Я самотня, хоть і у мене є сімя
Всім привіт, мені 17 років, у мене немає друзів, я ні разу не зустрічалася з хлопцем, я сиджу дома і виходжу тільки в магазин. Мої батьки розвелися коли мені було 7 чи 8 років, я жила з мамою, но вона мене не розуміє у не є отчим, робота, їй всеодно на мене. Тепер я живу з татом і бабою, тато хороший, но баба мене роздражає, зато з мамою по телефону спілкуюся і в нас стосунки стали кращими. Через рік мені 18, і я зможу робити все що захочу, но я боюся жити 1, боюся працювати на роботі я думаю що я лінива і нічого не умію, боюся заводити стосунки через власні комплекси. Скоро навчання, я вчуся на нелюбимій професії, і живу в гуртожитку в кімнаті з дівчатами які мене роздражають. Мене все роздражає і бісить, а ще у мене проблеми з ногою, всі звертають на неї увагу, що зі мною не так, я думала про самогубство но це не вихід. Рік назад у мене померла бабуся вона єдина мене розуміла, мені її не вистачає, з родичами я не спілкуюся, у мене є старший брат но він мене тож роздражає і отчим деколи. Я не знаю що мені робити, прошу поради у вас😔
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Маргарита Костенко
Добрый вечер!
Я Вам сочувствую. Скажите, а есть ли кто-то из близких, кому Вы доверяете и Вас может поддержать? Так как Вы несовершеннолетняя, то консультирование возможно только с разрешения родителей по закону. Возможно, что стоит поговорить с отцом или мамой о том, чтобы Вы могли получить терапию у специалиста.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора!
цитата:
Мене все роздражає і бісить
Спробуйте направити свій фокус уваги не на те, що вас бісить, а на те, що вам подобається.
Що хорошого є у вашому житті? Що вам подобається у вас? Я впевнена, що у вашому житті точно знайдеться щось позитивне.
цитата:
у мене немає друзів, я ні разу не зустрічалася з хлопцем, я сиджу дома і виходжу тільки в магазин.
Чому ви сидите вдома ? Це ваш вибір? Як ви плануєте знайти друзів чи зустрічатися з хлопцем якщо не виходите з дому?
цитата:
у мене є старший брат но він мене тож роздражає і отчим деколи
Вас вас багато хто дратує, тобто ви не приймаєте людей такими, які вони є? А чи примаєте ви себе такою, яка ви є?
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю що мені робити, прошу поради у вас😔
Вам надо попросить родителей найти для Вас психолога и оплатить психотерапию.
Так как Ваши проблемы - это минимум несколько месяцев работы.
психолог онлайн
Вітаю вас!
"Через рік мені 18, і я зможу робити все що захочу, но я боюся жити 1, боюся працювати на роботі я думаю що я лінива і нічого не умію, боюся заводити стосунки через власні комплекси"
Боятися невідомого, це нормально. Поки що ви знаєте своїх можливостей і не вірите в себе, і навіть дещо занижуєте свої здібності.
Кожна людина може набагато більше ніж знає про себе, для цього треба спробувати робити невеликі кроки і діяти.
Що ви вмієте? Чого вже досягли? З чим вже впоралися незважаючи на складнощі. Що ви знаєте про свої позитивні якості?
Хто може вас підтримати?
психолог онлайн
Добрий день. Співчуваю вашій історії (((щоб ви хотіли почути від психологів сайту?