Закохуюсь у людей якими хотіла би бути.
За мої 19 років в мене ще не було відносин, але я інколи закохувалася у людей, причому відчуваючи до них дуже сильні почуття. В цілому я зрозуміла що мені не так важливо якої людина статті, та не маю ідеалу зовнішність, якщо коротше, я закохуюсь в іх поведінку та характер.
Він чи вона зазвичай виявляється доволі впевненим_ною в собі людиною, з чіткими цілями і ідеями, або рішучим характером.
І я почала розуміти що хочу бути дуже схожою на них, та в спілкуванні з ними переймаю/копіюю деякі іх особливості, стиль одягу, манеру поведінки, та інше.
Але не з одним/однією з цих персон я ще не вступала в у стосунки.
Інколи мені здається що я плутаю кохання з чимось іншим, або моє кохання до них є наслідком якихось інших причин.
Зараз я закохалася у одну чарівну дівчину, нам з нею трохи складно розмовляти бо ми не розуміємо мову один одного. Але під час роботи разом, вона постійно зі мною заграє, я теж намагаюсь але в мене це не виходить так вправно як в неї, напевно тому що в мене не є багато досвіду, та тому що молодша за неї на декілька років, постійно переймаюся не чи не буде мій жарт або загравання до неї черезмірним.
Мені складно передати яка вона чарівна і як я люблю дивитися в ії чорні очі... хочеться бути більш наполегливою по відношенню до неї, але трохи переймаюся що ії це може злякати або не сподобатись.
Також я відчуваю до людини зазвичай дуже сильні почуття але не впевнена що хочу займатися коханням, скоріше якісь поцілунки та обійми, торкання один до одного, мене більше цікавлять. Тому я трохи сумніваюся у характері своїх почуттів. Можливо є якісь питання або книжки які би допомогти трохи покопатися у своїй голові, та щось для себе зрозуміти.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
цитата:
Зараз я закохалася у одну
Як на мене, то ви поптрапляєте в якусь історію, де ви ловите те, чого вам не вистачає. Ви закохуєтесь в дівчину, навіть з якою не спілкувалися.
цитата:
Можливо є якісь питання або книжки які би допомогти трохи покопатися у своїй голові, та щось для себе зрозуміти.
Робін Норвуд. Жінки, які кохають до нестями.
Доповнення від автора
Ні, я спілкуюся з цією дівчиною, просто інколи це складніше і займає більше часу бо я погано розумію її мову. А ось про те що хочеться зловити того що мені не вистачає, з цим я згода, питання лише в тому чи можуть такі стосунки якось проіснувати.
психолог онлайн
цитата:
питання лише в тому чи можуть такі стосунки якось проіснувати.
Якось можуть. Але чи це буде те, що ви хочете?
Ви пишете
цитата:
А до цього писали :
цитата:
нам з нею трохи складно розмовляти бо ми не розуміємо мову один одного
Книжку вам рекомендувала, яке у вас питання до психологів сайту наразі?
психолог онлайн
цитата:
та щось для себе зрозуміти.
Что Вы хотите понять для себя?
цитата:
чи можуть такі стосунки якось проіснувати.
Так у Вас с ней нет никаких отношений. Есть только общение, в котором вы еще и не понимаете друг друга.
цитата:
Інколи мені здається що я плутаю кохання з чимось іншим
Вам не хватает любви и поэтому Вы путаете это чувство
цитата:
з чимось іншим
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Якщо є пиптання та сумніви, то варто їх дослідити та з'ясувати. От, наприклад, з чим Ви можете плутати кохання? З симпатією? З дружбою? З грою у почуття і намаганням бути дорослою? Ваш варіант?
Запитайте в себе - які потреби я задовольняю, даючи волю власній уяві? Чи не здається Вам, що відповідь лежить у площині
цитата:
За мої 19 років в мене ще не було відносин
???
Бажання уваги і симпатії до себе, бажання ділитись почуттями знаходить втілення у Ваших фантазіях і поодинокій спробі з дівчиною, в якої чорні очі.
цитата:
книжки які би допомогти трохи покопатися у своїй голові
Не маю нічого проти книжок. Проте вважаю, що треба бути обережним, аби не викопати таке, від чого потім стане лише гірше. Тому доцільно йти в індивідуальне спілкування з психологом, щоби не заблукати у хащах нез'ясованих питань(!)
Доповнення від автора
Дякую усім психологам за відповіді.
Я після цього довго розмірковувала над своїми почуттями, у той же час намагаючись роботи активні кроки назустріч цій дівчині, купляти кофе, пригощати, дізнатися більше про неї.
І після трьох місяців вагань, я усвідомила чіткість моїх почуттів, що все ж таки вона мені дуже подобається, та наважилася розповісти їй про свої почуття.
Виявилося що вона розуміла що подобається мені, і робила кроки мені на зустріч, але нажаль у іншому місці в неї є дівчина в яку вона уже дуже довго закохана, але ця дівчина тримає її на відстані. І як я розумію вона хоче розвивати зі мною стосунки але в її серці все ще є місце для тієї дівчини, тому вона не може йти далі...
Після цього вона на день віддалилася від мене, але потім знову почала спілкуватись як раніше. І перед моїм від'їздом почала загравати зі мною ще активніше чим трішки загнала мене у глухий кут, бо з одного боку їй подобається інша дівчина, а з іншого вона при обіймах цілує мене у ключицю та плече...чим викликає в мене трепетне хвилювання. І робить інші кроки на зустріч, наразі ми роз'їхалися в різні міста, поки спілкуємося онлайн.
Не знаю що й казати про усю цю ситуацію, вона відчувається для мене дуже солодким сном з гірким присмаком.