Я кричу у фазі короткого сна
Ну як це описати, коли я прокидаюся мені мама каже що я викрикувала саме якісь фрази, ну реально прям кричала, іноді я від цього прокинувся, це відбувається у проміжку між 9-10ю годиною ранку. Найчастіше фрази це звертання до батьків у ві сні, сварки та спори. У ві сні частіше за всього я кричу це або через агресію або від страху, як звучить це на яву, я не знаю
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день! В чому ваше питання? Що ви хотіли би зрозуміти, чи зо вас бентежить?
психолог онлайн
цитата:
У ві сні частіше за всього я кричу це або через агресію або від страху, як звучить це на яву, я не знаю
Наяву це зувчить приблизно так - Ваша підсвідомість продовжує реалізовувати потреби і бажання, які не вдається здійснити на рівні свідомості.
цитата:
Найчастіше фрази це звертання до батьків у ві сні, сварки та спори.
Це у Вас так сепарація проходить? Дорослішаєте? Відвойовуєте самостійність і право розпоряджатись собою?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326785 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Точно я не знаю, завжди різні причини та теми відображаються, контролювати цього не можу, а що робити не знаю
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326778 для Ольга Корбут
Чому це може відбуватися, може є якісь подібні випадки, та чи можна це якось припинити чи контролювати?
психолог онлайн
цитата:
Що тут невідомого - звернутись до психолога і почати розплутувати цей вузол. Намагатись усвідомити, що і чому відбувається/не відбувається у стосунках з рідними. Вчитись не переривати процесс вираження своїх емоцій і бажань, вчитись завершувати сензитивно розпочаті процеси, доводячи їх до логічного завершення. А відтак і до зняття напруги.
психолог онлайн
цитата:
я кричу це або через агресію або від страху
В Вашей жизни присутствуют страхи и агрессия.
Так как Вы с этим ничего не делаете и вероятнее всего, еще и подавляете, то таким образом, эти чувства и находят выход в Ваших снах, потому что не перерабатываются в жизни.
цитата:
чи можна це якось припинити чи контролювати?
Контролировать бессознательное (и в частности, сновидения) вообще невозможно.
А чем больше Вы будете усиливать контроль в Вашей жизни, тем больше будут увеличиваться Ваши страхи и расти, связанная с ними, агрессия.
Потому что так работают механизмы психики.
Поэтому, в первую очередь, Вам надо работать с психологом в индивидуальном порядке над причинами происходящего.
А во-вторых - нормализовать свой сон.
Если спать фактически до обеда -
цитата:
9-10ю годиною ранку
то неправильный сон (который должен быть с 21 или 22 часов вечера и до 6-7 утра) уже сам по себе будет нарушать работу нервной системы и увеличивать агрессию и тревожность.