нав‛язлива думка про вагітність другою дитиною у 39 років
У зв'язку з війною, у мене появилася нав'язлива думка про вагітність другою дитиною. Я маю хлопчика 8 річного віку. Дивлячись ЗМІ, бачу виличезне горе матерів, у яких загинула єдина дитина. Собі думаю, як добре, коли є ще діти, які своїм існуванням розраджують батьків. Коли мати молода, є шанс народити ще дитятко, але коли у матері одна дитина і вік народжувати вже не той, як бути цим жінкам? На підставі цього, у мене постійно крутиться в голові це питання. Я мислю критично і свідомо, розумію, що у такому віці, ймовірність народження здорової дитини зменшується, враховую мої хронічні захворювання, відповідно підключається страх народження хворої дитини. Як бути, як зіскочити з цих думок, які не дають мені спокою?
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Добрий день. Не зовсім зрозуміла, ваші нав'язливі думки взагалі про те
цитата:
. як добре, коли є ще діти, які своїм існуванням розраджують батьків. Коли мати молода, є шанс народити ще дитятко, але коли у матері одна дитина і вік народжувати вже не той, як бути цим жінкам? На підставі цього, у мене постійно крутиться в голові це питання
.
Чи ви хочете завагітніти, та боїтеся народити хвору дитину?
Які думки вам заважають жити?
Дополнение от автора
Я хочу завагітніти і родити, але присутній великий страх родити хвору дитину, оскільки маю серйозні хронічні хвороби, вік. Поштовхом стала війна і смерті діток, я побачила, що маю одну дитину, і не дай Боже, щось трапиться, я не переживу. З іншого боку, як дитина залишиться, сама без батьків, теж дуже важко йому буде. При інших обставинах (в мирний час) я б навіть над цим питанням не задумувалася. І ця думка про одну дитину мене і бентежить.
психолог онлайн
цитата:
Я хочу завагітніти і родити, але присутній великий страх родити хвору дитину, оскільки маю серйозні хронічні хвороби, вік.
Ви консультувалися з приводу вашого здоров'я, можливих ризиків із гінекологом?
Чи це ваше уявлення?
Ви спілкувалися про це з ймовірним батьком вашої майбутньої дитини?
Я вірно розумію, що ви хочете дитину саме через те, що у війні можна теоретично втратити єдину дитину?
Ви зараз у безпечному місці?
психолог онлайн
цитата:
Як бути, як зіскочити з цих думок, які не дають мені спокою?
Пройти обстеження і почути від лікарів грунтовні висновки щодо стану здоров'я та можливості народити. Упевнений, що розмова з ними прибере багато сумнівів та страхів. Це, по-перше.
А, по-друге, дайте відповідь самій собі - Ви дійсно маєте бажання народити другу дитину, чи це війна підштовхнула Вас до цих думок?
У мирний час мріяли про другу дитину?
психолог онлайн
цитата:
Вам придется что-то делать со своими страхами.
Или избавляться от них с помощью индивидуальной работы с психологом, или уменьшать медикаментозно, с помощью врача.
Так как с одной стороны, Ваши страхи за сына не дадут жить спокойно, а с другой стороны - не позволят еще родить.
И это будет замкнутый круг, из которого самостоятельно Вы точно не сможете выбраться.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
З нав'язливими думками працюють в психотерапії з психологом - є спеціальні техніки для цього.
Тому, вибирайте спеціаліста та звертайтесь.
А тут хочу Вам дещо важливе сказати.
Коли Ви так думаєте, то ніби готуєтесь до ймовірної втрати своєї дитини - а це не є добре. Тому що дитина обов'язково це відчує і буде підсвідомо страждати - ніби-то Ви вже його живцем поховали.
А Ви, в свою чергу, будете відчувати почуття провини за ці думки перед своїм хлопчиком...хай живе довго та щасливо!
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Елена Леонидовна Шадрова
Лучше этот вопрос разбираться индивидуально с психологом.
Если я правильно поняла, то до войны такого желания не было. И только ваши страхи вдруг потерять ребенка наталкивают вас на мысли про родить про запас еще одного. Звучит не очень красиво, но именно такой посыл в ваших словах. Вам, с одной стороны, прорабатывать нужно свои страхи, с другой стороны, разбираться с тем, что изначально ко второму ребенку вы относитесь как к какому-то заменителю и утешителю. Ребенка нельзя рожать потому что вдруг что, то пригодится. Ни этому ребенку, ни вашему сыну, ни вам самой такое не пойдет на пользу и создаст массу проблем.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Дивлячись ЗМІ, бачу виличезне горе матерів, у яких загинула єдина дитина.
Тобто Ви вже почали будувати прогнози, пов'язані з тим, що Ваш хлопчик може загинути? Не треба цього робити, бо наші негативні прогнози можуть втілюватися в життя.
В наш час народження дитини в 39 років далеко не всі вважають проблемою. Все більше і більше жінок в наш час народжують у віці за сорок (і навіть за 50 - окремі випадки, але вони є). Але дитину треба народжувати заради самої дитини, її власного щастя, але не заради того, щоб вона могла замінити Вам старшого сина, якщо не дай Бог...
А якщо вона не буде схожа на Вашого хлопчика, який вже є, якщо вона буде зовсім іншою, Ви зможете її любити?