Знайомство з людьми
Мені 20 років, недавно влаштувалась на роботу, деяких співробітників знаю вже більше року, а з деякими тільки познайомилась. Моя проблема в тому, що при знайомстві та навіть після, деякий час я дуже мовчазна, через це мене дістають фразами та запитаннями типу *не мовчи, розказуй що-небудь*, *чому ти така скромна?* і т.д. Я не можу знайти пояснення своїй такій поведінці, та іноді після таких запитань починаю шукати в собі причину. Наприклад коли з колегами яких я знаю більше року ми працювали на виїзді, це була творча атмосфера, було цілком душевно та весело, співали пісні, жартували, але я все одно не могла собі дозволити такої ж поведінки. Хоча з друзями я буваю і бунтівною і спокійною.
Або коли приїжджаю додому до мами в мене рот іноді не закривається😅 бо за певний період накопичуються емоції та є багато чого розповісти.
Або ще з однією моєю знайомою на початку я теж була якоюсь замкнутою, а тепер коли ми бачимось то не можемо наговоритись.
У мене питання, можна якось змінити в собі цю рису чи це розвіється з часом(віком) або певними обставинами? Або прийняти себе такою яка є та незважати на це (тим паче мені не звикати, бо говорять таке дуже часто)
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
недавно влаштувалась на роботу, деяких співробітників знаю вже більше року, а з деякими тільки познайомилась. Моя проблема в тому, що при знайомстві та навіть після, деякий час я дуже мовчазна, через це мене дістають фразами та запитаннями типу *не мовчи, розказуй що-небудь*, *чому ти така скромна?* і т.д.
Скажите, а Вы хотите в этот момент что-то говорить и почему Вы должны оправдывать чьи-то ожидания? Если я правильно понимаю, то печь идёт о работе
психолог онлайн
Альона Олегівна Жицька
Це за Вашим власним бажанням, Світлана.
Або пройняти і незважати, або попрацювати над цим з психологом.
Можливо, в житті були якісь ситуації, які заблокували в Вас невимушеність та легкість спілкування?
В школі або при спілкуванні з близькими. Зі спеціалістом є можливість дослідити витоки такої поведінки та перепрограмувати себе.
Дополнение от автора
"Скажите, а Вы хотите в этот момент что-то говорить и почему Вы должны оправдывать чьи-то ожидания? Если я правильно понимаю, то печь идёт о работе"
Іноді так, буває хочеться підтримати розмову та щось сказати, просто в цей момент починає говорити хтось інший, я не встигаю вставити слово😅
Саме розмова може йти не конкретно про роботу, а про щось інше. Але я напевне не готова ще сильно йти на контакт. Коли мені справді хочеться відверто поговорити з людиною, то я це роблю
Дополнение от автора
"Це за Вашим власним бажанням, Світлана. Або пройняти і незважати, або попрацювати над цим з психологом. Можливо, в житті були якісь ситуації, які заблокували в Вас невимушеність та легкість спілкування? В школі або при спілкуванні з близькими. Зі спеціалістом є можливість дослідити витоки такої поведінки та перепрограмувати себе"
Дякую за пораду!
Впринципі в школі мене теж пам'ятають такою, бо коли я пішла навчатись то через пару тижнів з новими подружками зустріла випадково хлопців зі школи, та через деякий час вони сказали "Ого Свєта, ти наче така говірка стала"
психолог онлайн
цитата:
Доброго дня, рису вам змінити тяжко, тому що так влаштована ваша психіка, краще вам прийняти себе такою як є.
А на роботі у вас період адаптації, пройде час ви увійдете в колектив та почнете спілкуватися з колегами.
психолог онлайн
Здравствуйте, Светлана!
цитата:
можна якось змінити в собі цю рису чи це розвіється з часом(віком) або певними обставинами?
К сожалению, это не черты характера, а Ваши страхи.
Если конечно, тревожность не является Вашей характерологической особенностью и/или заболеванием.
Страхи снижают уверенность в себе и заставляют Вас быть молчаливой и скромной, хотя на самом деле Вы не такая.
Вы можете уменьшить страхи и развить уверенность в индивидуальной работе с психологом. Но надо понимать, что на это потребуется 2-3 месяца работы (если специалист работает в краткосрочном методе).
цитата:
Або прийняти себе такою яка є та незважати на це
Если со страхами ничего не делать, то со временем они будут только усугубляться и в Вашем случае могут довести до социофобии. Поэтому принимать и ничего не делать, это точно не Ваш вариант.
Когда болит зуб, можно конечно, терпеть боль и не идти к врачу. Но если поступать так постоянно, то существует риск остаться без зубов.
Вы можете "терпеть" и "принимать" страхи, но это будет сказываться на качестве Вашей жизни и осуществлении желаний.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня, Світлана.
Прийняти чи змінити - це ваш вибір. Психолог може підтримати вас і на шляху прийняття, і на шляху змін, і на шляху пошуку вашої внутрішньої інтенції (т.з. глибинне Я), яке завжди знає, як краще для вас.
Якщо виберете прийняття або рух в глибину себе, ефективнішою буде індивідуальна робота з психологом.
Якщо вирішите змінювати стереотип спілкування у компанії, є сенс у груповій психологічній роботі (краще у процесуальній групі особистісного зростання).
психолог онлайн
Світлано, важливіше за все слухати свої бажання-якщо не хочется нічого говорити, то варто мовчати.
Але при цьому не картати себе, що "я не як всі", а дозволити собі діяти за власним бажанням.
Адже іноді і справді просто нічого не хочеться говорити, іноді цікаво мовчки спостерігати за тим, як в певних обставинах поводять себе інші, іноді думаєш про своє взагалі.
А от коли сказати щось хочеться, але певні побоювання заважають, то варто розібратись що саме тут "керує ".
психолог онлайн
цитата:
Дякую за пораду!
Будь ласка.
В такому разі, це з'явилося або на початку школи і пов'язане з вчителями чи учнями, або навіть ще до школи...
Треба досліджувати.