Встид,недооцінка себе
Доброго вечора моя проблема полягає в тому ,що коли десь відпочиваю в компанії ,встидаюся ,почуваю себе не комфортно .Думаю ,що всі насміхається з мене .
Встидно, що щось не так зроблю ,не те скажу або ще щось .
Засуджую себе за різні вчинки
Вопрос от: ; Возраст: 20
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Добрий вечір.
Однією з найпоширеніших причин психологічних проблем є неадекватна, занижена самооцінка. Джерела подібних порушень у дорослої людини, пов'язані з дитячим досвідом, з тим які стосунки були в сім'ї, як до дитини ставилися батьки, вихователі, вчителі тощо. Сором і некомфорт про який ви пишите, швидше за все, пов'язане з почуттям сорому. Сором – дуже сильне почуття, яке здатне впливати на нашу поведінку, почуття, через яке хочеться іноді крізь землю провалитися, сховатися. За соромом стоїть велика недовіра до своїх переживань. Було б добре розібратися, що запускає це почуття, критику та засудження себе, а також скласти більш реалістичний погляд на саму себе.
Чи маєте ви можливість працювати з психологом в індивідуальній роботі з цим запитом?
психолог онлайн
Добрий день! Як давно і після яких подій Ви почали так себе почувати? Як намагалися допомогти собі подолати цю трудність? Чому саме зараз звертаєтесь за допомогою? Яких змін хотіли б?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
коли десь відпочиваю в компанії ,встидаюся ,почуваю себе не комфортно .Думаю ,що всі насміхається з мене .
Ви написали, думаю. Думки у Вас в голові. А ща насправді? Ви бачите, що всі насміхаються? Ви розмовляли з цими людьми? Що вони Вам казали?
цитата:
Встидно, що щось не так зроблю ,не те скажу або ще щось .
Колись було, що Ви зробиили щось не так? І хто вирішив, що було не так?
цитата:
Засуджую себе за різні вчинки
Чи засуджували Вас батьки в дитинстві? За що саме? Які на сьогодні стосунки з батьками?
психолог онлайн
Добрий день, nik68a.
цитата:
встидаюся ,почуваю себе не комфортно .Думаю ,що всі насміхається з мене .
А в цій компанії з Вас хтось колись насміхався? Чи можливо в цій компанії насміхалися з когось? Можливо з Вас колись насміхалися?
цитата:
Встидно, що щось не так зроблю ,не те скажу або ще щось .
А хто визначає це "правильно"? ОК, сталося це найгірше, що далі?
цитата:
Засуджую себе за різні вчинки
За які саме?
Найкраща рекомендація для Вас, якщо Ви хочете пропрацювати цю проблему - почати індивідуальну психотерапію, адже корінь проблеми може бути різним: занижена самоцінність, негативний досвід взаємодії, перебування у токсичній компанії тощо.
психолог онлайн
цитата:
коли десь відпочиваю в компанії ,встидаюся ,почуваю себе не комфортно .Думаю ,що всі насміхається з мене . Встидно
В Вашем случае за стыдом скрываются страхи.
Чего Вы боитесь?