Чому я роблю близьким людям боляче і не можу то контролювати?
Доброго дня! Я вже не можу з цим просто ходити, в мене є відносини уже майже 3 роки. Я не розумію, що зі мною відбувається. Я вже двічі зробила боляче своїй коханій людині, зрадивши йому. Я наче роблю це не думаючи, а коли зробила думаю, що я наробила.. Я це не можу контролювати і мені дуже важко з цим. Коли щось трапляється подібне, я починаю причиняти собі фізичний біль і від цього я роблю собі ще більш неприємно. Я ненавиджу себе за свої проступки і я не розумію просто, що мені робити. Зараз ця ситуація повторилась і я просто не розумію як з неї вийти. Я не хочу втратити свою кохану людину, через те що я натворила. Але я і не можу зрозуміти чому я так роблю. Я вже просто думаю про те, щоб залишити всіх вбивши себе, бо несу я тільки біль і собі, і людям. Допоможіть мені, будь ласка.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго дня
Відповісти на ваше питання, чому ви так робите, можливо, якщо дізнатися подробиці вашого життя, вашу історію відносин з батьками. Ви описуєте лише наслідки душевного стану та ваш спосіб з ним справлятися, а от причина залишається не відома. Можна тільки фантазувати про це.
Наприклад, у дитинстві ви не мали надійного зв’язку з мамою, ви часто залишалися без уваги, турботи, на одинці зі своїм стражданням, а тепер ви не вірите, що відносини можуть бути надійними. І перевіряєте наскільки сильно вас кохають, як дитина, що веде себе погано, перевіряючи мамину любов: «а от я зараз ось так зроблю, ти все одно будеш мене любити, а якщо я ще більше зроблю тобі боляче, ти будеш мене любити, а от ще і ще я буду поганою, то що ти зробиш, кинеш мене?»
Або як дитина, на яку не звертають увагу, поки вона добре себе поводить, і тільки коли вона нашкодить, її помічають. Хай кричать, б’ють, тільки не ігнорують. Ігнорування дуже важке випробування навіть для дорослої людини.
Також ваша поведінка (завдавати собі шкоди, робити собі боляче) може вказувати на почуття провини, яке з’явилося в минулому і пов’язане з батьками та подіями в дитинстві. Ці події можуть бути вами забуті, а от почуття залишилось. Провина – дуже важке почуття, воно виснажує, причиняє душевний біль. Тому ви можете шукати шляхи як позбавитися від цих страждань і знаходите через вчинки, про які потім шкодуєте, і через біль, який завдаєте собі.
Зверніться, будь ласка, до лікаря невропатолога або психотерапевта. Не треба страждати, допоможіть собі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326922 для Виктория Николаевна Цуркан
Можна, будь ласка, з вами якось зв'язатись?
психолог онлайн
Ви можете написати мені у приватні повідомлення або на адрес поштової скриньки або повідомлення на телефон, всі реквізити вказані в моїй анкеті. запрошую
психолог онлайн
цитата:
я починаю причиняти собі фізичний біль
цитата:
думаю про те, щоб залишити всіх вбивши себе
цитата:
зрадивши йому. Я наче роблю це не думаючи
Самоповреждающее поведение, суицидальные мысли, как и невозможность контролировать собственные измены, может быть симптомом заболевания.
Поэтому Вам надо обратиться, в первую очередь, к психиатру.
И если есть расстройство, тогда его надо лечить.
В этом случае, индивидуальная работа с психологом будет проходить в качестве сопровождения лечения, назначенного врачом.
Прежде чем консультировать Вас, психолог должен знать, с чем ему предстоит работать - с нормой или патологией. От этого будет зависеть результат того, что Вы хотите изменить.
психолог онлайн
Мені шкода, що ви проживаете такий важкий досвід... Може бути багато причин чому саме ви схиляетесь до страждання і чим воно для вас є насправді. Чи хочете ви прожити провину, чи сором, чи це якісь інші підсвідомі явища.. Але знаете, якщо ви зберегли самокритичність і питаєте поради - це добрий знак, як на мене. Дуже раджу вам звернутися до спеціаліста, якому ви змогли би довіритись. Або хоча б прослідкувати за тими станами, які виникають до-в момент-після. Але це буде доречніше після консультаціі з лікарем.., бо ваш стан звучить як тривожний і було б легше заглиблюватись в причини і наслідки. Іноді потрібна мужність - дозволити іншому допомогти вам (може бути так, що знадобиться щось з фармакотерапії, або дослідження). А вже в стані полегшення буде зручніше зрозуміти куди рухатись далі. Тримайтеся!
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я не розумію, що зі мною відбувається. Я вже двічі зробила боляче своїй коханій людині, зрадивши йому.
Працючи з клієнтами, класик психтерпії ставив таке питання: "Що вас несе, коли самі себе нести не можете?"
Напевно, і у Вас би він запитав. Проте, як я розумію, поки що Ви безпорадні дати відповідь. Тому потрібно дослідити Вашу особисту історію та актуальні стосунки, щоби принаймні наблизись до розуміння проблеми, відкривши, так би мовити, двері у царину несвідомого.
цитата:
Я вже не можу з цим просто ходити, в мене є відносини уже майже 3 роки.
Ось кілька важливих питань. Як можете охарактеризувати нинішні стосунки? Що Ви цінуєте? Що не подобається? Що хотіли б змінити? Чи бачите у цих стосунків перспективу. Якою вона для Вас виглядає?
цитата:
Я вже двічі зробила боляче своїй коханій людині, зрадивши йому.
Це Ваші перші дорослі стосунки чи ні? Чи був у Вас до них сексуальний досвід?
Стосовно зради, то достеменно знаю, що думки і погляди людей відносно цього аспекту суттєво різняться. Хтось, наприклад, вважає, що питання вірності - це питання смаку, бо комусь подобається зберігати вірність, а кому - ні. Деякі пари, до речі, ще з часів Древньої Греції, домовлялись, живучи разом, водночас мати статевих партнерів на стороні. Цей різновид любові вони називали людус.
цитата:
Я це не можу контролювати і мені дуже важко з цим. Коли щось трапляється подібне, я починаю причиняти собі фізичний біль і від цього я роблю собі ще більш неприємно. Я ненавиджу себе за свої проступки і я не розумію просто, що мені робити.
Що робити? Звісно що - звертатись до психолога і взаємодіяти з ним. Розбиратись, на чому базується схильність себе карати за імпульси і вчинки, які поки що, на жаль, непідвладні Вам. Вихід обов'язково є!!!