Конфлікт з керівником
Після конфліктної ситуації, з його сторони повний ігнор мене. Всю інформацію передає через інших працівників або через заступників. Трохи про нього, як про особистість: -завжди позиціонує себе жорстким, правильним, чесним,відкритим керівником, не боїться брати на себе відповідальність; - цілковитий тотальний контроль на роботі, -заступники є, але наче їх немає, як він сказав так всі і погоджуються, хоча мають іншу думку; - зверхнє відноситься до осіб жіночої статі, колеги
називають його женоненависник -постійно каже, що всі дорослі люди все вирішується демократично. В мому випадку демократією й не пахне. Сьогодні (передав через колегу, що я можу з ним не вітатись, він на мене за це не образиться. Спостерігаючи за цим всім, у мене ( та не тільки у мене)в голові не вяжеться картинка-як завжди керівник себе позиціонував і як зараз себе поводить. Підкажіть будь ласка, які мають бути мої дії? І як реагувати на дії керівника?
Опишу трохи його сімю- може теж допоможе інформація- проживає з мамою і відчимом має дружину і 2 доньок. Мама бізнес фумен зі стальним х-ром, дружина для нього так, одна назва, як батька ,охарактеризувати не можу. Відносини з людьми, друзями такі: доти нормальні поки його слухаються, або прислухаються, або йому потрібні з корисливих мотивів, якщо щось пішло не так змішує з землею не добираючи слів.
Вопрос от: ; Возраст: 43

психолог онлайн
цитата:
Підкажіть будь ласка, які мають бути мої дії? І як реагувати на дії керівника?
Ваши действия должны зависеть от того результата, который Вы хотите получить.
Как Вы хотите, чтобы было?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Дуже цікаві спостереження щодо характеру та поведінки Вашого керівника. Але не так важливо, який характер у його мами і з ким він проживає, коли він уже доросла людина і сам усвідомлено обирає ту чи іншу модель поведінки з підлеглими.
Причини такого вибору - не Ваша відповідальність. Ваша - це що робити з наслідками атмосфери на роботі для Вашої психіки.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
цитата:
Після конфліктної ситуації, з його сторони повний ігнор мене.
Розкажіть з якого приводу був конфлікт. Що бзгати, як реагувати далі, спочатку треба з'ясувати, що саме відбулося, на що ваш керівник так відреагував і як ви реагування на його реакцію. Що відбувається зараз з вами як з людиною, яку ігнорує її керівник?
Ви дуже докладно розповіли про те, який він, але не намалювати власного психологічного портрету, а в конфлікті бере участь дві сторони. То що можете розповісти про те, яка ви?
цитата:
А як ви реагували (реагуєте зараз) на керівника? Чи вперше стався конфлікт з ним? Якщо не вперше, то як виходили з подібних ситуацій?
Згодна з думкою колег, спочатку варто з'ясувати як би вам хотілося розв'язати подібну ситуацію. До чого ви прагнете в ситуації, що склалася?
психолог онлайн
Доброго часу доби!
В Ваша історія викликая деякі питання:
1 - якого роду був конфлікт - через що саме був конфлікт, та що саме сталося між Вами?
2 - Які переживання у Вас після цьго конфлікту? Що саме турбує?
цитата:
Після конфліктної ситуації, з його сторони повний ігнор мене. /quote]
Ііі?
Ви написали, що Він людине неприємна, то якщо він сам ізолювався від спілкування з Вами, може то накраще? Що саме Вас турбує , зачіпає, бентежить...в його ігнорі?
3.
цитата:
Підкажіть будь ласка, які мають бути мої дії? І як реагувати на дії керівника?/quote]
Залежить від Ваших відповідей на перші два питяння + яка Ваша ціль - чого саме Ви хочете досягти своїми діями?Ответ отредактирован автором 24-04-2022 21:58:10Ответ отредактирован автором 24-04-2022 21:58:43
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
цитата:
На жаль, таке трапляється. Співчуваю Вам з цього приводу.
Ви написали про ігнор з його боку. А як поводите себе Ви? Що відчуваєте, коли Вас ігнорить керівник?
Необхідно дещо з'ясувати задля повноти картини. Наскільки Ви дорожите роботою? Колективом? Взаєминами з керівництвом?
В своєму дописі надали так багато інформації про керівника
цитата:
рохи про нього, як про особистість: -завжди позиціонує себе жорстким, правильним, чесним,відкритим керівником, не боїться брати на себе відповідальність; - цілковитий тотальний контроль на роботі, -заступники є, але наче їх немає, як він сказав так всі і погоджуються, хоча мають іншу думку; - зверхнє відноситься до осіб жіночої статі, колеги
...То ж спадає на думку, що можете з урахуванням його особливостей, вирішити, як вчиняти зараз Вам. Проте ухиляєтесь від власного рішення і звертаєтесь до психологів. Та ще й на тлі повної відсутності хоч би якоїсь інформації про себе(!) Чому так? З яких складових формується Ваша безпорадність? Пропоную уважно подивитись у цей бік.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
добрый день. вы описали руководителя, чтоб дополнить картинку-опишите себя. какие у вас отношения в семье, с родителями, с сиблингами.
как думаете вы находитесь на своем месте в семье (иерархически) ? а на работе?
психолог онлайн
У ваша керівника одна з можливих стратегій поведінки, і якщо йому так комфортно то справа його, вам потрібно аби прикидатися що він має вплив на вас, або змінювати роботу
психолог онлайн
Доброго дня! Якщо Ваші спостереження близькі до реальності, як на мене, у керівника є певні комплекси неповноцінності у стосунках саме з жінками, при чому сильними, достатньо вольовими жінками, які мають свою думку... (коли дружина має стальний характер, чоловіку потрібно десь самоствердитися, щоб не втратити своєї самоповаги). Трапився такий собі резонанс саме з Вами... Як Ви думаєте, чому? А який характер у Вас?