Шкрябаю собі шкіру ,коли з кимось розмовляю
Добрий вечір,у мене така проблема,що коли я розмовляю , наприклад, з кимось по телефону,то починаю руками шкрябати сильно обличчя,шию та в зоні де ключиці. Це дуже сильно погано відобразилось на моєму обличчі. Я із-за цього не можу вилікувати собі шкіру. Не знаю що з цим робити ,коли з кимось говорю ,не контролюю себе зовсім .Що з цим робити? Дякую!
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Доброго времени суток, Анастасия!
Уточните, пожалуйста, как давно это продолжается?
При любом телефонном разговоре ии с определенными людьми, на определенные темы?
Имеете возможность обратиться к неврологу, психотерапевту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327909 для Татьяна Боглаева
Таке відбувається на протязі пів року. Це можуть бути,наприклад ,як і батьки ,хлопець ,подруга ,з ким я спілкуюсь ,особливо ,коли я розмовляю довгий час. Мені можуть робити навіть за це зауваження ,але я перестану так робити на деякий час і знову почну . Мій косметолог говорить ,шо це якісь проблеми або зі стресом або з чимось іншим. Але постійно таке відбувається ,можу прям так пороздирати шкіру ,сильно. Але при розмові не помічаю ,що так роблю .Краще звернутись до неврологу чи психотерапевту ? Дякую!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
На мой взгляд и из практики - да. Консультация невролога и, скорее всего, с его стороны препараты для успокоения нервной системы. Психотерапевт, психолог - разобраться с психологической причиной/-нами. Для этого лучше в индивидуальном порядке, а не на сайте.
Кожа - самый большой орган человек, в т.ч. орган чувств (чувствуем боль, прикосновения, тепло, холод и т.д.). Чаще всего, когда человек подавляет определенные чувства, мысли (это происходит на бессознательном уровне), начинает говорит тело.
Обращение к этим двум специалистам параллельно поможет быстрее решить Ваш запрос.
психолог онлайн
Марта Калина
цитата:
Що з цим робити?
Треба лікувати ці прояви несвідомої аутоагресії. Вони мають свою історію і свої причини, які криються всередині Вашої особистості. Вам обов'язково допоможуть психоневролог (невролог) та психолог.
психолог онлайн
цитата:
Шкрябаю собі шкіру
Таким образом Вы уменьшаете свою тревожность.
Если это происходит только в процессе общения, следовательно у Вас есть социальные страхи и неуверенность в себе.
цитата:
Краще звернутись
Ваша проблема может быть решена в формате индивидуальной психотерпии с Вами.
Улучшение состояния Вы ощутите после первой консультации. Для закрепления изменений потребуется 2,5-3 месяца.
Медикаментозное лечение, назначенное неврологом или психиатром снимет симптоматику.
Но после отмены препаратов состояние может вернуться, если не проработать причины происходящего в индивидуальной психотерапии.
психолог онлайн
Я згодна з колегою Володимиром, що у вас (свідома чи несвідома) аутоагресія, яка відноситься до одних з найпоширеніших проявів психічних розладів, що супроводжуються нанесенням каліцтв самому собі. Якщо метою хворого є саме шкірні покриви – це патомімія, яка може бути наслідком невротичних і психотичних розладів. Встановити діагноз здатний і досвідчений дерматолог (психічні відхилення по зовнішньому вигляду шкірних ушкоджень), а вилікувати - психоневролог, психіатр, психолог.