Як пережити розрив стосунків
Ми розійшлися з хлопцем, хоча були з ним 5,5 років.
Розійшлися тому, що, він не приділяв мені увагу, проявляв байдужість, і я почала шукати увагу в іншому, і спілкуватись з іншим хлопцем. Він про це дізнався, і сказав, що на тому наші стосунки закінчилися. Зараз мене мучить сильне почуття провини, бо якщо б я ні з ким іншим не спілкувалася, такого б не було. Але з його сторони раніше була зрада, яку я йому пробачила, а зараз по суті він не може мені пробачити оце, хоча по суті зрадою назвати це неможливо.
Хочу з ним поговорити, але він не хоче цього, а мене не покидає почуття провини, я не знаю, що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
Мені найбільше обідно за те, що він раніше мав дуже багато подруг з якими переписувався в соц мережах, проводив час, а мені говорив що зайнятий, а зараз ображається на мій вчинок, хоча сам не без гріха.
Тай з початком війни, він почав дуже сильно панікувати, він переймався тільки за себе. Перестав приділяти мені увагу, часто говорив "я не приїхав, бо не мав бажання".

психолог онлайн
Инна Витальевна Гречко
Здравствуйте, Іра!
цитата:
Так Вы хотите вернуть его или убрать чувство вины?
Дополнение от автора
Хочу повернути його, тому що люблю його.
психолог онлайн
Инна Витальевна Гречко
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Іра!
В ваших словах відчувається біль від втрати та також образа на хлопця і відчуття провини. З цим " коктейлем" почуттів краще розбиратися в приватній консультації.
Неможливо нікого повернути, якщо людина сама не хоче і не цінує відносин.
Що цінного було для вас в цих відносинах, крім почуттів до хлопця? Якщо він повернеться, як ви будете почувати себе без його уваги в подальшому?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Виктория Лопатко
Доброго дня Іро. Ви ставите питання, як пережити розрив стосунків. Розрив стосунків наша психіка переживає так само, як і втрату близької людини. Тому біль, почуття вини, бажання повернути людину, депресивні реакції, згадки тільки про хороше (все негативне, що було враз забувається, та буває так, що не варто цього робити) - по суті норма і на це потрібен час. Дайте волю своїм почуттям - плачте, сумуйте, спробуйте аналізувати їх, займайтесь улюбленими справами, не нехтуйте соціальними контактами, свіжим повітрям, знайдіть те, що буде приносити Вам ресурс і буде для Вас конструктивним.
цитата:
Зараз мене мучить сильне почуття провини, бо якщо б я ні з ким іншим не спілкувалася, такого б не було
Давайте подумаємо, а що тоді було б. І з Ваших же слів випливає:
цитата:
він не приділяв мені увагу, проявляв байдужість
- тобто і далі так би й було і Вас це і далі не влаштовувало б
цитата:
він раніше мав дуже багато подруг з якими переписувався в соц мережах, проводив час, а мені говорив що зайнятий
цитата:
Тай з початком війни, він почав дуже сильно панікувати, він переймався тільки за себе
Зважаючи ці якості Вашого хлопця, як Вам в таких стосунках, що саме Вам хочеться повернути разом з хлопцем?
Також хочеться запитати, раніше Ви обговорювали з хлопцем свої почуття в цих відносинах, пробували з ним це вирішувати? Якщо так, то якою була його реакція, до яких рішень приходили? Як взагалі вирішували спірні питання?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
А парень хочет, чтобы вы его возвращали?
Будете ли вы рады обществу этого парня, если кто-то будет заставлять его уделять вам внимание?
психолог онлайн
цитата:
Хочу повернути його, тому що люблю його.
Вы знаете, как это сделать?
Какие возможности у Вас есть для этого?
Что Вы уже делали?
психолог онлайн
Виктория Лопатко
Добрый день, Ирина!
цитата:
Розійшлися тому, що, він не приділяв мені увагу, проявляв байдужість, і я почала шукати увагу в іншому, і спілкуватись з іншим хлопцем
цитата:
Зараз мене мучить сильне почуття провини, бо якщо б я ні з ким іншим не спілкувалася, такого б не було.
Почему Вы думаете, что этого бы не было, если Вы так жили на протяжении нескольких лет?
цитата:
Хочу повернути його, тому що люблю його.
Зачем Вам нужны такие отношения, в которых Вам изменяют и обманывают?
цитата:
Але з його сторони раніше була зрада, яку я йому пробачила, а зараз по суті він не може мені пробачити оце, хоча по суті зрадою назвати це неможливо.
Скажите, какие отношения с родителями?
психолог онлайн
Доброго дня, Іра!
цитата:
Ми розійшлися з хлопцем, хоча були з ним 5,5 років.
Розійшлися тому, що, він не приділяв мені увагу, проявляв байдужість, і я почала шукати увагу в іншому, і спілкуватись з іншим хлопцем. Він про це дізнався, і сказав, що на тому наші стосунки закінчилися.
Співчуваю Вам. Проте, уважно вчитавшись у Ваші рядки, приходжу до висновку, що все законмірно. За п'ять з половиною років ви разом так і не спромглися побудувати близькі та щирі стосунки. Чому? Не вистачило досвіду? Розуміння? Не вистачило справжніх почуттів і поваги?..
З огляду на вік, Ви тільки вчитесь дорослому способу побудови близькості. А це, насправді, справа не така вже й проста. Ви лише набуваєте досвіду, роблячи помилки. І таке явище цілком приоднє.
Водночас вчитесь переживати сильні почуття.
Хочу побажати Вам не втрачати самоповагу і гідність, якими б складними не були ваші стосунки.
А от щодо
цитата:
мене не покидає почуття провини, я не знаю, що робити
, то прислухайтесь до порад Інни Віталійовни. Вони вельми слушні.