Страх разговаривать по телефону с парнем
У меня есть боязнь разговаривать по телефону с противоположным полом,то ли со своим парнем ,то ли с малознакомым не важно с кем)С самого детства такое !мне легче в живую ,но по телефону нет,знаю что нужно бороть свой страх ,и больше практиковаться ,но моя боязнь сильнее )С начальством такая же ситуация!Речь путается ,в голове каша,выставляю себя полной дурой,как быть?что делать?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий день, Olga.
А що саме Вас лякає в телефонному спілкуванні? Яка найгірша картинка виникає, що може трапитися? Вас лякає прийняти виклик, а потім страх спадає, чи він залишається таким же інтенсивним і під час розмови? А коли телефонуєте Ви, а не Вам? Чим відрізняється телефонне спілкування від очного? Те саме відбувається і під час відеодзвінка? Я правильно зрозуміла, у спілкуванні з жінками цього немає? У Вас був негативний досвід телефонного спілкування?
психолог онлайн
цитата:
что делать?
Работать с психологом.
Так как самостоятельно справиться с этой проблемой у Вас не получится.
Даже если психолог работает в краткосрочном методе, то такая работа со страхами занимает 8-10 консультаций (2-2,5 месяца).
А например, в психоанализе на такую работу уходит несколько лет.
психолог онлайн
Ольга, а для чего вам выставлять себя умной?
Кто в детстве повлиял на формирование вашего отношения к мужчинам?
Дополнение от автора
Здравствуйте Оксана,пугает не что голос не понравится ,хол мыслей и вообще манера разговора😅Ведь в переписке я очень грамотно и четко формулирую мысли ,а в разговоре по телефону нет(
Четкой картинки не рисуется
Да,меня пугает взять трубку ,и страх остаётся на протяжении всего разговора.Не важно я звоню или мне!Видеозвонок с парнем Никогда не пробовала ,не знаю😅С женщинами не так.Опыта негативного не было)
психолог онлайн
Здравствуйте! После каких событий и с какого времени появился этот страх?
психолог онлайн
цитата:
Ведь в переписке я очень грамотно и четко формулирую мысли ,а в разговоре по телефону нет(
Але Ви також пишите, що в очному форматі Вам ОК спілкуватися, а там Ви ж також формулюєте думки в процесі і висловлюєте їх. Тоді в чому різниця? Хтось колись ставив під сумнів Ваші когнітивні здібності (можливо батьки, інші важливі для Вас фігури)? Комусь колись не подобалася Ваша манера розмови?
цитата:
Видеозвонок с парнем Никогда не пробовала
Спробуйте, важливо поглянути чи буде різниця.
Дополнение от автора
Оксана ,да,отец частенько критикует мою речь по телефону,по типу : «Громче», «че ты мямлишь»,стесняюсь разговорить с кем-либо по телефону при нем 😅
психолог онлайн
цитата:
да,отец частенько критикует мою речь по телефону,по типу : «Громче», «че ты мямлишь»,стесняюсь разговорить с кем-либо по телефону при нем 😅
А ось і причина Вашого страху). Що Ви йому відповідаєте в цей момент, коли він Вас безпідставно критикує? Припускаю, що його критика у Вашу сторону не обмежується лише телефоном, це стиль його взаємодії з Вами. А якщо Ви спілкуєтеся з хлопцем не при батькові, цього страху немає?
Дополнение от автора
Обычно я ничего не отвечаю 😅,можно сказать пропускаю мимо ушей )Когда общаюсь с парнем не при отце ,страха нет,(я о личной встрече )
психолог онлайн
цитата:
Обычно я ничего не отвечаю 😅,можно сказать пропускаю мимо ушей )
Помітно, що Ваш батько порушує Ваші межі, а Ви їх не відстоюєте і це проблема психологічної сепарації. Він продовжує Вам робити боляче, а Ви це продовжуєте терпіти. Для психоедукації можете почитати книгу В. Ламберт "Личные границы. Как их устанавливать и отстаивать", С. Форвард "Токсичные родители". Якщо батько не буде чути Ваши бажань і не враховуватиме Ваших почуттів, коли Ви про них заявлятимете, Ви можете обмежити з ним спілкування - це доросла і зріла позиція.
Зі свого боку, що можу сказати я. Коли Ваш батько критикує Вас, він, насправді, робить це з позиції своїх внутрішньоособистісних конфліктів, а не з об'єктивних причин. Скоріш за все, саме він відчуває себе не ОК і тому нав'язує цю "не-ОКейність" Вам, щоб зменшити свого внутрішнього критика. Важливо, щоб в такі моменти Ви пам'ятали, якою Ви себе вважаєте, а не якою Вам диктують себе вважати. Ви можете гнівтися на батька, адже він Вас обезцінює і перенаправляти цей гнів у сепарацію.
цитата:
Когда общаюсь с парнем не при отце ,страха нет,(я о личной встрече )
Уточніть, будь ласка, коли Ви спілкуєтеся по телефону з хлопцем, а батька поруч немає, у Вас немає цього страху?
Дополнение от автора
При отце я с парнями вообще не общаюсь ,то он критикует при общение с женщинами )
Свободно и комфортно я общаюсь по телефону только с близкими и с подругой )
Дополнение от автора
Просто при обобщении с парнем ,моя речь путается ,а ещё я меняю голос ,на более низкий 😅
Дополнение от автора
И вот уже достаточно долгое время мы общаемся с парнем,и буквально вчера он предложил мне созвониться на днях ,а я замялась 😅При чем мы с ним один раз виделись в живую ,по работе ,так и познакомились )
психолог онлайн
Жаль, что Вы не чувствуете поддержку в лице отца. Даже когда его нет рядом, Вы чувствуете его присутствие, поэтому не можете говорить. Не чувствуете своей ценности, значимости. Что думаете об этом?
психолог онлайн
цитата:
Знаєте, було б добре, якби Ви розповіли про свій страх затнутися, що Ваш голос звучить негарно хлопцю і перепровірили свою гіпотезу. По перше, це сприятиме психологічній близькості і Ваше спілкування вийде на новий рівень. По друге, Ви отримаєте досвід прийняття від чоловічої фігури. По третє, скоріше дивно виглядає той факт, що Ви змінюєте свій голос, адже він чув Ваш голос вживу. Телефон не викривлює звук. Якби він йому не сподобався, або йому було щось не ОК, він би не продовжив з Вами ініціювати спілкування. По четверте, коли Ви говорите про своє хвилювання - воно зменшується. Також Ви можете почати з-під кроку - записати голосе повідомлення.
цитата:
При чем мы с ним один раз виделись в живую ,по работе ,так и познакомились )
Я правильно Вас зрозуміла, в основному Ваше спілкування обмежується перепискою? Тоді, по суті, у Вас і стосунків як таких не було, Ви ще недостатньо добре знаєте один одного. У Ваших стосунках поки що немає близькості - відкритого обговореня почуттів і бажань, що є запорукою їхнього розвитку. Якщо Ви не розповісте про свій страх, а будете уникати телефонного спілкуання, то хлопець, скоріш за все, почне розбудовувати якісь свої гіпотези, що він Вам не цікавий і припинить спілкування. Замість того, щоб кожен із Вас йшов в контакт один з одним, Ви будуєте стосунки у себе в голові. Так, Вам доводилося так вибудовувати свою комунікацію з батьком, бо, скоріш за все, він Вас не чув і не йшов в реальний контакт, але тут людина, яка хоче його з Вами.
психолог онлайн
цитата:
он предложил мне созвониться на днях ,а я замялась
И как Вам помогли ответы психологов на Ваш вопрос справиться с этой проблемой?