Пішла від чоловіка до іншого, зараз жалкую, почуття провини не дає жити
Доброго дня, для того щоб описати проблему треба передісторія.Мій чоловік поїхав на свою батьківщину(Азербайджан) в 21 році для того щоб коміссуватися з армії. Але це виявилось не так просто і він не міг повернутися(чоловіків призовного віку не випускають без військового квитка)
В квітні 22 року я приймаю рішення виїхати з оккупації.як раз трапилось що їхав мій двоюрідний брат з жінкою, і її брат. Після виїзду ми зупинилися у наших родичів на 2 тижні, далі я мала їхати до чоловіка (придбала квиток на літак) а ребята до іншого міста в Україні. За ці 2 тижні з невісчиним братом у нас зародилася симпатія(без інтиму) в той час як з чоловіком були сварки, або він не дзвонив цілий день. Одже, коли я вже була на дорозі до Будапешту той хлопець просить мене не їхати і залишитися з ним . Я ділюсь з чоловіком що трохи тривожуся на рахунок переїзду, на що він дуже негативно відреагував (потім вибачився). І його реакція поставила крапку, я сказала що не приїду, не поїхала на літак. Про те що в мене інший не казала, не хотіла зробити ще більш боляче.Я поїхала до хлопця, ми зняли квартиру, чоловік умовляв не розходитися.. Я зараз не розумію як могла так зробити,той хлопець був захопленням, яке пройшло,я зрозуміла що кохаю чоловіка але вже нічого не повернути, всі його рідні писали мені просили приїхати, я обірвала звязки.. Я ледь живу, Я краю себе що своїми руками зруйнувала свій шлюб. Чоловік пішов в армію, коли все ж дізнався, що в мене інший
І на свій сором,коли хлопець побачив що Я спілкуюсь з колишнім, він сказав розірвати звязки остаточно, і заблокувати колишнього і викинути його речі, які в мене були, я так і зробила, бо злякалася залишитися сама в чужому місті, без змоги повернутися додому (Херсонська обл)
Я відчуваю провину і за це
Я не знаю, як жити далі з цим, сподіваюсь що чоловік хоча б пробачить мене, бо Я себе не зможу пробачити
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Доброго дня!
Почувала сум, коли читала вашу історію. Ви пережили багато стресових ситуацій, допомагали собі впоратися як могли, приймали рішення саме на ту мить, як відчували, діяли виходячи з обставин. Можливо в той час ви не змогли по іншому?
"Я відчуваю провину і за це
Я не знаю, як жити далі з цим, сподіваюсь що чоловік хоча б пробачить мене, бо Я себе не зможу пробачити"
Як буде себе поводити чоловік по відношенню до вас ніхто не знає, окрім нього.
Жити з почуттям провини дійсно дуже важко, тому вам необхідно звернутися за індивідуальною консультацією до психолога на сайті, щоб пробачити себе і жити далі.
психолог онлайн
Доброго дня!
Знайти людину яка б не почувала провину за що небудь в своєму життi практично неможливо.
цитата:
Ви просили вибачення у чоловiка? Для того щоб пробачити себе, необхiдно попросити пробачення у людини перед якою завинили. Якщо це не допоможе, можна звернутися до психолога за
індивідуальною консультацією.
цитата:
коли хлопець побачив що Я спілкуюсь з колишнім, він сказав розірвати звязки остаточно, і заблокувати колишнього і викинути його речі, які в мене були, я так і зробила, бо злякалася залишитися сама в чужому місті, без змоги повернутися додому
В яких зараз стосунках Ви знаходитесь з цим хлопцем?
психолог онлайн
Вы не написали, какой помощи ожидаете от психологов.
Кроме того, что Вы чувствуете вину, непонятно что Вы хотите для себя.
Вас устраивают отношения с парнем или Вы хотите вернуть своего мужа?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, Nika!
Всі інколи роблять помилки. Так буває. І хочеться, щоб можна було, як в грі, "пройти" другий раз і зробити по-іншому. Але, на жаль, так не можна в реальності.
Nika, а що хочете Ви? З ким Ви хочете бути? Якщо Ваш чоловік для Вас важиливий, то можете докласти зусиль, щоб знову бути разом (вже після армії). Ви можете попросити вибачення у свого чоловіка, написати йому листа. Так у Вас з'являться хоч якісь шанси повернути його.
Пам'ятайте: поміляються всі. І Ви також помилилися. Але Ви усвідомили свою помилку. Тоді дійте, а не просто з'їдайте себе зсередини (так Ви ситуацію не вирішите).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327042 для Ирина Николаевна Островерх
Дякую за співчуття
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327044 для Екатерина Владимировна Конивщинская
Доброго дня, просила вибачення що не приїхала, він казав що не може мене не вибачити, після того, скільки разів я його вбачала. Після того, як він дізнався , що в мене є інший, ми не спілкувалися. Хоча він підтримує стосунки з моїми родичами і кумами.
Хлопець серйозний, хоче зі мною сім'ю, домашній, ми піклуємося один про одного, але його ревнощі дуже погіршують стосунки. Декілька разів він брав мій телефон,вперше він там дізнався, що я спілкувалась з чоловіком, а наступні рази читав переписки з подругами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327045 для Светлана Владимировна Киселевская
Інколи я думаю, що я б хотіла знову зійтися з чоловіком, але мене лякає думка що він може згадувати мені потім цю ситуацію. Що стосунки після такої великої зради не складуться.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327047 для Ірина Абрамчук
Мені важко розібратися у почуттях, ця жгуча провина затьмарює усе інше. Люди, які нас знають кажуть, що він пробачить мені. Але знову ж таки, я не впевнена, що пробачу себе.
психолог онлайн
цитата:
Хлопець серйозний, хоче зі мною сім'ю, домашній, ми піклуємося один про одного, але його ревнощі дуже погіршують стосунки
Схоже його ревнощi обгрунтованi, адже Ви даете привiд для цього.
цитата:
Мені важко розібратися у почуттях, ця жгуча провина затьмарює усе інше.
Схоже Ви заплутались, Вам необхiдно розiбратися в собi, своix почуттях, i зробити це краше з допомогою психолога.
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
цитата:
Значит надо уменьшить эту вину с помощью индивидуальной работы с психологом.
Тогда станут понятными Ваши истинные желания.
И специалист, к тому же, поможет Вам их осуществить.