Умер муж
У січні я народила дитину,коли почалась війна, я вирішила виїхати з області,так як ми живемо в Донецькій,чоловік залишився вдома. Дитині не було ще і двох місяців,ми дуже переймались... Поселилися ми у родичів во Львові,все було добре, чоловік збирався приїхати до нас, но на Великдень мені зателефонували з поліції і сказали,що він помер, обірвався тромб. Як на похорон не їздила,так як боялась за дитину. Не можу досі прийти у себе і не знаю як щ цим жити.Він був всім для мене.Як мені тепер бути з малою дитиною на руках..Як пережити таку втрату?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Ольга Корбут
Мария, очень сочувствую Вам , это действительно очень тяжело пережить, но возможно. Вы говорите, что у Вас на руках маленьких ребёнок и ради него стоит жить, ведь ему рядом нужна счастливая мама. Обычно на огреваете уходит от 1-2 лет и очень важно отгоревать этот период. Скажите, есть ли кто-то из родных и близких, кто бы мог Вас поддержать сейчас ?
Дополнение от автора
Да,со мной моя мама, она поддерживает,но все равно я не могу осознать то,что когда мы приедем домой, нужно учиться жить без мужа. Головой я понимаю,что жизнь продолжается,а сердцем не могу.Все будет напоминать о нём.
психолог онлайн
Когда смерть близкого человека неожиданная, то всегда сложнее ее пережить, чем, когда, к примеру, знают, что человек болеет и скоро умрет, то есть ест возможность подготовиться к этому. Вам нужно больше времени и возможность говорить об этом, если хочется выговорится, не держать в себе. Если Вам будет сложно, то можно обратиться к специалисту. Если высокая тревожность и Вы плохо спите, то можно обратиться к врачу за медикаментозной поддержкой, чтобы Вы могли высыпаться.
психолог онлайн
Маріє, доброго дня.
Прийміть мої співчуття. дуже важко втрачати близьких і втрачати несподівано. розумію, які тривоги та страхи зараз долають, коли в країні йде війна, а на руках маленька дитина. і всі ці емоції можуть просто зводити з розуму. і як написала колега, потрібно дати собі час відгорювати, поплакати, позлитися, пережити всі емоції, які можуть виникати через втрату чоловіка.
якщо є близькі, друзі, які можуть надати підтримку – скористайтеся цим. якщо є інші сфери в житті, які раніше приносили задоволення, то коли з'явиться бодай невелике бажання – спробуйте ними зайнятися.
якщо є можливість пройти цей складний період із психологом – спробуйте знайти того, кому зможете довіритися.
у вас є можливість жити далі і жити добре, але потрібен час і ваше бажання видертися з цього горя.
дуже вам співчуваю ще раз.