Тривожність через майбутнє, робота
Привіт, мене звуть Богдан, мені 21, я навчаюся на 4 останньому курсі університету і схоже мені потрібна допомога психолога. В останні тиждень-півтора у мене схоже почалась депресія через невизначенність майбутнього. Схожа ситуація вже була зі мною у 11 класі школи та на першому курсі універу осінню. А на фоні моєї постійної самотньості це лиш стало загострюватися. Ближче до проблеми: Я боюся за моє майбутнє, боюся шо не зможу знайти роботу по спеціальності бо самоучка (університети, уви, не вчать нічому айтішників, а грошей на курси нема), боюся шо загалом не зможу знайти ніякої роботи, а якшо і зможу то не зможу влитися в новий колектив, інколи накручую собі що я дуже заторможений і від накручування мої розумові можливості наче падають, боюся що до старості буду сидіти на шиї батьків (бо до своїх 21 року не працював на роботі, лиш вчився). Хоча коли мені це проходить я можу нормально вчитися і нормально веселитися навіть дивуюсь з себе чого переживав. Але цей страх приходить до мене дуже часто (особливо у другій половині дня, коли надворі темніє настає взагалі кошмар: я плачу в подушку, ледве вистачає сил не заплакати при батьках коли говорю з ними про справи). Можливо посилив мій поганий стан ще і той факт що я недавно розійшовся із дівчиною і став зовсім один (у мене нема близьких друзів, приятелі всі давно працюють не по професії на підробітках і я, хоч і зовсім їм не заздрю, але відчуваю себе недорозвинутим на їх фоні). Ці страхи паралізують інколи моє навчання, приводять до головної болі, сильного стресу і втрати ваги. Порекомендуйте будь ласка як навчитися не порівнювати себе з іншими, не паритися за майбутнє і як взагалі бути у моїй ситуації. Загалом я був нормальним до цього, досить впевненим у собі і своїх зусиллях та розумових здібностях, але ця депресія все змінила. Тепер я вважаю себе не одним з кращих, а найгіршим у цім світі
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Вітаю вас, Богдане!
"Я боюся за моє майбутнє, боюся шо не зможу знайти роботу по спеціальності бо самоучка (університети, уви, не вчать нічому айтішників, а грошей на курси нема), боюся шо загалом не зможу знайти ніякої роботи, а якшо і зможу то не зможу влитися в новий колектив, інколи накручую собі що я дуже заторможений і від накручування мої розумові можливості наче падають, боюся що до старості буду сидіти на шиї батьків"
Ваш допис дуже щирий, відчуваю, що ви відповідальна та розумна людина.
Страхи які ви описали цілком властиві кожній людині, особливо в умовах війни. Всі ваші страхи базуються на одному з чотирьох головних страхів людини - страху не впоратися(ще є страх смерті, страх відповідальності і страх самотності)
У кожного з нас точно є сили, що впоратися з ситуацією, для цього необхідно дати сили своєму позитивному досвіду, адже ви вже точно впоралися багато з чим у житті.
Ви пишете:
"Схожа ситуація вже була зі мною у 11 класі школи та на першому курсі універу осінню. "
Як тоді вам вдалося впоратися? Що допомогло? Які якості зформувалися?
Хто був поруч? Хто підтримав?
"я плачу в подушку, ледве вистачає сил не заплакати при батьках коли говорю з ними про справи"
Які відносини у вас з батьками? Із-за чого ви не можете поділитися з ними своїми переживаннями? Чи можливо в них попросити про допомогу?
"Порекомендуйте будь ласка як навчитися не порівнювати себе з іншими, не паритися за майбутнє і як взагалі бути у моїй ситуації. Загалом я був нормальним до цього, досить впевненим у собі і своїх зусиллях та розумових здібностях, але ця депресія все змінила. Тепер я вважаю себе не одним з кращих, а найгіршим у цім світі"
Однією з дієвих рекомендацій буде звернутися за допомогою на індивідуальну консультацію. Дуже багато факторів впливають на ваш стан. Це і самотність, і розставання з дівчиною, низька самооцінка і повна зневіра до себе і своєї сили. Це все питання, з якими треба розібратися, щоб знову бути впевненим.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326994 для Ирина Николаевна Островерх
"Які відносини у вас з батьками? Із-за чого ви не можете поділитися з ними своїми переживаннями? Чи можливо в них попросити про допомогу?
З батьками відносини прекрасні, але я не можу дозволити собі плакати не наодинці, "я ж мужик". Допомогу в них попросити не можливо. Знаю що вони допоможуть, вони дуже класні, але я не можу говорити їм про свої проблеми. Я 100% почну плакати чи шось таке. Уникаю розмови з ними про таке навіть поверхневої
"Однією з дієвих рекомендацій буде звернутися за допомогою на індивідуальну консультацію
Уви, не можу собі цього дозволити
психолог онлайн
"З батьками відносини прекрасні, але я не можу дозволити собі плакати не наодинці, "я ж мужик". Допомогу в них попросити не можливо. Знаю що вони допоможуть, вони дуже класні, але я не можу говорити їм про свої проблеми. Я 100% почну плакати чи шось таке. Уникаю розмови з ними про таке навіть поверхневої"
Ви пишете про відносини, де неможливо поділитися своїми проблемами та негативними почуттями, на жаль в них немає довіри один до одного і вам небезпечно говорити про свої проблеми та звернутися за допомогою, коли вам важко в житті.
Кому з вашої сім'ї належить фраза "Я ж мужик" і що саме ви маєте на увазі, коли її говорите? Як ваша сім'я підтримує один одного?
Як ваші батьки справляються з труднощами?
психолог онлайн
цитата:
Ці страхи паралізують
цитата:
як взагалі бути у моїй ситуації
Вам надо работать с психологом в индивидуальном формате по уменьшению страхов и развитию уверенности в себе.
Причем это должны быть не разовые консультации, а длительная психотерапия.
Поэтому Вам придется обращаться за помощью к родителям, чтобы они оплатили работу специалиста.
Если Вы все же не решитесь это сделать, тогда Вам придется идти к врачу и убирать страхи с помощью медикаментов.
Если Вы ничего не будете делать, состояние Ваше будет только ухудшаться. И решить проблему самостоятельно Вы тоже не сможете, так как это невозможно сделать без помощи специалистов.