Немає зовсім емоцій
Добрий день. Останнім часом замічаю, що мій психологічний стан дуже погіршився. Ні до чого немає інтересу, немає бажання спілкуватись з людьми, зовсім немає сил виконувати навіть повсякденні справи, дійшло до того, що можу не їсти цілий день, тому що або лінь готувати, або немає апетиту. Раніше відчувала емоційне вигорання через навчання, тому що розуміла, що це не моє. Зараз все стало набагато гірше, в мене зовсім не залишилось друзів, немає навіть кому банально розказати як пройшов день. Через це я почуваюсь дуже погано, але в цей же час я не можу знайти сил познайомитись з кимось і почати спілкуватись. Хочеться сидіти в тиші і щоб ніхто не чіпав, але, коли дивлюсь, як всі інші люди спілкуються, гуляють, відпочивають, стає дуже важко на душі і сумно, що я так не можу і в цілому не маю такої можливості.
Як можна пояснити цей стан? Чи можна з нього вийти без допомоги спеціаліста?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый день, Вика!
цитата:
Останнім часом замічаю, що мій психологічний стан дуже погіршився. Ні до чого немає інтересу, немає бажання спілкуватись з людьми, зовсім немає сил виконувати навіть повсякденні справи, дійшло до того, що можу не їсти цілий день, тому що або лінь готувати, або немає апетиту
Скажите, а как давно у Вас такое состояние и после чего оно могло начаться? Какие у Вас отношения с родителями? Они знают, как Вы себя чувствуете?
Дополнение от автора
Це все почала відчувати від вересня, але можна сказати в легкій формі. Зараз все стало набагато гірше, мабуть від початку війни. Батьки це бачать, але не вірять, що в мене немає сил щось робити, мовляв це я просто лінуюсь виконувати домашні доручення.
психолог онлайн
Здравствуйте, Вика!
цитата:
Чи можна з нього вийти без допомоги спеціаліста?
А Вы как думаете?
Что Вы можете сделать, чтобы выйти из этого состояния?
психолог онлайн
Добрий день! Що Ви зараз робите у своєму житті?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день Віка?
"Зараз все стало набагато гірше, мабуть від початку війни. Батьки це бачать, але не вірять, що в мене немає сил щось робити, мовляв це я просто лінуюсь виконувати домашні доручення."
Якщо є можливість, рекомендую вам спочатку звернутися до сімейного лікаря, щоб пройти загальне обстеження, можливо вам знадобиться консультація других лікарів.
На рахунок того психологічного стану, який ви описуєте, він схожий на депресивний, і знову вам необхідно встановити діагноз, щоб отримати допомогу.
"Хочеться сидіти в тиші і щоб ніхто не чіпав, але, коли дивлюсь, як всі інші люди спілкуються, гуляють, відпочивають, стає дуже важко на душі і сумно, що я так не можу і в цілому не маю такої можливості.
Як можна пояснити цей стан? Чи можна з нього вийти без допомоги спеціаліста?"
Зараз у вас відбувається внутрішній конфлікт, хочеться вам до людей, а дії не відповідають бажанням.
Знову рекомендую вам обстеження лікаря.
психолог онлайн
Доброго дня, Віка. Те, що ви описуєте, потребує уваги. Саме по собі, як правило, не минає. Є сенс обстежитися та подбати про себе.
психолог онлайн
Доброго ранку, Віко!
цитата:
Як можна пояснити цей стан?
Жалкую з того, що з Вами зараз відбувається. Але ситуацію можна змінити на краще. Не одразу, поступово.
Щодо Вашого стану, то, мені здається, він має ознаки депресивного. Проте достеменно його визначення має зробити фахівець під час особистого спілкування з Вами. Він же призначить лікування, мета якого підтримати Вашу нервову систему та забезпечити повноцінну взаємодію з психологом(!)
цитата:
Чи можна з нього вийти без допомоги спеціаліста?
Звісно, Ви маєте право так ставити питання. Натомість я би Вам радив обов'язкого звернутись до спеціалістів. Зрозумійте, далеко не всі проблеми людина може вирішити самостійно. Водночас вона зобов'язана робити власні кроки и докладати зусиль, аби допомоги собі разом з кимось, хто підготовлений і може.