Боюсь дорослішати,не хочу дорослішати.
Я Аня і мені 19. Навчаюсь на 4 курсі у творчому Вузі на вокалістку.
Зараз усі мої друзі їздять на заробітки,живуть окремо від батьків. Я розуміючи,що і мені треба покидати рано чи пізно батьківське гніздо ловлю панічну атаку. Я так не хочу і боюсь цього. Хочеться бути біля мами. Допомагати їй. Я ніби зупинилась у дитинстві. Мене це лякає. Я сама не розумію чому і що мене лякає. Мені просто хочеться бути з батьками поруч,бути їхньою маленькою доцьою. Раніше я про це думала,але було рано для таких думок. А от уже скоро й 20. Мені не хочеться своєї сім‘ї,але я маю коханого. Як це відпустити? Я сама дуже тривожна людина. Маю невроз нав‘язливих станів ,щось у цьому роді. Я розумію що всім не хочеться дорослішати,але у мене це аж до паніки. Так не повинно бути…(((
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Аня, якщо страшно і не хочеться, то можна і не дорослішати.
Але ж як бути із коханим?! Бо він же не зможе любитися з маленькою дівчинкою...
психолог онлайн
цитата:
Я сама дуже тривожна людина. Маю невроз нав‘язливих станів ,щось у цьому роді. Я розумію що всім не хочеться дорослішати,але у мене це аж до паніки.
Причина заключается в тревожности.
Вам надо обратиться к врачу (неврологу или психиатру) и пройти медикаментозное лечение, если у Вас действительно есть невроз.
Также желательно работать с психологом в индивидуальном порядке по устранению страхов, которые скрываются за тревожностью.
Когда страхи уйдуй, появится уверенность и вера в свои силы.
Тогда Вы перестанете
цитата:
бути їхньою маленькою доцьою.
и станете самостоятельной.
Так как психологические дети не выдерживают конкуренции в мире взрослых. И Вашему парню вряд ли захочется няньчить Вас, если Вы будете оставаться в позиции ребенка.
психолог онлайн
"Я розумію що всім не хочеться дорослішати,але у мене це аж до паніки." - зовсім ні, багато хто навпаки хоче якнайшвидше подорослішати, й бути самостійними.
"Так не повинно бути…(((" - згоден, треба вирішити свої внутрішні питання і знайти гармонію з собою і оточуючим світом
психолог онлайн
Доброго ранку, Аню!
цитата:
Як це відпустити?
Повірте, це можливо(!)
Задля цього потрібно розібратись з деякими речами. По-перше, що Вас лякає в дорослому житті? Можливо, відповідальність та необхідність справлятись з відповідними викликами... І тут поруч обов'язково позначиться невпевненість в собі. Гадаю, що Ваші батьки з усією любов'ю до Вас, на жаль, в процессі дорослішання не дали змоги протестувати світ, щоби у Вас сформувались необхідні навички і уяви.
По-друге, варто з'ясувати, чим саме тримаєтесь за батьківську сім'ю? Які переваги бути маленькою доцьою?
цитата:
Я сама дуже тривожна людина. Маю невроз нав‘язливих станів ,щось у цьому роді.
Скажіть, з цього питання звертались до лікарів або психологів? Яке лікування проходили і яких порад дотримуєтесь?
Доповнення від автора
Щодо неврозу, зверталась до лікарів і до психологів. Останній рік було все добре. А тут бац і щось зробилося. Цю ніч нормально не спала з цим «дорослішанням» . Я про це думаю і мені страшно,знову панічні атаки,яких не було хто-зна скільки. Я запереживала дуже сильно… Мене ж з дому ніхто не вигонить ,ніхто не помирає😅 …з чого ця клята паніка. Я ніби в ступорі ,не знаю що мені робити. Як уявлю,що знову цей невроз повернувся,аж всередині все холоне. Не можу взяти себе в руки. Ще вчора було все добре.😭😭😭
психолог онлайн
цитата:
Як уявлю,що знову цей невроз повернувся,аж всередині все холоне.
Прекращение медикаментозного лечения, особенно без ведома врача, обязательно приведет к возврату симтоматики.
Поэтому или надо постоянно принимать лекарства (с некоторыми перерывами), или проработать "невроз" с психологом в индивидуальной психотерапии.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325697 для Светлана Владимировна Киселевская
Порадилась з лікарем зійти з препарату. Приймаю «Золофт» уже 4 роки. Зараз приймаю найменшу дозу вже як місяців 2. На це все треба гроші.. а ціни ростуть…
психолог онлайн
цитата:
Порадилась з лікарем зійти з препарату.
Значит, придется опять возвращаться. Или менять препарат. Но это уже на усмотрение врача.
цитата:
На це все треба гроші.. а ціни ростуть…
Психотерапия, которая в Вашем случае должна быть длительной, будет по цене гораздо дороже, чем стоимость медикаментов.
цитата:
На це все треба гроші
Если Вы хотите быть здоровой, у Вас будет мотивация становиться самостоятельной, чтобы иметь возможность оплачивать себе лечение и психотерапию.
И не зависеть в этом от других людей.
Доповнення від автора
Я повністю згідна. Але що ж робити,коли можливості покищо немає..
психолог онлайн
цитата:
А тут бац і щось зробилося. Цю ніч нормально не спала з цим «дорослішанням» . Я про це думаю і мені страшно, знову панічні атаки,яких не було хто-зна скільки.
Виходить, проблема не була вирішена на глибинному рівні. А ліки лише притамували її гостроту, до пори.
Зі всією очевидністю постає питання розпочати психотерапію. І це не жарти. Обирайте фахівця і починайте індивідуально з ним взаємодіяти.
Мені особисто цікаво, що запустило потік думок стосовно дорослішання? Лише ось це
цитата:
Зараз усі мої друзі їздять на заробітки,живуть окремо від батьків.
? Чи є щось ще?
цитата:
…з чого ця клята паніка
З чого? Звісно, з чого - прокинулись тривога і страхи перед майбутнім і втратою налагодженого, відносно безтурботного, захищеного життя в батьківскій сім'Ї.
Пропоную відео на тему тривоги і ПА. Разом з тим їх перегляд аж ніяк не відміняє співпраці з психологом.
ТРЕВОГА КАК ПРЕРВАННОЕ ВОЗБУЖДЕНИЕ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653
ПАНИЧЕСКИЕ АТАКИ. КАК ПРИРУЧИТЬ "ДРАКОНА"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
психолог онлайн
цитата:
Але що ж робити,коли можливості покищо немає..
Лечиться медикаментозно, так как это будет дешевле, чем психотерапия.
Импортные препараты можно заменить на украинские аналоги.
Если есть желание работать самостоятельно со страхами, могу дать ссылку на бесплатную программу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 325706 для Светлана Владимировна Киселевская
Буду вдячна посиланню на програму)
психолог онлайн
цитата:
Буду вдячна посиланню на програму)
Здесь нельзя выкладывать ссылки.
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
Здравствуйте, Anna!
"Я розумію що всім не хочеться дорослішати,але у мене це аж до паніки. Так не повинно бути…((("
У всех по разному происходит этап взросления. Читая описание вашей проблемы у меня сложилось впечатление, что вы себя определённо с кем-то сравниваете и вам нужно обязательно делать так, как делают другие.
"Зараз усі мої друзі їздять на заробітки,живуть окремо від батьків"
Это далеко не показатель взросления.
"Навчаюсь на 4 курсі у творчому Вузі на вокалістку."
Вы уже повзрослели.Для того, чтобы поступить на вокалистку нужно приложить много усилий, творчество очень сложное занятие, требующее ежедневного труда и упорства.
"Раніше я про це думала,але було рано для таких думок. А от уже скоро й 20. Мені не хочеться своєї сім‘ї,але я маю коханого."
Здорово, что вы думаете и говорите о своих страхах.
У вас есть МЧ, значит вы готовы к отношениям. И это точно про взросление.
"Як це відпустити? "
Позвольте двигаться в жизнь своим темпом, не сравнивая себя с другими, учитывая свою тревожность. Пробуйте взрослеть постепенно, маленькими шагами, делайте по пути взросления то, что вам сейчас по силе.
Рекомендую вам выбрать психолога на сайте, чтобы пройти этот непростой для вас этап с поддержкой.