Відносини в родині
Доброго вечора. Я не знаю як бути мені. Я прочитала листування в менеджері свого батька з іншою жінкою. Точніше, бачила лише її повідомлення різного характеру, а відповідей батька не було, але ж повідомлення можна видаляти. Мені так погано. Я не розумію, що відбувається. Чи варто мені вмішуватися в їх відносини?
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Я жалкую, що побачила одне повідомлення і вирішила все прочитати, поки не бачить ніхто. Мене тепер просто розриває. Як це забути і що взагалі з цим робити.

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталія Крилова
Юлия, добрый вечер!
А какую помощь Вы хотите получить от психологов? Возможно, что стоит поговорить с отцом об этом и прояснить для себя? Это отношения Вашего отца и Вашей мамы, но не Ваши
психолог онлайн
Здравствуйте
"Мені так погано. Я не розумію, що відбувається. Чи варто мені вмішуватися в їх відносини?"
А какие отношения у вас с отцом?
Что происходит в вашей семье, помимо переписки?
Какие чувства вы вкладываете в слово "плохо "?
"Я жалкую, що побачила одне повідомлення і вирішила все прочитати, поки не бачить ніхто. Мене тепер просто розриває. Як це забути і що взагалі з цим робити."
Что происходит в вашей жизни пока вы читаете переписку отца?
А что бы вы хотели с этим делать?
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю як бути мені.
Тобто Ви розгублені?
цитата:
Я прочитала листування в менеджері свого батька з іншою жінкою.
Розкажіть, будь ласка, що спонукало Вас зайти в особистий простір Вашого батька?
цитата:
Мені так погано.
Погано - це які почуття? Сором, гнів, жаль, ..., що саме?
цитата:
Як це забути і що взагалі з цим робити.
Тож які можливі варіанти подальших дій виникають з цього приводу, поділіться?
Дополнение от автора
Я просто розмовляла по його телефону і зайшла просто з цікавості в його меседжер і відкрила листування і вже побачивши початок, вирішила все прочитати.
Дополнение от автора
Відносини з батьком гарні.
Я відчувала в той момент злість і розгубленість.
Спочатку я хотіла все написати цій жінці, щоб вона не вмішувалася куди їй не потрібно. Потім думала все залишити як є.
Дополнение от автора
В неї так само є своя родина і чоловік.
Я думала, що в них все гаразд і тут таке ніби рожеві окуляри знялися.
В мене все моє життя моя родина повна і мені було так дико раніше чути про про розлучення батьків своїх знайомих чи про те, що батьки не живуть разом.
психолог онлайн
цитата:
Я просто розмовляла по його телефону
Невже у Вас немає свого телефону?
цитата:
і зайшла просто з цікавості в його меседжер
Так це же табу. Це особиста приватна "територія", куди не можна заходити або вдиратись будь-кому, окрім власника...
цитата:
зайшла просто з цікавості в його меседжер і відкрила листування
Було б краще, якби Ви цікавились, насамперед, власним життям.
цитата:
Відносини з батьком гарні.
Я відчувала в той момент злість і розгубленість.
Мабуть, стало прикро за маму.
цитата:
Спочатку я хотіла все написати цій жінці, щоб вона не вмішувалася куди їй не потрібно.
От точно, це на Ваша справа і не обов'язок, проте Ваші дитячі почуття цілком зрозумілі.
цитата:
Потім думала все залишити як є.
А зараз до чого схиляєтесь?
цитата:
Отже, реалії дорослого життя вимагають дивитись на нього і на те, що відбувається, відповідно. Приймати те, що є. І переосмислювати старі переконання. Уважніше ставитись до своії цінностей.
психолог онлайн
Доброго, Юлія!
цитата:
Ваш стан - це платня за зайву цікавість. Просто прийміть це як життєвий урок. Все має свої наслідки.
Але ж ця ситуація Вас не стосується. Це справа Ваших батьків.
цитата:
Це гарно, що повна, але якщо зняти рожеві окуляри ще раз, то які стосунки були раніше і є зараз між Вашими татом та мамою?
психолог онлайн
цитата:
Чи варто мені вмішуватися в їх відносини?
Что Вам даст это вмешательство?
Какой результат и от кого хотите получить?
Вы знаете, что есть такое выражение - "доносчику первый кнут"?
Родители сами разберутся между собой, а Вы останетесь виноватой, если вмешаетесь.
Готовы нести на себе этот груз вины и ответственности?