Розрив з чоловіком, дитина переживає.
5 місяців як я розійшлася з чоловіком. Я забрала дитину і ми переїхали в іншу квартиру. Кілька місяців від нього взагалі не було жодних звісток, потім, коли дитині робили операцію, він з'явився. Після того була ще одна зустріч.
Дитині 7 років. В школі було заняття, де обговорювали питання сім'ї та родини і дитина сама підняла руку і сказала, що тато нас з мамою покинув. Вона ображена. Хоча я і кажу, що тато тебе любить, телефонує, запитує про тебе, але їй дуже важко. Офіційно ми ще одружені. Як поговорити з дитиною? Як пережити цю ситуацію? Кожного разу, коли я бачу чоловіка з малою, сльози просто котяться градом і нічого не можу з собою зробити.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
" Кілька місяців від нього взагалі не було жодних звісток, потім, коли дитині робили операцію, він з'явився. Після того була ще одна зустріч."
Как ребёнок вёл себя во время отсутствия отца, и что происходило когда он появлялся?
"В школі було заняття, де обговорювали питання сім'ї та родини і дитина сама підняла руку і сказала, що тато нас з мамою покинув. Вона ображена"
А вы сами не обижены на мужа?
"Як поговорити з дитиною? Як пережити цю ситуацію? Кожного разу, коли я бачу чоловіка з малою, сльози просто котяться градом і нічого не можу з собою зробити."
Для того чтобы помочь ребёнку, вам необходимо позаботиться о себе, пережить развод. Ведь расставание - это смерть отношений, и вам необходимо пройтм все этапы потери. Это можно сделать с помощью психолога.
Есть ли с вами близкие люди, которые могут вас поддержать, с кем вы могли бы поделиться своими переживаниями?
психолог онлайн
цитата:
Як поговорити з дитиною?
Пусть вместо Вас это сделает психолог.
Или возьмите одну консультацию специалиста, чтобы понимать как правильно строить этот разговор, применительно к Вашей индивидуальной ситуации.
цитата:
Як пережити цю ситуацію?
Вам или ребенку?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Дитині 7 років.
Скажите, какая была причина Вашего развода? Для ребенка это такой же стресс, может даже больше, как и для Вас. По какой причине он не общался с отцом несколько месяцев? Вы правы, когда говорите, что родители его любят и для него они останутся всегда родителями. Есть ли возможность сейчас видится с отцом? Какие у него отношения с отцом сейчас? Вы должны понимать, что это Вы развелись с мужем, а не Ваш ребенок
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, nik3a3.
Ви правильно говорите дитині, що тато її любить. Я би ще звернула вашу увагу, що дівчинка (якщо я правильно зрозуміла) вважає, що тато кинув її. Чи можлива для вас чесна розмова з дитиною про те, що ви не можете вплинути на чоловіка (коли він прийде, подзвонить чи побачиться з донькою), і що ваші з ним відносини - це тільки ваша "доросла" справа, яка доньку не стосується? Для неї ви завжди разом, як мама і тато, це вже не зміниться ніколи. Легше буде розмовляти з донечкою, коли згадаєте момент любові між вами і чоловіком. Вона ж народилася від кохання (в глибокому сенсі цього слова).
З допомогою психолога чи психотерапевта вам буде легше пережити цю ситуацію. Пройшло 5 місяців, а ваша реакція ще дуже сильна. Питання особисто для вас, спробуйте самі собі відповісти. З якої причини ви офіційно не розлучаєтеся? Є надія на примирення? Якщо відповідь:" так", то це одна із причин того, що так важко. Саме надія тримає нас і не дає рухатися далі.
психолог онлайн
Добрий вечір!
цитата:
Хоча я і кажу, що тато тебе любить, телефонує, запитує про тебе, але їй дуже важко.
Розумію і співчуваю Вам. Проте по-іншому й не могло бути, адже розрив стосунків між батьками зазвичай сприймається дітьми, особливо малими за віком, досить болісно. На їх очах розколюється єдине ціле - сім'я, втрачається зв'язок з одним із батьків, порушується відчуття безпеки, передусім, психологічної.
І Ваша дитина сприймає реальність рівно так, як вона спроможна. А Вашу позицію, вважаю, цілком доречною і підтримуючою. Тож і надалі намагайтесь її дотримуватись.
цитата:
Як поговорити з дитиною?
Так Ви уже розмовляєте з дитиною, доносите свою думку в тих словесних і сенсових формах, які доступні їй за віком. При цьому пам'ятайте, для дітей важливо, щоби той, з ким залишається дитина, в разі розлучення сберігав сам стабільно врівноважений психологічний стан.
І ось що. Відповідайте доньці щодо різного роду причин того, що відбувається, лише тоді, коли вона сама питання поставить.
цитата:
Як пережити цю ситуацію? Кожного разу, коли я бачу чоловіка з малою, сльози просто котяться градом і нічого не можу з собою зробити.
Головне, щоби Ви самі визначились - чи поважаєте свій вибір щодо розлучення? чи готові довести почате до логічної розв'язки?
І яким чином можете себе підтримувати у цей непростий період?
психолог онлайн
цитата:
дитина сама підняла руку і сказала, що тато нас з мамою покинув. Вона ображена
А звідкіля дитина знає, що батько її покинув? Чиї це слова? Бо батько її не кидав, це ж неправда. Це віжбулося між Вами та чоловіком, ви розлучилися, а потім Ви пішли з дитиною від нього, а не він від вас двох.
психолог онлайн
Вітаю!
Ваша дитина 7років повністю відображає ваш внутрішній стан. Вона відчуває всі емоції, що відчуваєте ви.
Як ви справляєтесь з розлученням? Як допомагаєте собі? Яку вашу поведінку бачить Ваша дитина?
Щоб пережити цю ситуацію, вам необхідно навчитися самій її пережити якісно, і для цього звернутися за допомогою до психолога.
А допоможете своїй дитині після того, як зможете допомоги собі.