Як зберегти відносини?
Проблема наступна. У відносинах порядку півроку все розвивалося стабільно добре.
Дівчина сама по собі зажата, ревнива, невпевнена трохи, але дуже гарна, не глупа, навчається, працює.
Я - ревнивий, часто немає впевненості в собі, якісь сумніви ловлю (сталось це ще після попередніх відносин, більше року тому ростались, зустрічались 4 роки). По зовнішньому в мене наче все не плохо, робота є, жаловаться не можу тут.
Проблема виникла досить недавно (точніше проявилась), вона мені раптово написала, що хочеться побути без відносин, без причин. Я випав морально відразу, у виді свого характеру домовився на наступний день про зустріч, що б поговорити і вияснити все. Вона погодилась. Ми почали говорити, але вона не могла нічого пояснити. Я почав задавати питання, є чи у неё почуття до мене, любить чи ні, вона на все відповіла, що да - люблю і т .д. Я нічого не можу зрозуміти. Вона тільки сказала, що у неї таке вже давно виникає ( і не тільки зі мною), якесь незрозуміле почуття (як апатія), вона відчуває невпевненість якусь у всьому, сумніви постійні і не завжди розуміє, що вона хоче від життя. (ну це так вона мені казала)
Я розпросив, що не влаштовує в наших відносинах і у в мені, вона відповіла, що все добре, їй подобається..... І коли вона зі мною, вона відчуває захист і їй класно, але коли не разом, то сумніви.
Не отримавши причини, чому ж нам потрібно розійтись (навіть якщо на деякий час), я почав копати по сімейним питанням і наткнувся на бабусю (яка виховувала її і померла вже, на жаль) і вона відразу почала плакати. Я задавав питання про бабусю, розповідав їй якісь свої моменти (типа не потрібно тримати в собі біль, краще відкриватися, ділитися), і що я її підтримка та опора і т.д. піссле чого вона сказала, що їй легше стало після розмови і я сказав, тоді ми будемо разом завжди і нікуди ми не ростанемось. Вона наче зраділа, обійняла поцілувала і ми як би знову разом залишилися.
Тепер вона говорить, що хоче знову поговорити про нас... (я так розумію, що розмова знову піде по тій же дорожці - пауза або роставання)
1. Допоможіть зрозуміти, що взагалі може бути не так, зі мной, з нею, з відносинами.. чому вони приводять до такого результату?
2. Що потрібно і можна зробити, що б спасти їх і вивести їх на здоровий лад? т.як. у мене до неї сильних почуття.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора.
Якщо ви обидва захочете працювати над відносинами, то доцільно буде звернутися на парну психотерапію. Щоб утрьох з психотерапевтом обговорювати питання, які вас турбують, і Вам особисто не доводилось виконувати для дівчини роль її психолога.
На жаль, формат сайту не дозволяє давати прогнози стосовно людини, яка не звернулась по домопогу (тобто, Вашої дівчини), і зберегти відносини можливо лише тоді, коли всі учасники стосунків цього хочуть. У Вас із дівчиною намічається розмова. Ви уже додумали, що мова піде про розрив. Навіть якщо це дійсно буде так, можете обговорити з нею все, не тиснучи на неї, і залежно від того, яке рішення прийме дівчина, вирішувати, що робити далі зі своїм життям.
Налаштовуйтесь так, щоб незалежно від того, будете ви разом чи ні, і чи буде у ваших стосунках пауза, максимально турбуватися в цей період про себе і свою психіку, уникати зайвого перенапруження і фантазування на кшталт як усе буде погано.
Якщо самому буде важко впоратись - звертайтесь самі до психолога по допомогу.
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
Мария Валериевна Радченко
Такі питання за перепискою не вирішуються. А тільки на парній консультації зі спеціалістом.
Тому що:
- по-перше, психологу треба спілкуватися з обома, щоб почути точки зору на відносини і побачити власними очима прояви почуттів та форми спілкування у відносинах кожного з пари;
- по-друге, те, що Ви розповідаєте, може не зовсім співпадати з реальністю через декілька ефектів, один з яких точно спостерігається в питанні, коли "бажане сприймається за реальне". Ви дуже сильно хочете зберегти відносини, а через те, можете не хотіти помічати якісь прояви у дівчини, не чути якихось її слів тощо. А це є вкрай важливим.
психолог онлайн
цитата:
Ответы на эти вопросы Вы сможете получить на семейной консультации психолога.
Специалист поможет вам обоим разобраться в том, что происходит и прийти к консенсусу.
цитата:
Это можно решить на индивидуальной консультации психолога.
На первой встрече Вы получите план решения своей проблемы.
Работа может происходить онлайн, поэтому Вы можете выбрать специалиста на этом ресурсе.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день!
Добре, що Ви хочете зберегти відносини. Але якщо інший не хоче, то це неможливо. (((
Погоджуюсь з колегами, що це питання не можна вирішити в переписці. Це очні зустрічі з сімейним психотерапевтом.
Дозвольте Вас запитати, можливо вашим стосункам треба інший рівень, а не просто завіряння на словах про те, що Ви будете разом?
Оскільки і Ви у себе бачити проблеми, що Вам заважають гармонійно будувати стосунки, то варто і тут розібратися зі спеціалістом. З цією дівчиною чи з іншою, щоб не ставати на одні й ті самі граблі.
психолог онлайн
цитата:
Богомдан, зізнаюсь, трохи дивно до Вас так звертатись. Натомість поспілкуємось.
От Ви питаєте, що ВЗАГАЛІ може бути...? Взагалі може бути що завгодно(!) Достеменно, прийнамні в головних аспектах, можна зрозуміти у безпосередніх стосунках з Вами і з дівчиною. Якщо брати до уваги лише Ваші слова і трактування, то доведеться зважати на природню в таких випадках похибку - вплив суб'єктивізму.
Теперь по суті. Ви зазначили, що
цитата:
Я - ревнивий, часто немає впевненості в собі, якісь сумніви ловлю (сталось це ще після попередніх відносин, більше року тому ростались, зустрічались 4 роки).
А тепер скажіть мені - дівчина може помічати і відчувати наявність перелічених Ваших особливостей?
І наступне питання, якщо відчуває, то як вони на неї можуть впливати?
Яке майбутнє відкривається перед нею в такому разі?
цитата:
По зовнішньому в мене наче все не плохо, робота є, жаловаться не можу тут.
Інший аспект - про щирість і автентичність особистості. Зсредини Ви такий, як вказали вище, а зовні зображаєте хлопця-ОКей. На кого розраховуєте? На якихось дурників, хто не має очей і не розуміє, що зовнішнє не відповідає внутрішньому?
Ось дивіться, я зосередив увагу лише на Вашому стилі побудови стосунків. Дівчину не чипав, бо не бачив її в очі, тому, вважаю, і не варто робити усіляки припущення щодо неї.
А Вам би радив попрацювати з психологом, спочатку розібратись з собою, аби потім у стосунках уникнути викривлених уяв і суджень.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325233 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Богомдан, то помилково, мабуть записало замість імені. Мене звати Сергій)
____
А тепер скажіть мені - дівчина може помічати і відчувати наявність перелічених Ваших особливостей? І наступне питання, якщо відчуває, то як вони на неї можуть впливати? Яке майбутнє відкривається перед нею в такому разі?
____
Скоріш за все може, якщо я таке відчуаю. Скоріш за все коли я запитував, що чи дійсно любить, хоче бути зі мною і чекав відповідей, це і був його прояв. Коли все ок, то я відчуваю впевнено себе достатньо і в діях і в думках, як тільки я відчуваю, що можу втратити, то мені дійсно стає не по собі і впевненість зникає. В мене виникає страх знову відчувати сильний біль і дипресію (як це було півтора року тому). Дійсно я не відхиляю те, що мені бажано було б попрацювати з пихологом...
Що стосується зовнішності і інших аспектів матеріальності, то я розумію, що я не з найгіршою зовнішністю. Плюс дівчина часто казала, що я дуже гарний і подобаюсь їй.
Зараз в нас спілкування з дівчиною продовжується, я намагаюсь не приділяти багато уваги їй, бо відчуваю, що в якийсь момент я їй дав занад-то. Але я в очікуванні зустрічі, на якій може бути що завгодно і я за це дуже переживаю.
На минулій зустрічі, пару днів тому, по справам зустрічались, я її знову запитував чи дійсно вона любить і чи хоче бути зі мною і бачить майбутнє. Вона повернулась відразу і в очі сказала так.
Я розумію, що її щось тривожить, можливо пов'язане зі мною (хоч і каже що ве влаштовує і нічого б не міняла і стосунки теж), можливо щось сімейне, я не знаю, бо вона боїться відкриватись і каже, що сама не знає. Але як казав раніше, в тей день коли вона сказала ,що хоче побути без відносин, ми розмовляли і я наткнувся на питання про бабусю і вона заплакала... я продовжував її питати, старатись виводити на емоції і щоб відкрилась, після чого вона сказала, що їй легше... ввечері вже писала, що дуже сильно любить мене...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325228 для Ірина Абрамчук
Повністю згоден, що нам корисно було б працювати разом.. але вона не хоче іти парно, а хоче сама. і я її ніяк не умовлю, якщо вона сама не захоче.
психолог онлайн
цитата:
Скоріш за все коли я запитував, що чи дійсно любить, хоче бути зі мною і чекав відповідей, це і був його прояв.
Навіщо Вам запитувати дівчину, чи любить вона Вас, чи ні - задумувались?
Доросла і впевнена в собі людина зазвичай не запитує і не вдається до тортур з запитанням, чи любить її інша людина? Вона все відчуває сама. Їй не потрібні словесні докази. Вона користується вчинками, поведінкою, ставленням до себе. Зрештою, своїм власним ємоційним станом.
цитата:
В мене виникає страх знову відчувати сильний біль і дипресію (як це було півтора року тому). Дійсно я не відхиляю те, що мені бажано було б попрацювати з пихологом...
О тут Ви в десятку влучили. На Вас істотно впливають почуття з попередніх стосунків. Не пропрацьовані почуття і реакції. Тому потрібно з тією ситуацією завершувати. Звертайтесь. Психолог допоможе. В іншому разі так і будете тягнути за собою по життю шлейф не завершених ємоційно стосунків.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325277 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Запитував для того, щоб прийняти рішення. Якщо сказала б ні, то сенс бути разом.