Нормально коли хлопець який тобі подобається через кілька років сам починає
У мене є давній друг знайомий котрий мені подобається, та через свою низьку самооцінку я впевнена що це відчуття не взаємне (принаймні мені так здавалося до тепер) кілька років тому ми припинили спілкуватися через його дівчину яку я ж з ним і познайомила а нещодавно він сам знайшов мене в соціальних мережах і почав майже що дня телефонувати та писати по кілька разів на день а сьогодні і взагалі зателефонував і розмовляв майже 2 години просто ні про що. Я не розумію як розцінювати цю ситуацію. Мені здається що я йому подобаюсь але з іншого боку здається я себе просто накручую. Допоможіть розібратися!!!
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Станіслав Олександрович Русол
цитата:
Допоможіть розібратися!!!
В этом действительно надо разбираться.
Потому что знакомый может относиться к Вам просто как к другу. И тогда его звонки и сообщения - это просто дружеское общение.
цитата:
котрий мені подобається
Вы же рассчитываете на отношения с ним.
А отличие любви от дружбы заключается в следующем.
Дружба - это симпатия и уважение, а любовь - это дружба плюс сексуальное влечение.
Исходя из этого, Вы сами можете видеть, чего вам не хватает, чтобы дружба переросла в любовь.
Тем более пока он общается, у Вас есть возможность влиять на ваши отношения.
психолог онлайн
Елена Леонидовна Шадрова
Здравствуйте!
"не розумію як розцінювати цю ситуацію. Мені здається що я йому подобаюсь але з іншого боку здається я себе просто накручую. Допоможіть розібратися!!!"
А почему вам не спросить об этом парня? Что мешает выяснить причины внимания к вам? Часто вы себя накручиваете?
психолог онлайн
Доброго дня
Якщо хлопець з вами спілкується, то якийсь інтерес до вас точно є, поки що невідомо чи романтичний.
А як поводить себе хлопець у розмові: чи фліртує з вами, робить компліменти, натякає на розвиток більш близьких стосунків?
Скажіть, а чого від цих стосунків хотіли б ви? Ви хотіли б з ним зустрічатися? Як вам з тим, що декілька років назад він знав вас, але вибрав іншу ?
Скажіть, чи знаєте ви з розмови, що відбувається у житті хлопця зараз? Чи не траплялася в його житті останнім часом якась невдача, типу кинула дівчина, знизився дохід, звільнили з роботи чи щось таке?
Але головне, що я з вашого питання прочитала, це те, що на вашу, думку у вас низька самооцінка і у вас є сумніви про те, що вас можна вибрати і любити, що ви цього достойні. От з цим важливо справлятися у роботі з психологом, незалежно від того, чи дзвонить цей хлопець до вас по дружньому чи ви йому подобаєтесь, чи не дзвонить взагалі. Ви у себе одна і нічого важливішого для вас від себе самої немає. Варто дбати і піклуватися про себе.
психолог онлайн
Доброго дня, Anna_steysha!
Мабуть кожна дівчина (та й хлопці таож) за життя бодай раз стикається із такою ситуацією, яку ви описуєте. Ваші почуття та непеність абсолютно нормальні, адже люди поки що не навчилися читати думки інших людей, тому ніколи не можна сказати напевно, чи подобаємося ми іншій людини, чи ні.
Із вашого питання розумію, що ситуація вас непокоїть і ви якийсь час та свій ємоційний ресурс витрачаєте на думки про хлопця та питаєте себе: "чому я? чому саме зараз? яка в нього ціль?"
Причин такого спонтанного інтересу у хлопця може бути безліч, і чому саме він знову почав із вами спілкуватися знає зараз тільки він.
Можливо у нього прокинувся романтичний інтерес до вас, можливо він розлучився із дівчиною і йому тепер сумно, можливо він завжди цінував вашу дружбу, але дівчина йому забороняла із вами спілкуватися, а можливо він зараз використовує вас для якихось своїх цілей. Ми не знаємо)
Якщо ви питаєте поради, до раджу чесно сказати йому, що вас непокоїть це питання та запитати, у чому причина його появи у вашому житті.
Ви можете спершу сказати, що вам дуже приємно, що він знову почав із вами спілкуватися і вам приносить задоволення спілкування із ним, але у той же час, ви би хотіли зрозуміти, для чого він це робить, аби не накручувати себе та не переживати через це питання і спокійно спілкуватися далі, як друзі, або дозволити собі трохи більше, і можливо із цього вийде щось більше за дружбу.
Якщо ви дуже сумніваєтесь в його романтичному інтересі, то можете не казати про свою симпатію, а лише запитати про його наміри. Повірте, у цьому немає нічного страшного. Але якщо ви запитаєте 1 раз, то будете точно знати, і на один привід для тривоги у вашому житті стане меньше::wink::
психолог онлайн
Никто не скажет вам, что руководит МЧ и что он хочет от вас - может отношений любовных, может дружеских. Время покажет.
Что вам мешает просто общаться и смотреть по ходу, что из этого выйдет?
психолог онлайн
Цілком нормально.
А те, що Вам здається, якраз і є ненормальним, тому що воно говорить про Ваше обесцінювання себе.
А з цим бажано на психотерапію до психолога.
психолог онлайн
Добрий день! Що вам заважає розібратися з цим разом з вашим товаришем?