цьому.
Дополнение от автора
Я ніколи не скажу людині що давай розійдемося . Він просто так довго працює бо в нього не має напарника і не має кому його замінити .
психолог онлайн
Юля, я хочу Вам дещо зазначити.
цитата:
Чому він себе так веде з точки психології? І я не розумію чому його рідні до мене так ворожо ставляться я їм нічого погано не зробила? І як мені поступить в такій ситуації чи вести себе з точки психології?
Справа в тім, що немає ніякої точки психологіїї. Є конкретна людина і вона вчиняє як їй здається правильним та зручним на даний момент.
Це я про нього і про Вас. Отже потрібно Вам самій вирішити, чи влаштовує Вас таке ставлення хлопця та його рідних? І більше нічого не брати до уваги(!)
Можете поспілкуватись, висловити своє здивування, свої ємоціїї. Запитати те, що вважаєте важливим... і почути відповідь. Або не почути. У будь-якому разі вирішувати Вам. Якщо ж Ви не будете вирішувати, то вирішать за Вас. От чи будете тим задоволені - це вже питання.
психолог онлайн
цитата:
Я ніколи не скажу людині що давай розійдемося .
Чому?
цитата:
Він просто так довго працює бо в нього не має напарника і не має кому його замінити .
Чергове виправдання.
Дополнение от автора
Можливо не має точки психології бо я в ній не розбираюся . Я завжди хочу говорити про те що мене турбує , а він просто робить так як йому вигідно і не думає що відчуває інша людина.
психолог онлайн
" Я завжди хочу говорити про те що мене турбує , а він просто робить так як йому вигідно і не думає що відчуває інша людина."
Снова выходит: вы - хорошая, он - плохой.
Дополнение от автора
Чому?
---
Тому що я знаю як це больно .
Чергове виправдання.
---
Що значить чергове виправдання . Він їздить на фурі ( якщо знаєте що це таке) по Україні сам , а посилки ви як думаєте получаєте від Нової пошти? Як в додатку дивитесь де їде машина?
Дополнение от автора
Снова выходит: вы - хорошая, он - плохой
---
А я що писала про себе що я хорошо чи що він поганий?
психолог онлайн
цитата:
Я ніколи не скажу людині що давай розійдемося .
То есть готовы еще не одно пятилетие своей жизни потратить на отношения, где нет ничего ценного?
Так с чего бы МЧ что-то делать, напрягаться в отношениях, если и так сойдет, вы все равно терпите и расходиться не собираетесь?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Тому що я знаю як це больно .
Біль допомагає нам рости, покращувати наше життя і змінюватися. Коли Ви витягуєте колючку, то також болить, але якщо Ви її не витягуєте, то тоді рана гноїться і буде ще больніше, і головне Ви можете померти. Біль сигналізує про ушкодження, яке необхідно залікувати. Ви зробите йому більш боляче, якщо продовжуватимете стосунки в яких не бачите ніякої цінності і де будете обоє нещасними. Ви будете переживати біль на систематичній основі, поки до нього не звикнете і тоді не уявлятимете своє життя без болю. Розумію, що Вам колись зробили боляче і Ви не хочете зробити це з іншою людиною, однак не поширюйте свій досвід на цю ситуацію.
цитата:
Замість того, щоб розібратися у ситуації Ви знову йдете у гнів, агресію та захист. Припускаю, що те саме відбувається і у стосунках. Уявляю як це тяжко.
"Чергове виправдання" - замість того, щоб почати обговорювати цю ситуацію, шукати інші варіанти (змінити компанію, підібрати інший графік і т. д.), ви обоє шукаєте виправдання чому це "неможливо зробити" і потрапляєте у позицію Жертви, обезцінюючи свої можливості впливати на ситуацію. Скажу одне - коли люди дійсно цінують стосунки, хочуть бути разом, вони шукають варіанти і їх знаходять.
Дополнение от автора
Ну скажу що в нього і свого життя не має він коли приїздить додому батьки навіть не дають відпочити йому . Там дуже сложна ситуація вдома там де він живе діти раби.
психолог онлайн
Вы не ответили какой помощи ждете от психологов?
Дополнение от автора
Я вже получила половину відповіді на питання.