Як впоратись з роздратуванням?
Доброго вечора. Мене неймовірно дратує моя мама, я не витримую життя з нею. Ми живемо разом і нам навіть доводиться спати на одному ліжку, що вже є для мене катастрофою. Мене дратує її враннішнє ходіння, те що вона без сорому перевдягається переді мною( і вона щиро не розуміє що в цьому такого, адже її мама робила так само) Вона геть не хвилюється про те, як я почуваюся в іншій країні. Вона не хвилюється про те, чи я нагодована, чи мені тут не сумно або нудно, ( ніби я сама повинна про себе піклуватись, що я не заперечую, але вона повинна робити це хоч трохи та іноді ) Ну раз я повинна все сама робити, то навіщо мене було забирати з собою. Я розумію що, може вона хвилюється за мене, але це занадто межує з нав’язуванням своєї волі. 5 років я жила без батьків ( вони їздили закордон і приїжджали на дуже короткий термін ) і вони хочуть, щоб я знову їх любила і т.д і т.п. Ще вона намріяла собі, що я буду жити в Польщі та вчитись тут навіть не питаючи про те, що хочу я. Коли я їм це пояснюю, то вони мене просто не слухають. Мені шкода, що в моїх батьків нічого не вийшло в житті, але не потрібно робити так щоб нічого не вийшло і в мене. І треба мені було давати любов ласку і турботу коли мені це було потрібно, а не коли я навчилася жити без цього.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Здравствуйте, Ирина!
"Мене неймовірно дратує моя мама, я не витримую життя з нею"
Очень жаль, что у вас не складываются близкие отношения с вашей мамой. Ответственность за вас пока ещё несёт ваша мама.
Какую помощь вы хотели бы от психологов сайта?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Ірино.
Співчуваю Вашій життєвій ситуації. Я бачу, що Вам у нових умовах не вистачає особистого простору, і мама порушує Ваші особисті кордони, перевдягаючись перед Вами. Ви маєте право відстоювати свої кордони і попрсити матір не перевдягатись перед Вами. Або самій виходити з кімнати, коли Вона це робить.
Стосовно ліжка. Якщо нема можливості переїхати у більш просторе житло, то Ви можете обговорити з батьками можливість придбати розкладне ліжко або надувний матрац, аби ви спали там (а не на одному ліжку з мамою). Особистий простір - це дуже важливо, особливо для підлітка.
Які у Вас стосунки з батьком, де він зараз знаходиться? Чи піклується він про Ваші потреби?
Піклуватись про те, щоб Ви були нагодованою - це прямий обов'язок батьків по закону до Вашого повноліття. І добре було б, якби вони більше прислухались до Ваших потреб, як фізичних, так і психологічних.
Якщо Ви схочете звернутись по психологічну допомогу очно, можна пошукати центри допомоги переселенцям в Польщі (там повинні працювати безкоштовні психологи), або звернутись до психолога в школі (якщо Вас таки зареєструють у місцевій школі, то хоч по допомогу там звернетесь). Удачі.