Можливо проблеми з дитинства
Доброї ночі! Я не розумію чому я так болісно реагую на деякі події. Одна з них наприклад я не можу дивитися чи слухати як мої подруги їздять на машині але як хтось інша їздить мені не знайома людина я реагую нормально . Друга подія: як тільки я десь виходжу з дому мені завжди трапляються коти або бігають по дорозі або їх збила машина і в мене відразу виникає паніка і навіть плач в 30 років. Я пробувала поділитися цим з близькими людьми але вони мене не розуміють. Сама не розумію чому так можливо є у вас є відповідні.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Здравствуйте, Юлия!
цитата:
я не можу дивитися чи слухати як мої подруги їздять на машині
А что в этом такого?
У Вас тоже в этом случае
цитата:
відразу виникає паніка
?
цитата:
я десь виходжу з дому мені завжди трапляються коти або бігають по дорозі або їх збила машина і в мене відразу виникає паніка
Какой страх скрывается за этим?
психолог онлайн
Юлія, доброго часу доби!
Не зовсім зрозумілопро що мова. Давайте розбиратися.
цитата:
Через що?
Що з Вами відбувається?
"Не можу" - це як, про що?
цитата:
як тільки я десь виходжу з дому мені завжди трапляються коти або бігають по дорозі або їх збила машина і в мене відразу виникає паніка і навіть плач
Скажіть, це, якимось чином, має відношення до Вашої особистої історії?
психолог онлайн
Вітаю, Юлія
Скажіть, буд ласка, що саме вас турбує, коли ваші знайомі їдуть автомобілем? Коли сидять в автомобілі чи коли за кермом?
І стосовно котів теж проясніть, буд ласка. Вас лякає вигляд кота, ви в загальному котів боїтеся чи якихось конкретних випадках.
Дополнение от автора
Доброго ранку! Стосовно автомобіля так коли їдуть за кермом і плюс ще хвастаються перед дімною . У мене колись була машина і права є з 18 років . Машину пришлось продати по обставинам і я чомусь так прикіпіла до тієї машини що не можу досі забути хоча пройшло багато часу. Купляти ми її з батьком коли мені було 18 років потім він пішов з сімьї ( але це вже інша історія). Стосовно котів: у мене виникає страх що кіт чи кішка вибежить на дорогу і її переїде машина вже таке було на моїх очах досі забути не можу.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
У мене колись була машина і права є з 18 років ... я чомусь так прикіпіла до тієї машини що не можу досі забути хоча пройшло багато часу. Купляти ми її з батьком коли мені було 18 років потім він пішов з сімьї ( але це вже інша історія).
Нєєє, це одна й таж історія. Думаю, можливо корінь (або один з коренів) того, що з вами відбувається. Можливо, Ваш мозог асоціює машину з татом, точніше з його уходом. І тепер Ваша підсвідомість грається з Вами в тривожні ігри.
Як Ви пережили розлучення батьків?
цитата:
Машину пришлось продати по обставинам .
Що за обставини?
цитата:
Стосовно котів: у мене виникає страх що кіт чи кішка вибежить на дорогу і її переїде машина вже таке було на моїх очах досі забути не можу.
І це називається травма, яку Ви не пропрацювали і тепер диветесь на світ з котами саме через цю травму. + з машиною у Вас свої особисті, сімейні стосунки які теж не пропрацьовані, не прожиті. Травма на травму = реактивні реакции на все, що мозог асоціює з ними.
Дополнение от автора
Розлучення батьків пережила дуже болісно . Батьки з самого розлучення не говорять. Спочатку батько говорив зі мною і навіть давав не великі гроші, а потім йому заборонили говорити і бачити мене. Машину продали бо потрібно було платити за навчання. Навіть вчора я побачила маленьке кошеня і знаю що без сила і нічого зробити не можу а кошеня просто сиділо біля паркану.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
«Купляти ми її з батьком коли мені було 18 років потім він пішов з сімьї ( але це вже інша історія)» - думаю, що це може бути не інша, а навіть дуже та сама історія.
Мабуть ви дуже раділи покупці автомобіля як символа вашої дорослості і самостійності, а також батькової турботи про вас, як свою принцесу.
А тут автомобіль довелося продати і сам батько пішов, тому від його підтримки нічого не залишилося. В вам від цього може бути боляче і самотньо.
Думаю, що час пройшов, але але ви цю ситуацію поки зо в емоційному плані подолати не змогли. Я вам би порекомендувала її пропрацювати з психологом.
«Навіть вчора я побачила маленьке кошеня і знаю що без сила і нічого зробити не можу а кошеня просто сиділо біля паркану.» - скажіть, чи є між вами і цим кошеням щось спільне?
Дополнение от автора
Ми разом їздили з батьком купляти машину , а мама завжди і зараз каже що батько особисто тобі її не купляв . Нажаль я тільки тут можу вам написати , а фінансово не можу звернутися до психолога. Не має нічого спільного з кошеням мені просто дуже шкода стало його.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
Розлучення батьків пережила дуже болісно . Батьки з самого розлучення не говорять. Спочатку батько говорив зі мною і навіть давав не великі гроші, а потім йому заборонили говорити і бачити мене.
Як варіант - машина стала символом втрати. І не просто втрати, а саме втрати життєво важливої людини. Тому, мозок може асоціювати машину, як загрозу втрати, і коли хтось із Ваших подружок, до яких Ви не байдужі, сідає за кермо - підсвідомо Ви переживаєте загрозу її втратити. Над цим треа попрацювати зі спеціалістом і закрити це питання.
А з тригером на котів - це теж тільки терапія.
Дополнение от автора
А стосовно знайомих дівчат що їздять я просто не хочу цього бачити і чути хоча вони живуть від мене 20 км мені так легше. Я питалася поговорити з мамою про це але вона каже зовсім інше і не хоче нічого чути.
психолог онлайн
«Не має нічого спільного з кошеням мені просто дуже шкода стало його.» - маю на увазі, чи не здається вам, що те кошеня таке ж мале і беззахисне перед машиною, що може його придавити, як ви перед втратами, які на вас звалилися.
Згідна з колегою, що робота над вашою ситуацією можлива лише в терапії. У вас глибокий запит, тут на форумі у форматі переписки його не вирішиш, нажаль.
Дополнение от автора
Стосовно подружок за кермом я просто злюсь на їх я ходжу пішком і вони не хай ходять але дехто може і сказати що я їм просто заздрю . Я навіть з хлопцем про це говорила а він мені каже: а що тут такого в нього сестра їздить перед дімною то їй можна їздити а мені каже на соняшнику.
психолог онлайн
«я просто злюсь на їх я ходжу пішком і вони не хай ходять» - ну це і є, так звана, чорна заздрість. У мене шось зле, то нехай і в інших так буде.
Дополнение от автора
Але сьогодні мені сказали одну річ що мене спеціально провокують і навіть одна з подруг мені бреше що вона їздить і навіть в однієї права куплені вона навіть навчання не проходила в автошколі а їй хлопець дає запросто машину без вагань. Вона навіть і машини не має а їздить на хлопця машині. Мені навіть кажуть що потрібно забути минуле але як? Воно наче мене переслідує де б я не була і що не робила б.
психолог онлайн
Справа не в тому чи вас провокують. Якби вас не турбувала ваша ситуація минулого досвіду, вам було б абсолютно байдуже чи їздить за кермом ваша подруга, на якій чи на чиїй машині, чи є в неї права і т д. Справа не в тому, що вони роблять, а в тому що ви маєте внутрішні переживання, що змушує вас боляче реагувати на це.
«Мені навіть кажуть що потрібно забути минуле але як? Воно наче мене переслідує де б я не була і що не робила б.» - минуле не потрібно забути, ви ж не страждаєте на склероз. Але його потрібно відпустити. Зважаючи на те, що пройшло багато років, а самостійно ви не справилися, то ви це зможете зробити в роботі з психологом.
Дополнение от автора
Так я зрозуміла що потрібно це проробити з психологом але зараз не має можливості можливо потрібно почати з чогось без психолога.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
потрібно почати з чогось без психолога
Без психолога не получится, к сожалению.
Бесплатно специалисты оказывают помощь на телефонах доверия и в социальных службах.
Или возьмите разовую консультацию платного психолога, чтобы иметь план самостоятельной работы над проблемой.
Дополнение от автора
Дякую всім за відповідь.