Не розумію як мені бути
Доброго вечора. Спробую коротко описати свою ситуацію. на даному етапі свого життя я прийшла до того, що я потребую допомоги психолога, але не маю змоги дозволити собі це, ціни часом просто захмарні. Тим не менш, є велике бажання працювати над собою, пропрацювати минуле (там знаходиться мій нестерпний біль), минуле ніби закінчилося, але воно проявляється в моєму сьогоденні, не можу розірвати цей зв'язок, такі теми як стосунки, відносини в батьківській сім'ї, травми, минуле, самооцінка або навіть самоцінність, любов до себе. Як можна самостійно допомагати собі крок за кроком без допомоги психолога, в той же час обережно, не нашкодивши? Можливо дасте мені поради? Або література, фільми й таке інше на ці теми? Заздалегідь дякую за увагу та небайдужість до мене.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Вітаю вас, Наталія!
"є велике бажання працювати над собою, пропрацювати минуле (там знаходиться мій нестерпний біль), минуле ніби закінчилося, але воно проявляється в моєму сьогоденні, не можу розірвати цей зв'язок, такі теми як стосунки, відносини в батьківській сім'ї, травми, минуле, самооцінка або навіть самоцінність, любов до себе. Як можна самостійно допомагати собі крок за кроком без допомоги психолога, в той же час обережно, не нашкодивши? Можливо дасте мені поради?"
Добре що у вас є бажання працювати над собою. На цьому етапі вам можна знайти психолога, який проходить практику або сертифікацію і бере клієнтів безкоштовно. Також можна дивитися відео по вашим запитам та їх конспектувати. Дуже рекомендую відео Луїзи Хей - 21день прийняття себе, там будуть практичні завдання, які допоможуть змінити ваші деструктивні переконання та поведінку. З літератури - книги автора психотерапевта Ірвіна Ялома формують психологічне мислення і дають можливість отримати усвідомлення себе.
Успіхів вам!
психолог онлайн
Добрий день. Якщо є потреба у роботі з психологом, то знайдіть собі за вартістю послуг, які вам будуть доступні.
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
цитата:
Як можна самостійно
цитата:
Або література, фільми
Если у Вас болит зуб, Вы начинаете лечить его себе самостоятельно, с помощью литературы или все же идете к стоматологу?
Вот также и Ваши
цитата:
такі теми як стосунки, відносини в батьківській сім'ї, травми, минуле, самооцінка або навіть самоцінність, любов до себе.
это минимум несколько месяцев индивидуальной психотерапии.
Поверьте, никто еще не смог самостоятельно решить свои проблемы.
Ведь даже психологи ходят на личную психотерапию к другим психологам.
цитата:
ціни часом просто захмарні
Найдите приемлемые для себя цены.
Даже на этом сайте есть поиск специалистов по стоимости услуг.
психолог онлайн
Доброго дня, Наталіє!
Розумію Вас, оскільки сама була у свій час на Вашому місці.
Послуги психолога не можуть бути безкоштовними, адже це освіта, підвищення кваліфікації, а також особиста терапія та супервізія. Від цих факторів напряму залежить якість роботи психолога як спеціаліста.
Книжки та фільми можуть дати нові знання, але в жодному разі не замінить консультацію психолога. Адже саме за допомогою психолога можна пропрацювати травми та знайти нові шляхи вирішення питань.
Я психолог-початківець, тому у мене ціна нижча від середнього прайсу по Україні. Перша консультація безкоштовна.
Якщо є бажання - пишіть::smile::
психолог онлайн
цитата:
Або література, фільми й таке інше на ці теми?
Наталіє, пропоную подивитись відео. І нехай Вас не засмучує назва. Там мова йде про ставлення до себе.
САМЫЙ ЭФФЕКТИВНЫЙ АНТИДЕПРЕССАНТ
https://upsihologa.com.ua/audio-video-468
психолог онлайн
Напишите в личку, подскажу, где можно найти бюджетный вариант терапии
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Доброго вечора, Наталія!
Такі питання самостійно не вирішуються. Це як зробити самій собі хирургічну операцію. Чи як навчитися керувати літаком за пам'яткою. Смішно? Отож.
А ціни у всіх різні. Впевнений, що зможете знайти і не захмарні.
Тому, успіху в пошуках!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327796 для Ирина Николаевна Островерх
Щиро вдячна Вам за поради!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327818 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую Вам!