Знайти мотивацію для дії
Просто нічого не хочеться робити. Хочеться іншого життя, але є певні страхи і тривоги. І для їх подолання немає ні сил ні бажання щось робити. Саме по собі життя викликає якийсь сум і втому. А досягти бажаного не здається можливим.
Хотілося б переїхати, а не можу подолати страх і подзвонити з приводу житла. Та ще і ціни мене не влаштовують. Знайти роботу - нічого не цікаво і нічого не вмію. Надії на те, що життя буде таким, як треба немає. От мені треба в 30 років 8 років стажу по цікавій професії, а ії немає, ні років ні професії. Звісно, можна все це років до 40 отримати, але навіщо воно мені? В 40 треба вже в 2 рази більше, а не оце. Життя безнадійне(
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Нона, добрый вечер!
Скажите пожалуйста, как давно Вы себя так чувствуете и после чего это началось? Вы консультировались с врачом?
психолог онлайн
Якщо жити тільки за принципами "треба-не треба" або "боюся-не боюся" - можна забути про щастя раз і назавжди.
А як щодо принципа "хочу-бажаю-мрію"?
Зі страхами ж та тривогами працюють з психологом на терапії.
психолог онлайн
цитата:
є певні страхи
Страхи как раз и являются причиной того, что
цитата:
досягти бажаного не здається можливим
Они снижают Вашу уверенность в себе и лишают сил.
Поэтому с ними и надо разбираться в первую очередь.
Оптимально - в индивидуальной работе с психологом.
Если не можете себе это позволить, тогда идти к врачу и убирать их с помощью медикаментов.
Когда страхи уменьшатся, появится уверенность и вера в свои силы.
Тогда у Вас и получится исполнить свои желания.
психолог онлайн
цитата:
В 40 треба вже в 2 рази більше, а не оце.
І хто це Вам накреслив?
цитата:
Життя безнадійне(
Що робили із власним життям попередні 30 років?
психолог онлайн
Здравствуйте!
"Життя безнадійне("
Сочувствую вашему восприятию жизни. Оно очень напоминает жертву. Давно вы так решили?
Какую помощь хотите от психологов сайта???
психолог онлайн
Доброго дня.
Співчуваю, що ви так почуваєтеся і не задоволені своїм життям.
Скажіть, буд ласка, якої допомоги очікуєте у зв’язку з цією ситуацією? Яке у вас питання?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня
цитата:
Життя безнадійне(
Якщо до кінця допису дійшли до такого висновку, то чого чекаєте від психологів на форумі?
Є певні стадії у прийнятті людиною своєї реальності: шок, заперечення, гнів, торг, депресія (відчай), печаль, прийняття. Якщо те, що ви зараз думаєте про своє життя - є проявом першої стадії, то всі зусилля зовні довести вам протилежне, будуть марними. Якщо ж йдеться про стадію відчаю чи депресії - то психологи можуть допомогти, але має бути бажання вийти з цього стану і озвучене прохання про допомогу. Як відчуваєте, ви зараз на якій стадії сприйняття своєї реальності?