Дитина агресивна до однокласників і до бабусі
Дитину яку виховує бабуся, агресивно відноситься до однокласників і до самої бабусі. Але по її словах у неї все добре, вона всіх любить і її всі люблять
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Яке у Вас питання? Без нього, взагалі, неможливо зрозуміти, в чому Ви зацікавлені.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
Для більш повного розуміння ситуації необхідно більше даних, таких як вік дитини, вік бабусі, умови проживання, характер їх взаємовідносин тощо. Тоді можна буде знайти причину такої поведінки.
А так, загалом, наприклад: підліток, у зв'язку з перебудовою організму, цілком може поводитися агресивно, може підвищитися почуття тривоги, стати менш посидючим, може підвищиться збудливість. Коли така поведінка, скажімо так, "не сильно впливає на нього/неї та оточуючих", тобто підліток може її контролювати, таку поведінку можна назвати нормою.
У даному випадку, звичайно, рекомендується консультації з психологом як бабусі, так і дитині. Однак, як самодопомога, можна почитати книгу про вікову психологію. Наприклад "Вікова психологія" Мирослав Савчин та багато інших.
психолог онлайн
цитата:
Если у девочки нет психического расстройства, тогда у ее такого поведения есть психологические причины.
И не всегда в таком агрессивном поведении может быть виноват только ребенок.
Если, например, бабушка и/или одноклассники спасают/преследуют ее, тогда агрессия будет естественной реакцией на такое поведение других людей.
А то что на словах у нее все хорошо, говорит о ее нежелании делиться своими чувствами и мыслями со значимыми взрослыми.
Но может быть всё и по другому.
Когда источником агрессии (преследователем) является сама девочка.
В любом случае нужна индивидуальная консультация с ребенком и необходимо услышать точку зрения мамы девочки.