Тривога
Добрий вечір.
Я завжди все беру близько до серця, через все тривожусь і дуже песимістично дивлюсь на життя. Щось роблю- недостатньо, не роблю - лінива. Одним словом завжди все не так, а якщо все і добре то обов'язково стане погано. Я завжди себе накручую у всьому що можу. Останнім часом доходить до зривів і болів в серці. Дуже легко сказати " просто думай позитивно і не переживай" на ділі воно так не працює. Я пробувала займатись спортом, пити заспокійливе, відволікатись роботою, подорожувати. Все без толку. Я просто складають з тривоги і переживань. На психолога грошей немає і я вже змучилась від себе. Я просто псую собі життя. Можливо є якась практика, що допомагає в таких випадках. Дякую
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Павел Леонидович Басанский
Добрий вечір)
Так, є така чудова практика - аналітична психотерапія. Але це справжня довгострокова робота з психологом, а не чарівна одноразова пігулка, яка вирішує всі проблеми одним махом ...
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Лія, доброго часу доби!
цитата:
Щось роблю- недостатньо, не роблю - лінива
А в дитинстві, хто Вам це казав?
цитата:
Дуже легко сказати " просто думай позитивно і не переживай" на ділі воно так не працює.
І не може працювати. Це красива фігура мови яка до психології, психотерапії не маєть жодного відносення. Але Ви тут. Тож Вас, яке я рузумію, цікавить не популіськи фрази, а саме думка фахівців. Вірно?
З тої маленької інформації, що Ви надали, схоже, що Ви твердо стоїти на рейках самообісцінювання. Таке мислення, ємоційні реакції закладаються та затверджзуються у дитинстві. Тож на сьогодні Ви маєте стійку модель установок, емоційних реакцій та поведінки. Самостійно з цим не впоратися.
цитата:
На психолога грошей немає
І це - не аргумент! Коли у Вас болить зуб - Ви або шукаєте нормального стоматолога який Вам фінансово підходить, або чекаєте поки повипадають всі зуби.. В питанні ментального здоровя так само. Було б бажання - кошти знайдуться і фахівець знайдеться.
Мудрості Вам та подбайте про себе!
психолог онлайн
Здравствуйте, Лия!
То, что Вас не устраивает Ваше состояние на сегодня и Вы написали здесь, говорит о Вашей готовности к переменам в жизни. Волшебных приемов, к сожалению, нет и свою жизнь никто кроме Вас лучше не сделает.
Помочь разобраться с внутренним раздрайвом, внутренним конфликтом человека - как раз то, с чем работают психологи. Квалифицированная помощь имеет свою стоимость.
Вы рассматривали варианты, как сделать так, чтобы у Вас были деньги на психолога?
Возможно, для начала, в Вашем городе есть центры бесплатной психологической помощи?
Для чего Вам так много тревожиться?
Для чего Вам портить себе жизнь?
психолог онлайн
Здравствуйте, Лия!
Для чего Вам так много тревожиться?
Для чего Вам портить себе жизнь?
психолог онлайн
Добрий вечір!
Лія, подібні накручування та тривожність як правило пов'язані з комплексом перфекціоніста та з батьківськими деструктивними установками. А це практиками не знімається. Тільки повноцінною психотерапією з психологом.
психолог онлайн
цитата:
На психолога грошей немає і я вже змучилась від себе.
Ліє, ось дивіться - від себе замучились, на психолога грошей нема. Натомість Ви вказали, що працюєте. Чи не так? Якщо працюєте, то, напевно, якісь гроші заробляєте. Тому можно підшукати психолога на свій бюджет. Або відкладати кошти на більш досвідченого і кваліфікованого фахівця. Таким чином зробите перший крок на шляху реальної зміни ситуації.
цитата:
Я просто складають з тривоги і переживань.
Здається, дуже влучне визначення. При цьому, аж ніяк його не заперечуючи, прошу Вас звернути увагу на ті моменти і сторони свого життя, де у Вас все виходить, ну хоча б більш-менш нормально. Упевнений, що такі є, бодай їх і замало. Тобто про що я? Відповідаю - про уміння дивитись на речі цілісно. А саме так і варто дивитись, щоби знати, з чим працювати і, головне, на що СПИРАТИСЬ.
цитата:
Я завжди все беру близько до серця, через все тривожусь і дуже песимістично дивлюсь на життя. Щось роблю- недостатньо, не роблю - лінива.
Зрозуміло, те, як Ви налаштовані, радощів не додає. Тому потрібно дослідити Вашу особисту історію і шлях становлення Вашої особистості з усім зазначеним набором. Тобто тим, що отримали у "спадок" від виховання. І поступово йти в новий досвід, який допоможе сприймати себе об'єктивно, підтримувати себе, втішати себе, прощати собі і так далі.
Шукайте людину, яка зможе на довготривалій основі сприймати і підтримувати Вас у будь-яких проявах.
психолог онлайн
цитата:
На психолога грошей немає і я вже змучилась від себе.
Если у Вас есть желание самостоятельно справиться со своей тревогой, напишите мне в личные сообщения, я дам Вам ссылку на бесплатную программу работы со страхами.