Чоловік мамин синочок?
Доброго ранку! Рік тому ми одружились з чоловіком - стосунки у нас хороші до моменту поки не зайде мову про його маму.
Розпочалось з першого знайомства - мама мене почала одразу критикувати,від одягу до зовнішнього вигляду (одразу додам,що працюю я одна+оплачую чоловіку недешеве навчання,відповідно не завжди є гроші на новий одяг та перукаря). Коли ми вирішили жити в мене - вона плакала,кожного разу коли ми її навідували,відпускала як останню дорогу.
На розписку ми вирішили бути двоє,а далі святкувати з батьками. Мої погодились,його ж без попередження прийшли та організували святкування,оскільки так було правильно на їх думку. Звісно,я трохи обурилась від чого чоловік влаштував сварку. Перші 1-3 міс були важкими - з однієї сторони мама завжди плакала,з іншої чоловік декілька разів на тиждень їздив до неї (говорив,що скучає) при чому без мене (навіть не пропонуючи). Я запропонувала їздити разом,щоб вона звикала і до мене. Він погодився але від цього легше не стало. Коли припинилась критика - отримала інший момент: мені не можна було їй перечити. Одного разу чоловік влаштував істерику,бо я відмовилась брати в неї продукти,яких в нас достатньо. Як я зрозуміла,проблема була саме в тому,що перечити його мамі не можна.
Через 3-4 міс,коли навідували його маму вона плакати припинила але почалась війна. В перші дні я забарала дитину і ми поїхали в село (недалеко від міста,де ми жили і його мама). Чоловік не знаходив собі місця,хотів їхати назад,оскільки там його мама і що буде,коли ракета влучить в її дім. На запитання,хто буде захищати нас,бо якщо зачепить місто його мами,то і нас,задумався і таки пару днів був з нами. Але сказав,що коли мама буде не в безпеці - він буде відвозити її,ну і мене вже. Тобто в будь якому випадку - в першу чергу маму.
Також дуже дивують їх розмови: люблю тебе мамочко,цьомаю і постійні зривання з місця,де б він не був за першим дзвіноком мами.
Я працюю багато і іноді хочу відвести дитину до його мами,щоб відпочити (там є донька його рідного брата і вони гарно граються): кожного разу треба просити дуже довго,бо мама стомлена,хоче відпочити. А я не стомлена,працюючи на трьох? (дитина від мого попереднього шлюбу). Мою дитину як внучку вони не сприймають. Навіть одного разу його мама купила їй курку,я поцікавилась скільки вона коштує,бо куртка гарна і хотіла купити ще таку ж. Чоловік довго нервував,сварився і таки не запитав,мотивуючи,що моя мама купляє їй одяг,бо це внучка,а його не зобов'язана і це подарунок. Чи це нормально?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрий день, Вікторія.
цитата:
одразу додам,що працюю я одна+оплачую чоловіку недешеве навчання,відповідно не завжди є гроші на новий одяг та перукаря
І як Вам з цим? Чому чоловік не працює і Ви оплачуєте йому навчання? Таке враження, що тепер Ви замінили йому маму і зараз боеретеся з нею за цю позицію.
цитата:
Але сказав,що коли мама буде не в безпеці - він буде відвозити її,ну і мене вже. Тобто в будь якому випадку - в першу чергу маму.
І як Вам з цим? Ви сказали про такий свій висновок чоловіку?
цитата:
люблю тебе мамочко,цьомаю
Ви так говорите своїй мамі?
цитата:
постійні зривання з місця,де б він не був за першим дзвіноком мами.
Що це для Вас?
цитата:
кожного разу треба просити дуже довго,бо мама стомлена,хоче відпочити. А я не стомлена,працюючи на трьох? (дитина від мого попереднього шлюбу).
Найкраще - це найняти окрему людину, яка буде доглядати Вашу дитину і тоді не буде психологічних ігор та пересічення ролей).
цитата:
Мою дитину як внучку вони не сприймають.
В чому саме проявдяється їхнє "несприймання"?
цитата:
Чи це нормально?
А Ви як думаєте? І що б хотіли отримати тут, від психологів?
Дополнение от автора
От власне - мені це виглядає дивно,бо я своїй теж телефоную,надсилаю подарунки але без такої мімішності. З тим,що безпека його мами на першому місці,а моя як вийде - мені не зовсім ок,бо виглядає так,що питання що буде зі мною його не так вже і хвилює. Не працює,бо в нього була погана робота,зараз він хоче працювати в тій сфері,що й я,а там потрібні хороші знання.
Я думаю,що така гіперопіка мами,коли ти чоловік і тобі 36 це занадто. І в першу чергу,на першому місці має бути сім'я,а тоді вже інші родичі.Але можливо я посилаюсь - в цьому і хочу розібратись
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
А що Вам дасть розуміння чи це нормально, чи ні? Ви ж не зможете змінити, "виховати" чоловіка без його бажання?
Що можу сказати я - це номально любити свою маму, говорити їй приємні "мімішні" речі (цікаво, чи він Вам їх говорить), але і важливо, щоб пара мала свої кордони, а у Ваших стосунках моментами спостерігається їхнє порушення. Так само я бачу, що Ви конкуруєте з мамою за увагу Вашого чоловіка, а це означає, що існують якісь незадоволені дефіцити у стосунках. Водночас, Ваш максимум - це говорити чоловіку, з позиції своїх почуттів, щоб б Ви хотіли (а для цього потрібно усвідомити дефіцити), а вже йому вирішувати, чи він буде йти у стосунки і пропрацьовувати їх, а якщо не готовий, то яке рішення Ви приймаєте для себе.. Ви не здатні змінити чоловіка, але Ви здатні змінити власну поведінку, зрозуміти себе і це, можливо, опосередкованим чином, вплине на нього (а може і ні).
Найкраща рекомендація - це почати індивідуальну терапію, де Ви зможете краще проаналізувати Ваші стосунки, установки і зрозуміти свої бажання, або ж парна терапія.
психолог онлайн
Станіслав Олександрович Русол
Доброго дня, Вікторія!
цитата:
ЧОЛОВІК МАМИН СИНОЧОК?
Так. І до певної міри її "чоловік". Ось така дивина виходить. Тобто, якоюсь мірою Ваш чоловік, а якоюсь мамин(!)
На питання, як Вам із цим, не треба відповідати - все і так зрозуміло. Однак Ви такого обрали. Саме такого. Тому всі відповіді у Вас всередині - що спонукало обрати в подружжя мужчину такого типу? І це не про Вашу провину. Скоріш, про те, наскільки то був свідомий вибір. До речі, наскільки він був свідомим?
Вікторія, ось подивіться, куди ведуть Ваші питання. Вони про оцінку чужими людьми нормальності того, що відбувається з вами(!) Та хіба чужа Вам людина має право щось висловлювати з приводу цього?! Це ж Ваше життя. Тому і вирішувати Вам, наскільки то нормальне чи ні.
Мені здається, що Ви далеко не всі питання поставили. Невже Вас не турбує, як жити далі? Що робити? Гадаю, що турбує. Тому чому не замислюєтесь? Не шукаєте вирішення, адже за Вас це ніхто інший не зробить. Якщо так, то подумавши, ставте нагальні питання. І в тому вигляді, який допоможе Вам просунутись у їхньому вирішенні. Згода?
Дополнение от автора
Просто мені це здалось дивним але я не експерт у стосунках "син-мама",тому думала можливо проблема в мені та я надто егоїстична і хоч бути на першому місці)) На питання,що робити далі - я не буду розділяти з кимось "медальку" на двох,тому нас напевне чекає серйозна розмова і якщо його основна жінка в житті не я,то віддам його саме "тій" жінці
психолог онлайн
цитата:
На питання,що робити далі - я не буду розділяти з кимось "медальку" на двох,тому нас напевне чекає серйозна розмова і якщо його основна жінка в житті не я,то віддам його саме "тій" жінці
Гадаю, не варто перебільшувати вирішальну роль однієЇ, нехай і принципово важливої розмови. Розмови мало що вирішують. В першу чергу ознакою змін є вчинки. А щоби такі зміни відбулись, потрібен час, усвідомлення необхідності змін і реальні кроки в цьому напрямку.
От уявіть собі, що чоловік Вам скаже в тій розмові - "звісно, я обираю тебе." А насправді його поведінка після цієї заяви мало в чому зміниться. Що будете робити далі?
психолог онлайн
Добрий день!
"Просто мені це здалось дивним але я не експерт у стосунках "син-мама",тому думала можливо проблема в мені та я надто егоїстична і хоч бути на першому місці))
На питання,що робити далі - я не буду розділяти з кимось "медальку" на двох,тому нас напевне чекає серйозна розмова і якщо його основна жінка в житті не я,то віддам його саме "тій" жінці"
Рекомендую вам звернутися за консультацією психолога, щоб розвинути свою дорослу жіночність.
психолог онлайн
цитата:
і якщо його основна жінка в житті не я,то віддам його саме "тій" жінці
И из-за этого Вы готовы разрушить свою семью?