Як мені справитись з постійним почуттям провини?
Кожен раз, коли я ходжу в магазин або кафе чи щось добре поїм. На мене нахлинає почуття провини, що я недостойна цього всього. Що є люди які цього потребують більше. Після цього почуття мене починає тошнити та починається якась внутрішня тривога. Мені важко з цим жити.
Питання від: ; Вік: 15
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Доброго ранку!
Скажіть, таке почуття провини було і до війни чи виникло з війною?
Якщо виникло нещодавно, то воно може бути "провиною того, хто вижив" і пов'язане з вашим переживаннями стосовно війни.
Коли з'являються думки про недостойність, що комусь це важливіше, задайте собі питання чи справді Ви винні в тому, що почалася війна, чи справді Ви винні, що хтось зараз голодує чи немає житла. Ви винні в цьому? Ні. Це винне керівництво країни-агресора. Ви жертва і ті люди також жертви агресії. Вашої провини немає в тому, що хтось зараз немає їжі чи житла.
Якщо Ваше почуття провини все одно не зникає, то Вам треба індивідуальна робота з психологом. Ви разом дослідити звідки йде Ваша провина (найчастіше від близьких, вони таким чином маніпулюють) і будете працювати з нею.
Оскільки Вам тільки 15 років, то робота з психологом може здійснюватися тільки зі згоди батьків (згідно нашого законодавства).
психолог онлайн
цитата:
мене починає тошнити та починається якась внутрішня тривога.
Вначале Вам надо исключить физиологические причины Вашего состряния.
Для этого следует проконсультироваться у гастроэнтеролога, насчет тошноты после еды и у невролога, насчет тревожности.
Если же окажется, что причинами происходящего с Вами являются психологические факторы, тогда Вам надо будет обратиться за помощью к родителям.
Чтобы они нашли для Вас и оплатили индивидуальную работу с психологом по запросу уменьшения чувства вины и страхов, скрывающихся за Вашей тревогой.
У Вас есть такая возможность, родители смогут помочь Вам?
психолог онлайн
Ориентируйтесь на тот факт, что вы не сможете помочь другим если не можете позаботиться о себе, эгоизм — это нормально, и помогать другим это нормально, главное, чтобы это работало в паре