Стосунки з чоловіком
Добрий день. Мій чоловік працює у мого рідного дядька. У мого чоловіка кабінет на 3 особи, там сидить він і 2 жіночки, одній до 60, інша на 10 років старша. На празнику ми були всі разом мої батьки, ми з чоловіком і мій дядько. У нас з дядьком не близькі стосунки. Якось він почав питати при всіх чи підходить моєму чоловіку робота, і сказавав що коханка на роботі у нього з‘явилась. Мені чоловік пояснив що це не правда, я йому повірила, а мій тато ні. Потім мій чоловік пішов поговорити з дядьком чому він так сказав. Він сказав що пожартував і не хоче зла нам, що не думав що цей жарт може призвести до скандалу. Я ніби відпустила цю ситуацію, але в глибині душі я думаю про це і помічаю, що частіше стала випитувати в чоловіка, що він робить на роботі. Як мені з цим впоратись вірити чоловіку чи дядьку? Не знаю як вчинити. Признаків що він мені зраджує, він ніколи не давав, на роботі не затримується, завжди зі мною
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Наталия Павловна Венглинская
Вітаю вас Анна!
"Як мені з цим впоратись вірити чоловіку чи дядьку"
Ось ви сама і відповідаєте:
"Признаків що він мені зраджує, він ніколи не давав, на роботі не затримується, завжди зі мною"
Тим паче, що:
"У нас з дядьком не близькі стосунки. "
"Він сказав що пожартував і не хоче зла нам, що не думав що цей жарт може призвести до скандалу. Я ніби відпустила цю ситуацію, але в глибині душі я думаю про це і помічаю, що частіше стала випитувати в чоловіка, що він робить на роботі."
Це про грубе порушення особистих кордонів, це жарти людини, яка відчуває агресію, і жарти називаються сарказм(пасивно-агресивна поведінка)
Можливо вам зі своїм чоловіком настав час встановити особисті кордони?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Доброго ранку, Анно!
цитата:
Як мені з цим впоратись вірити чоловіку чи дядьку
Трохи дивує постановка питання. Живете з чоловіком, якого, скоріше за все, любите, який
цитата:
Признаків що він мені зраджує, він ніколи не давав, на роботі не затримується, завжди зі мною
, а вірити можете дядькові. Як так?
цитата:
У нас з дядьком не близькі стосунки. Якось він почав питати при всіх, чи підходить моєму чоловіку робота, і сказав, що коханка на роботі у нього з‘явилась.
Як Ви, взагалі, ставитесь до людини, яка здатна отаке базікати в присутності близьких людей?
цитата:
Я ніби відпустила цю ситуацію, але в глибині душі я думаю про це і помічаю, що частіше стала випитувати в чоловіка, що він робить на роботі.
Виходить, що оті слова підняли хвилю неспокою в середині Вас. Чи вважаєте Ви себе не привабливою для чоловіка? Наскільки відчуваєте себе впевненою особистістю і жінкою?
А коли випитуєте в чоловіка, чим він займається на роботі, то на що розраховуєте?
Отже, для Вас нагальним виявилось питання довіри і взаємоповаги в сім'ї, і на цьому грунті проявився страх зради з боку чоловіка. Чи поділяєте Ви доволі розповсюджений стереотип, згідно з яким усі чоловіки зраджують?
Доповнення від автора
Я вважаю себе привабливою для чоловіка. Я не вірю що всі чоловіки зраджують, але багато це все ж роблять. Чи я впевнена особистівсть швидче так чим ні.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
цитата:
В те, що всі чоловіки зраджують, не вірите. А в те, що Ваш чоловік на таке здатен допускаєте?
Оце питання залишилось поза Вашою увагою. Цікаво, чому?
цитата:
психолог онлайн
Анна, доброго часу доби!
цитата:
Як мені з цим впоратись вірити чоловіку чи дядьку?
Щоб з цим впоратися - треа знайти причину Вашої тривоги та інтенсивності пееживань. І це не про чоловіка чи дядька. Це про Ваш драматичний досвід стосунків або з батьками, або з подружками або з хлопцями.
Які ситуації зради були в Вашому житті?
Взагалі, при словах: "зрада, підступність, незахищенність" - що або кого задуєте?
Доповнення від автора
Не знаю чекаю можливо, що його відповідь мене заспокоїть. Не можу викинути з голови навіщо так «жартувати»
Доповнення від автора
Моя мама завжи мені казала не вірити чоловікам повністю, бо вони постійно користуються жінками.
Доповнення від автора
Батьки завжди казали довіряй, але перевіряй. Але я з таким не погоджуюсь, коли починають перевіряти, означає немає довіри, а стосунки без довіри немають сенсу для мене.
психолог онлайн
"Моя мама завжи мені казала не вірити чоловікам повністю, бо вони постійно користуються жінками..."
Ось Вам і підстава, чому Ви реагуєте на слова малознайомої, далекої людини і не вірете чоловіку.
У Вас спрацьовує установка, яку Ваша мама несвідомо вклала в Ваш розум. Тер треа її зруйнувати, віднайти автентичну та закріпити її. Самостійно з цим не впораєтесь, це дитяча установка, а наші надбання дитинства дуже стійки та моють здатність відроджуватись. Тому пропоную вибрати фахівця та попрацювати з психологом.
"Батьки завжди казали довіряй, але перевіряй. Але я з таким не погоджуюсь..!
На свідомому рівні - Ви не погоджуєтесь. Але Ваша підсвідомість більш впливова на Ваші хємоції, думки та поведінку. Тому Ви відчуваєете тривогу, прискипливо розпитуєте чоловіка, та починаєте його контролювати та слідкувати за ним...
психолог онлайн
цитата:
Звісно, ми віддаємо перевагу фактам реальності. Але ж слова чоловіка так і залишуться словами. Тому варто спиратись і брати до уваги вчинки, реальну поведінку. І слухати себе. Довіряти своїм почуттям.
цитата:
Не можу викинути з голови навіщо так «жартувати»
Хто його знає, чому дядько і навіщо так жартував. Мабуть, він і сам достеменно не знає. Робить за звичкою, створюючи інтригу у спілкуванні і при цьому не замислюючись, якою ціною і з якими наслідками.
Помітив, що пропустили моє питання
цитата:
Доповнення від автора
Я можу допускати усе, буває що навіть люблячі сім‘янини можуть зраджувати
психолог онлайн
цитата:
Це ж про сумніви в його вірності? Чи я помиляюсь.
Доповнення від автора
До тих жартів я йому довіряла повністю, а тепер думаю що можливо бути все
психолог онлайн
цитата:
Так, виходить, проблема не в жартах, а всередині Вас. Тож, в чому саме? Можливо, щось не помічаєте і тільки після жарту змінюється ставлення?
Проте на шкідливе хвилювання витрачаються енергія и сили, пригнічується стан. І це відбивається на стосунках.
Отже, питання, як на мене, не в тому, кому вірити, а кому ні. Питання до себе, чому я не вірю? Чому сумніви народжуються у мене?
психолог онлайн
Доброго, Анна!
Проблема скоріш за все не в чоловікові, і не в чоловіках взагалі, а в Вашій голові - у тіх настановах, які Вам вклали туди батьки. Слід з ними розібратися - якісь змінити, трохи переробити, а якісь взагалі викинути на смітник. Але це робота з психологом, індивідуальна.
А щодо саме цієї ситуації...раджу Вам самій поговорити з дядьком і розпитати в нього, навіщо він таке при всіх сказав? Припускаю, що це він про себе так - сам схильний до зради, або навіть зраджував й про інших так думає. Але звісно так йому казати не слід))
психолог онлайн
цитата:
я впевнена особистівсть швидче так чим ні.
За ревностью скрываются страхи, в частности - страх потери.
И из-за этого человек уже не может чувствовать себя уверенным.
Поэтому, если бы было так, как Вы пишете о себе -
цитата:
я впевнена особистівсть швидче так чим ні.
то Вы восприняли бы слова дяди как шутку и забыли об этом.
цитата:
вірити чоловіку чи дядьку?
Вы и в этом сомневаетесь - кому из них верить?
А какой помощи ожидаете от психологов на форуме?