Почуваюсь погано
Доброго дня, я пишу не вперше на форумі.Зараз склалась складна ситуація.Я навчаюсь в університеті, його оплачують батьки, і то з дуже великим небажанням, завжди треба просити на навчання як милостиню.І завжди «ти хоч там учишся,чи я плачу просто так?» Я довго збирала власні гроші, щоб здійснити свою мрію, поїхати в Париж, хлопець мені трохи доклав і дуже допомагав.Але у випадку з батьками я зіткнулась з величезним нерозумінням мама сказала «Ти б краще ці гроші собі на навчання потратила», «ти оце з своїм роздутим его не бачиш як батькам важко» Відмовились оплачувати навчання за кілька місяців бо в них немає грошей.Але в них я не брала гроші на це, тільки свої і трохи хлопця, а домовленість була що вони оплачують навчання, ше давно. І я чесно скажу шо розумію їх, тому що справді час важкий,грошей мало.Але мені боляче від цього нерозуміння.І я оце зараз стою на кордоні, і плачу, бо почала вірити у слова що я роблю все не так, почала жаліти шо роблю це, і так обтяжую батьків тим шо я чогось хочу, совість почала мучити, я не можу відпустити це все і насолодитись моментом.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
совість почала мучити
Катя, а какую помощь Вы хотите получить от психологов на форуме?
консультация психолога
Ирина Григорьевна Инститорова
Доброго дня, Катя.
Є дві сторони цієї ситуації, і ви їх добре розумієте. Ваше питання, якщо я вас правильно зрозуміла, в тому, як
цитата:
відпустити це все і насолодитись моментом
Чи підійде вам варіант дати самій собі слово, розібратися з цим при поверненні. І відкласти саме ці думки подалі на період подорожі? Або обійняти себе зі словами: "батьки мене не зрозуміли, мають на це право. І я їх розумію. А хто зрозуміє мене? Я сама себе розумію. І я маю право як на помилкові рішення, так і на радість від здійснення мрії. Я можу порадіти за себе? Можу. Про інше я подумаю завтра".
Чи яка допомога вам потрібна від психологів на форумі?
Ви пишете
цитата:
почала вірити у слова що я роблю все не так
Ви дійсно робите не так, як хочуть ваші батьки. Але це ж ваше життя. Ви хочете прожити його за власним сценарієм, чи як потрібно вашим батькам?
Доповнення від автора
Доброго дня Віта, ви дуже правильно мене зрозуміли, мені була потрібна підказка ,яка відкриє очі на ситуацію.Тоді проведу діалог з собою
психолог онлайн
Катя, добрый день!
Скажите, а в чем Ваш вопрос и какую Вы хотите получить помощь? Из того, что Вы описываете видно, что Вашим родителям действительно может быть тяжело ее оплачивать и они Вам говорят об этом. Как Вы распределяете свои ресурсы это уже Ваш выбор. Вы должны понимать, что в какой-то момент у Ваших родителей может не быть такой возможности и Вы тогда должны рассчитывать на свои силы. Вы сами пробовали работать еже? Вы зарабатываете какие-то свои деньги? Так как Вы уже несовершеннолетняя, то это уже только Ваша ответственность, а не родителей обеспечивать себя. Если у них есть желание и возможности, то они могут Вам помочь, но они не должны.
Доповнення від автора
Так Олена ви праві, абсолютно праві, вони не повинні, я думала з позиції малої дитини,шо вони повинні шось робити для мене бо вони мої батьки, але я в один помент зрозуміла шо вони,як і я вільні робити те шо їм хочеться, і я не маю права на це ображатись, дякую вам)
психолог онлайн
цитата:
проведу діалог з собою
Вы считаете, что это Вам поможет справиться с муками совести -
цитата:
совість почала мучити
?
Доповнення від автора
Ну а ви як вважаєте?
Думаю так, але ненадовго, а шо допоможе довгостроково?
психолог онлайн
За совестью скрываются страхи и чувство вины.
Справиться с этими чувствами самостоятельно практически невозможно.
Поэтому
цитата:
довгостроково
поможет индивидуальная работа с психологом.