Що робити в цій ситуації?
Я зустрічаюся з хлопцем більше 1 року. На початку відносин я отримувала дуже багато турботи, уваги, підтримки. Через 8 місяців ми почали жити разом. У нас почали з’являтися конфлікти, непорозуміння, сварки. Коли почалася війна, ми повернулися в своє місто до своїх батьків, поки не живемо разом. І ситуація кардинально змінилася, за 2 тижні бачилися всього один раз, з моєї ініціативи. При зустрічі подарував великий букет квітів (на жіночий день), але спілкування було мало. Я постійно задавала питання собі, шо ж не так. Чому я стала байдужа йому. Чому я чекаю на його повідомлення, на приїзд аж більше 10 днів. І коли я запитую, коли він приїде, його відповідь - «та ще ж зустрінемося». Чому коли я кажу, що мені важко зараз, що потребую більше уваги, турботи, він каже - «не накручуй себе». Чому його «привіт, як ти» стало таке холодне і фальшиве. Чому коли я телефоную щоб поговорити з ним, він при друзях у відповідь до мене - «а шо ти хочеш». Чому коли я говорю правду і вибачаюся за незручність, я чую у відповідь - «мені здається, що ти брешеш». Чому коли я прошу про підтримку для моєї сім’ї, мені відповідають - «головний хазяїн пішов, і чого я маю тепер бути з вами», (адже мій тато пішов в тероборону) Чому я чую - «якщо щось треба я допоможу» , а у висновку це пусті слова. Чому коли я вкотре питаю чи вінприїде, я чую - «ну якшо ти вийдеш, то добре», а у висновку не приїжджає. Чому коли я кажу, що ми рідко бачимося, у відповідь - «менІ просто лінь їхати». Чому коли з’явилася можливість побачитися, поспілкуватися, він говорить -«мені потрібно раніше додому». Чому у такий складний час, він проводить більше часу зі своїми друзями, з якими тільки недавно почав добре спілкуватися, а у відповідь я чую - «не рівняй себе до них» - тобто я не заслуговую стільки уваги, як до них. І таких «чому» ще є дуже багато. Можливо проблема в мені? Що я занадто привязалася? Як поводити себе в такій ситуації? Чи вважаються такі стосунки здоровими?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий день, Nika.
цитата:
Чому я стала байдужа йому. Чому я чекаю на його повідомлення, на приїзд аж більше 10 днів. І коли я запитую, коли він приїде, його відповідь - «та ще ж зустрінемося». Чому коли я кажу, що мені важко зараз, що потребую більше уваги, турботи, він каже - «не накручуй себе». Чому його «привіт, як ти» стало таке холодне і фальшиве. Чому коли я телефоную щоб поговорити з ним, він при друзях у відповідь до мене - «а шо ти хочеш». Чому коли я говорю правду і вибачаюся за незручність, я чую у відповідь - «мені здається, що ти брешеш». Чому коли я прошу про підтримку для моєї сім’ї, мені відповідають - «головний хазяїн пішов, і чого я маю тепер бути з вами», (адже мій тато пішов в тероборону) Чому я чую - «якщо щось треба я допоможу» , а у висновку це пусті слова. Чому коли я вкотре питаю чи вінприїде, я чую - «ну якшо ти вийдеш, то добре», а у висновку не приїжджає. Чому коли я кажу, що ми рідко бачимося, у відповідь - «менІ просто лінь їхати». Чому коли з’явилася можливість побачитися, поспілкуватися, він говорить -«мені потрібно раніше додому». Чому у такий складний час, він проводить більше часу зі своїми друзями, з якими тільки недавно почав добре спілкуватися, а у відповідь я чую - «не рівняй себе до них» - тобто я не заслуговую стільки уваги, як до них.
Припускаю, що це риторичні питання. У Вас особисто є гіпотеза "чому"? Що дасть відповідь на ці питання?
цитата:
Можливо проблема в мені? Що я занадто привязалася?
В чому саме Ви вбачаєте свою відповідальність? Що саме Ви вносите у поняття "занадто прив'язалася"?
цитата:
Чи вважаються такі стосунки здоровими?
На Вашу думку, як виглядають здорові, гармонійні стосунки?
психолог онлайн
Доброго дня, Nika!
Чи є у Вас самой припущення на питання чому?
Чи пилили Ви у хлопця чому так?
цитата:
Чому у такий складний час, він проводить більше часу зі своїми друзями, з якими тільки недавно почав добре спілкуватися, а у відповідь я чую - «не рівняй себе до них» - тобто я не заслуговую стільки уваги, як до них.
Те що Ви далі писали Ви ставили йому ці питання? Якщо ні, то що Вас стримує?
Дополнение от автора
Усі питання ставила, і це його відповідь, яку я описала в своїй проблемі. Чи можна сподівалися при таких відповідях на розвиток стосунків?
психолог онлайн
Вам цієї відповіді достатньо?
«не рівняй себе до них» - тобто я не заслуговую стільки уваги, як до них це для Вас про стосунки?
Стосунки це кроку на зустріч, та кроку разом
Дополнение от автора
Мене цікавить, чи варто наполягати на зустрічах, просити про його приїзд, чи дати йому спокій?
психолог онлайн
Цікаво, що Ви не відповідаєте на уточнюючі запитання спеціалістів, проте і далі просите дати рекомендацію по конкретних діях з Вашого боку. Важливий процес, який також про щось свідчить (скоріше про перекладання відповідальності за Ваше рішення на психологів). На жаль, неможливо виписати ліки, допоки Ви не відповідаєте лікарю на запитання про симптоми.
цитата:
Чи можна сподівалися при таких відповідях на розвиток стосунків?
Відповім питанням на питання - якщо ситуація не зміниться, і хлопець продовжуватиме таку поведінку щодо Вас, чи можливі стосунки в майбутньому? І одразу ще одне питання - як має виглядати "розвиток стосунків", адже він буває різним?
психолог онлайн
Тобто щоб хлопцю бути з Вами його треба ЗМУШУВАТИ?! Нащо Вам це?
психолог онлайн
цитата:
Даже при таких его ответах можно повернуть отношения в ту сторону, куда Вы хотите.
Да, для этого Вам надо знать, как себя вести.
цитата:
коли я запитую, коли він приїде
1. Есть вероятность, что молодой человек воспринимает вопросы как нападение. Поэтому и убегает от этого. Так что спрашивать его о чем-то уже, к сожалению, бесполезно.
цитата:
я кажу, що мені важко зараз, що потребую більше уваги, турботи
цитата:
коли я прошу про підтримку
2. К сожалению, Ваши просьбы о помощи он тоже не выдерживает. Возможно, слышит в них жалобу, а на спасение не имеет сил (ресурса) и/или желания.
цитата:
вибачаюся за незручність
3. Обычно, излишние извинения воспринимаются как слабая позиция. Чувство вины будет увеличивать Вашу неуверенность в себе. А это Вам явно не нужно.
цитата:
а у висновку це пусті слова
4. Надо смотреть на поступки (действия). Слова - это всего лишь слова.
цитата:
менІ просто лінь їхати
5. Лень - это отсутствие мотивации. Выводы делайте сами.
цитата:
«не рівняй себе до них» - тобто я не заслуговую стільки уваги, як до них
6. Обиды будут мешать Вам достичь желаемого. К тому же они также снижают уверенность в себе.
цитата:
Що я занадто привязалася?
Слишком привязываться не стоит. В отношениях должен быть баланс "брать-давать", а не игра в одни ворота.
цитата:
Як поводити себе в такій ситуації?
Как минимум уверенно. Если сейчас нет возможности поработать с этим и уменьшить страхи, обиды и чувство вины, то хотя бы не демонстрировать это всё молодому человеку.
цитата:
Чи вважаються такі стосунки здоровими?
Даже из "нездоровых" отношений можно сделать "здоровые", если:
1. Хотеть этого.
2. Знать, что для этого надо делать.
3. И делать.
психолог онлайн
Доброго ранку, Nika!
цитата:
Дійсно, дуже багато питань і практично немає відповідей, які б Вас задовльнили. І це, на мою думку, головне. Отже, Ви не відчуваєте того, чого хотілося б. Навпаки, відчуваєте негатив, холодне ставлення, байдужість і т.ін.
Тобто, навіщо мучити себе питання ЧОМУ, якщо варто зазирнути в середину себе і дати відповідь - а що відчуваете Ви до хлопця після усіх його відмовок????
Напишить на папері своЇ ємоції і почуття. Усі, усі. Разом, зібравшись до купи, вони підкажуть Вам - і що відбувається, і що Вам робити. Напевно, що спиратись на себе. Поважати себе. Турбуватись про себе та близьких. Зберегти свою гідність, адже інші люди поводяться з нами таким чином, як ми це їм дозволяємо(!)
Дополнение от автора
Світлана і Володимир дякую Вам за детальні відповіді! Як Ви вважаєте, чи потрібно брати ініціативу в свої руки в такій сттуації? Телефонувати першій? Чи навпаки трішки дати спокій?
психолог онлайн
цитата:
Во всем должен быть баланс.
Вы можете звонить/писать первой и потом брать паузу.
Общаться желательно в формате "Я-сообщения" (можете найти в интернете).
Успехов Вам.
психолог онлайн
цитата:
Як Ви вважаєте, чи потрібно брати ініціативу в свої руки в такій сттуації?
Ось я розумію Ваші мотиви, що стоять за цим питанням. А чи розумієте їх Ви?
Брати ініціативу в чому? І, головне, для чого?
цитата:
Телефонувати першій? Чи навпаки трішки дати спокій?
Відчувається Ваше бажання себе нав*язати людині, яка нехтує Вами, Вашими інтересами та почуттями.
Скажіть, будь ласка, як так вийшло, що Ви себе мало цінуєте? Як поводились з Вами батьки у дитинстві?