Тривожність, боязнь самотності
Пишу це після міні зрива емоцій! ( плачу та смутку)
Мені 21 років, та перебуваю у стосунках із хлопцем.
Розкажу про себе емоційна, ранима, не конфліктна, боюсь самотності, та постійно потрибую любові та уваги!
Саме іза цього і пишу я всім серцем бажаю щоб мене любили, обіймали, говорили приємні слова, підтримували та щоб це було завжди! Але якщо цього немає мені дуже погано, багато плачу поганий настрій ( говорю людині яка завжди поряд про це) але хлопець такого не любить постійно ігнорує мої прохоння, саме іза цього я постійно стресую
Я постійно проявляю свою любов, але коли у відповідь ігнор відчуваю біль розчарування одразу сльози навящеві думки що ти самотня людина тебе не любить вона не хоче бути з тобою і це може тривати кілька днів(
Сам ж хлопець каже що моє бажання любові не здорове я не можу зрозуміти чи це так чи ні ?!
Я хочу зрозуміти як баротись із постійним не контрольованим всплеском емоцій у вигляді плачу !?
Та чи здорова моя любов ? Чому мій настрій та моральний стан залежить від інших людей ? 😓
Бо тільки тоді я щаслива як мене люблять обіймають та поряд!
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, о чем Ваши слёзы? Как давно Вы себя так чувствуете? Какие отношения с родителями?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Владимир Анатольевич Тарасенко
Є певне протиріччя в Ваших словах.
В момент, коли Ви
цитата:
всім серцем бажаю щоб мене любили, обіймали, говорили приємні слова, підтримували та щоб це було завжди!
, Ви не можете проявляти свою любов -
цитата:
Я постійно проявляю свою любов
, тому що Ви її в цей момент приймаєте, а одночасно проявляти та приймати любов неможливо. До речі, чого в Вас більше проявляється? Ваших проявів любові до інших або приймання любові до себе?
цитата:
В самому бажанні любові нічого нездорового немає, нездоровим є тільки те, що Ви хочете цього постійно - ЗАВЖДИ! А це в реальності неможливо. Це прояв дитячості. Можливо Вам не вистачало любові в дитинстві, а можливо, навпаки, її було надто багато і Ви звикли до великої кількості уваги та ніжності?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю
Схоже, у вас є певні ознаки емоційної залежності. Ви потребуєте від іншої людини багато доказів любові, часу та енергії. І іншим людям з цим справді може бути важко, бо вони не можуть просто бути поруч, бути щасливими, вони вам постійно щось наче винні і ви багато вимагаєте. В такому випадку в оточуючих може виникнути бажання закритися та відсторонитися.
Загалом, більшість людей хочуть бути коханими, мати тепло і турботу близьких. Але здорова позиція: це коли мені на одинці з собою без уваги близьких добре, спокійно, а з увагою та любов’ю - ще краще, просто чудово. Тоді всім добре в спокійно.
У вашому ж випадку, ви наче не можете напитися позитивними підкріпленнями близьких.
«Я хочу зрозуміти як баротись із постійним не контрольованим всплеском емоцій у вигляді плачу !?» - з цим не можна боротись, бо це частина вас, що болить, наче рана. Це потрібно дослідити, зрозуміти, а тоді вилікувати. Інакше це як безодня поглинатиме зусилля ваших близьких, а вам все одно буде цього мало і самотньо.
«Чому мій настрій та моральний стан залежить від інших людей ?» - З вами мусило щось статися таке, що ця безодня утворилася. І з цим вам потрібно працювати з психологом.
У спільній роботі вам важливо буде навчитися давати любов собі і приймати її від себе. Тоді стосунки з іншими людьми теж налагодяться.
психолог онлайн
цитата:
постійно потрибую любові та уваги!
Саме іза цього і пишу я всім серцем бажаю щоб мене любили, обіймали, говорили приємні слова, підтримували та щоб це було завжди!
Это эмоциональная зависимость.
И как любая другая из зависимостей (алкогольная, наркотическая, игровая и т.д.), не может говорить о наличии здоровья, так как является болезненным состоянием, при котором у человека, в отсутствие "предмета" зависимости, наступает ломка.
цитата:
як баротись із постійним не контрольованим всплеском емоцій у вигляді плачу !?
Когда Вы избавитесь от эмоциональной зависимости, тогда и не будет неконтролируемых всплесков эмоций.
цитата:
Чому мій настрій та моральний стан залежить від інших людей ?
Потому что есть зависимость от других людей, в основе которой лежат ограничивающие убеждения и страхи.
С этим всем Вам и надо работать с психологом.
Причем настраиваться следует на длительную работу, так как зависимости очень тяжело поддаются коррекции.
психолог онлайн
Добрий день, nikcfa;.
цитата:
бажаю щоб мене любили, обіймали, говорили приємні слова, підтримували та щоб це було завжди!
Це чудове, здорове бажання. Водночас, що саме Ви включаєте у слово "завжди"? Об'єктивно, іноді людина може просто не мати ресурсу для того, щоб підтримати (втома, конфлікт тощо) і цей момент обговорюється в парі, щоб інший партнер не "додумував" того, чого немає, однак це не означає, що цього ресурсу немає 24\7. Якщо його дійсно немає, то тоді потрібно над цим працювати.
цитата:
Я постійно проявляю свою любов
Як саме?
цитата:
Як він це аргументує? Ви з ним погоджуєтеся? Важко Вам щось відповісти, замало інформації.
цитата:
А саму себе Ви любите? Чи насолоджуєтеся власною компанією?
Ваша ключова фраза - "боюся самотності" і над цим необхідно працювати разом із психологом.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Саме бажання любові - навряд чи. А от надмірне очікування її проявів - цілком можливо.
цитата:
Навіщо? Ще поборете когось в середині себе...
Інша річ - розібратись у причинах такої риси власної особистості. Як вона сформувалась? В яких умовах? Напевно, що в дитинстві, коли з різних пазликів складався Ваш характер. Що можете розповісти про ставлення батьків до Вас в дитинстві? Про стосунки між батьками?
цитата:
Та чи здорова моя любов ?
На сьогодні, вважаю, самі можете робити висновки, виходячи зі стану актуальних взаємин з хлопцем і супутніх емоцій.
цитата:
Чому мій настрій та моральний стан залежить від інших людей ? 😓
Якщо коротко - від слабкості Вашого Я. Його вразливості. Від не завершеного процесу формування почуття самоцінності та автономії.
Отже, потрібно пройти цей шлях. Пройти разом з психологом, аби стати цілісною особистістю, здатною любити і поважати саму себе, щоби зрештою будувати гармонійні стосунки з іншими.
психолог онлайн
Доброго дня. Можливо ті стосунки, які у Вас є не дають впевненості, чимось Ви незадоволені . Виникає необхідність в постійному завіренні , що Вас справді люблять. Любов- це не лише слова.