Проблеми в відносинах(дружбі)
Довгий час,я була в відносинах з хлопцем. Проте,через певні проблеми,все склалось так,що ми розійшлися за його ініціативи. Він казав,що нічого не відчуває,проте,це не правда. Зараз,я не знаю як правильно поступити. Закінчити спілкування не можу ні я,ні він. Продовжити відносини також не можем. Як наладити це? Дуже мусить,адже я дуже прив'язана до нього,і дуже боюся втратити. Будь яка думка про те,що його не буде в моєму житті викликає сльози.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго дня!
Спочатку треба з’ясувати це дружба чи відносини. По друге я не впевнений про ваш опис довгого часу стосунків. Як можуть буди довгі стосунки коли вам лише 16 років. І що для вас є довгий час? Все що говорить молодий чоловік треба сприймати буквально. А буквально він говорить, що він нічого не відчуває стосовно вас. Але ви сприймаєте все в іншому вимірі, що це не правда. Згідно мого четвертого правила яке говорить , що не треба лити сльози про тих хто не льє за вами. Тобто навіщо когось кохати якщо ця людина не кохає вас? Це якась надумана ідея любити того до кого вам немає доступу. І ця ідея заснована у вас на страху втрати. Де є кохання немає страху. Щоб бути щасливим треба рух з обидва сторін , а його нема. Напевно це у вас це тягнеться ще з раннього дитинства, хоча ви сама ще дитина і ви прагнете получити більше любові якої вам не вистачало.