Чи вийде щось з цих стосунків?
Добрий вечір! Мені та моєму хлопцеві 20 років. В стосунках 1 рік і 2 міс. До війни ,з моменту стосунків, протягом майже пів року бачились доволі регулярно. Сам він з іншого міста України, але це не заважало нам, бо ми навчаємося в одному університеті. На той період він проживав у гуртожитку нашого укр. університеу , в той час як я жила з батьками 40 хв від нього. З початку війни так вийшло, що ми опинились в різних містах ( він незадовго до цього поїхав до свого рідного міста ). З того моменту не бачились 4 місяці, адже я поїхала на заробітки з кузиною закордон ( потрібні були гроші на оплату навчання), в той час як він був з рідними в Україні. Ми були на зв’язку 24/7 і вірили в те, що скоро зустрінемося ( або я приїду в Україну, або він закордон). Згодом до мене приїхала моя родина і ми поїхали далі , в сусідню країну на невизначений термін.Через 4 місяці приїхав і він зі своєю родиною в цю країну. Ми знаходились 220 км один від одного. Їздили один до одного і могли разом бути як 5 днів не розлучаюсь так і 2 -3 тижні не бачачи одне одного. Так тривало 3 місяці допоки він не переїхав в інше місто цієї ж країни на навчання. Це місто знаходиться майже 180 км від мене. Але через поганий транспорт і недешеві білети ми не бачимося вже 2 місяці. Я зі своєю родиною знаходимося в селі, де нас прихистили европейці ,але ми хочемо переїхати у велике місто( + закінчується договір про перебування у цих людей, тому в будь-якому разі потрібно кудись переїжджати ). Але проблема з пошуком житла. Я попри все намагаюсь знайти мені та моїй сім ї квартиру.
Оскільки зараз він живе в гуртожитку іншого міста( як я сказала вище це майже 180 км від мене) я не можу переїхати до нього , в його місто, адже ми знаходимося на різних землях цієї країни і біженцям заборонено переїжджати на іншу землю ( за умови якщо маємо поважну причину таку як навчання або робота) . Але наші землі - сусіди. Тому я вирішила шукати житло у місті , яке знаходиться або 20 км від нього , або 80 км ( де знайдеться, адже ці міста є великими і на час , поки я поступлю в університет, хотіла би побути там). І ось така ситуація: ми хотіли навчатися в одному університеті , але мене не прийняли через відсутність вільних місць,а його прийняли. Тому вирішила що подам документи на інший семестр , тобто за умови якщо мене приймуть , я буду вже навчатися там де і він АЛЕ тільки через пів року . Ми вирішили, що я переїду в ближнє місто і будемо поки бачитись так. Десь 3 тижні тому була розмова на скільки це все затягнеться, адже невідомо через скільки я знайду квартиру, а ще пів року чекати до мого вступу неможливо (бо навіть і не відомо чи поступлю я туди вкінці кінців) Хлопець сказав що готовий мене чекати і хоче майбутнього зі мною, але все таки ми повинні поставити рамки, що якщо не буде виходити з квартирою , то завершити наші стосунки, адже ніхто з нас не хоче стосунків на відстані, не бачитися так довго дуже важко. Я лише сказала, що впевнена що незабаром знайду житло в сусідньому місті десь до кінця наступного місяця. І ось учора знову відбулась розмова, де він сказав про те, що не впевнений, що я знайду житло так швидко і сказав, що якщо 2-3 неділі не буде виходити, то все таки потрібно поставити крапку. І в той самий час нагадав про те,що він хоче бути зі мною і вірить в те, що я все ж таки переїду.
Тому таке питання : чи вийде щось з таких стосунків? в такій ситуації все залежить тільки від мене чи від хлопця також? у чому права або неправа я та мій хлопець?
(P.S. за ці останні два місяці я пропонувала зустрітися, але хлопець казав, що немає сенсу, адже я колись переїду ближче і побачимося вже там. І вчора він пояснив це ще раз тим, що від тих зустрічей наші відносини все одно б залишалися відносинами на відстані. І тому або є хоча б конкретна дата, що ось ми знаємо що через 3 тижні я переїду і все буде добре,тобто він чекає на мене, або немає нічого, немає стосунків )
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Екатерина Владимировна Конивщинская
Ваш
цитата:
Хлопець сказав що готовий мене чекати і хоче майбутнього зі мною
но действия при этом должны совершать только Вы.
А он при этом еще ставит
цитата:
рамки
и шантажирует Вас -
цитата:
якщо 2-3 неділі не буде виходити, то все таки потрібно поставити крапку.
цитата:
чи вийде щось з таких стосунків?
Как Вы думаете, какие отношения бывают с манипуляторами?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327957 для Светлана Владимировна Киселевская
що мені йому сказати на це все, щоб не повестися на його маніпуляцію ? і чому він так поводить себе ? з якою метою
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Анна Автондилова
davidenkomarina, доброго часу доби!
Непроста ситуація. Складніст в тому, що і Ви і Ваш хлопець стали заручниками ситуації: він вже має привязку до конкретного міста та навчального закладу, а Ви обмежені в пересуванні через певні закони тієї країни. В подібній ситуації є верогідність руйнування відносин навіть коли вони побудовані на справжній любові. Астає це через взаємопретензії і нерозуміння хто що може, а хто що не може. Наприклад, як я зрозуміла з того, що Ви написали, Ваш хлопець не може поїхати до Вас. Коли була можливість - він це робив, тепер, він в певних рамках навчальних зобовязань. І якщо Ви не будете це враховувати і будете від нього вимагади незрозумілі дії - скоріш за все він припинить стосунки.
Так само і у Вас - ви обмежені фінансово та законами країни на поїздки до нього. І якщо він буде від Вас вимагати незрозумілі дії - це так само буде руйнувати ваши відносини.
На данному етапі я б радила Вам розібратися в собі та в тому, що є між Вами та хлопцем. Що поєднує вашу пару, які почуття та які відчуття. Тому що ось це:
цитата:
Хлопець сказав що готовий мене чекати і хоче майбутнього зі мною, але все таки ми повинні поставити рамки, що якщо не буде виходити з квартирою , то завершити наші стосунки...сказав, що якщо 2-3 неділі не буде виходити, то все таки потрібно поставити крапку
- звучить або про втому від тих перепон, з якими ваша пара стикнулася або про неглибокі почуття.
Можливо має сенс перед тим як ставити крапку зробити перерву у відносинах, щоб послухати себе? І це більше для хлопця ніж для Вас. Бо як правило дівчата в таких питаннях більш терплячі (і це природньо на фізиологічному рівні).
А ще б я запитала хлопця, чому саме 2-3 тижня? Чому не 2-3 місяця?
Взагалі, саме поняття "очікування" - про що воно для нього? Як і в чому воно відображае
ється? Як довго він взагалі щось\когось спроможний чекати (це про його можливості взагалі)? Та й Вам не завадило б у цьому розібратися з собою...
цитата:
чи вийде щось з таких стосунків?
Невідоме. Відповідь залежить від дуууже великої кількості складових, які не Ви, не Ваш хлопець, не я і навіть весь цей сайт разом з вами не взмозі побачити. Основа відповіді - що саме поєднує вашу пару - чи є між вами те саме почуття, яке дає сили, надихає, відновлює, бачитьмайбутнє та спроможне прощати... Чи є між вами кохання? - ось питання, відповідь на яке є ключовою.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Анна Автондилова
Доброго ранку, Марино!
цитата:
Хлопець сказав що готовий мене чекати і хоче майбутнього зі мною, але все таки ми повинні поставити рамки, що якщо не буде виходити з квартирою , то завершити наші стосунки, адже ніхто з нас не хоче стосунків на відстані, не бачитися так довго дуже важко.
Давайте уважно подивимось на послання хлопця. Як на мене, воно складається з двох частин: одна частина звичайна декларація, а друга - вельми чітка умова - або, або...
При цьому зверніть увагу, виклав своє бачення він один, а зобов'язання поклав і на Вас.
цитата:
І вчора він пояснив це ще раз тим, що від тих зустрічей наші відносини все одно б залишалися відносинами на відстані. І тому або є хоча б конкретна дата, що ось ми знаємо що через 3 тижні я переїду і все буде добре,тобто він чекає на мене, або немає нічого, немає стосунків )
Знову те ж саме.
Отже хлопець, ймовірно, не готовий до стосунків. Точніше готовий до безпроблемних стосунків, де будуть безперешкодно задовольнятись його потреби і бажання. З Вашими обставинами рахуватись не має наміру.
От тепер і спробуйте відповісти на питання - ЧИ ВИЙДЕ ЩОСЬ З ЦИХ СТОСУНКІВ?
цитата:
Натомість Ви намагаєтесь повпливати на нього, аби зберегти стосунки. І поки що, на жаль, на усвідомлюєте, що з високою вірогідністю можете потрапити в емоційну залежність від нього, втрачаючи себе. Маю на увазі, гідність і самоповагу.Ответ отредактирован автором 28-10-2022 10:23:45
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, davidenkomarina.
Ви переживаєте зараз непрості часи і швидше за все і вам і вашому хлопцеві все це дається непросто. Але з випробуваннями стикаються усі пари. Деякі випробування справді виявляються несумісні з продовженням відносин, проте якщо пара змогла впоратися зі складнощами, відносини, як правило, виходять на новий ближчий і глибший рівень.
Читаючи ваш лист я звернула увагу на те, скільки ви кроків робите для того, щоб зберегти ці стосунки, включаючи те, що пишите листа сюди в пошуках відповідей на своі питаниия. А які зусилля хлопець робить, який внесок робить у ваші стосунки щоб вони продовжувалися?
психолог онлайн
цитата:
Манипулятор всегда преследует свои цели. И хочет получить желаемое любой ценой, не особо обращая внимание на других людей.
Так чаще всего ведут себя люди с ярко выраженным нарциссическим радикалом.
Свою жертву манипулятор "ловит" на "крючок" чувств. Обычно это страхи, обиды и/или чувство вины.
Для того чтобы противостоять манипуляциям, вначале надо убрать эти самые "крючки" в индивидуальной работе с Вами. Так как самостоятельно они никуда не денутся, к сожалению.
И только после этого надо работать над развитием уверенного (ассертивного) поведения и учиться приемам противостояния манипуляциям.
Самое простое, что Вы можете использовать сейчас - это такие техники, как:
1. Уход от взаимодействия. Во время разговора по телефону (или в переписке) - сменить тему или прекратить общение под благовидным предлогом. При встрече - действовать аналогично или выйти/уйти из комнаты/квартиры.
2. Мнимое согласие - просто соглашаться со всем, что он говорит.
3. На все реплики манипулятора отвечать одним и тем же вопросом, таким как: "Зачем? Что? Что будет? Как?" И так далее.