Зникає мотивація і бажання щось робити
Останнім часом охоплюють відчай і тривога. Не можу змусити себе зайнятись чим небуть, а коли руки і доходять то мотивація одразу зникає. Постійно відкладаю все на потім і це "потім" частіше всього вже не настає.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрий вечір. Ви розумієте з чим пов'язаний ваш відчай і тривога?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
цитата:
Вік: 17
У Вас есть возможность обратиться к родителям за помощью?
Так как Ваша индивидуальная работа с психологом должна проходить с их согласия.
Ведь справиться самостоятельно с тревогой и отчаянием у Вас не получится, к сожалению.
Для этого нужна помощь специалиста.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Останнім часом охоплюють відчай і тривога
Для того, щоб розуміти, що з вами коїться, знайти причини вашого відчаю і тривоги, потрібна детальна інформація і психодіагностика. Це можна зробити на індивідуальній зустрічі з психологом. Нажаль, не всі питання можна рішити в форматі питання - відповідь.
консультация психолога
Привіт)підскажіть, будь ласка, у вас наступає відчай і тривога,коли потрібно щось робити, а ви не можете це зробити, чи навпаки, коли є ці переживання, ви не можете займатися своїми справами?
Коли це почалося? Як довго такий стан триває? Як почуваєте себе у зв'язку з цим?