Відносини
Усім доброго вечора. Вибачте, може не по темі, але я не знаю, що мені робити. Буду вдячна за будь-яку відповідь. У березні дуже погано розійшлася з мамою та сестрою(вони в іншій країні, виїхали через війну), а я з сином і чоловіком залишилися тут. По сьогодні вони зі мною не розмовляють(сестра не взлюбила мого чоловіка), тому налаштувала проти нас і маму. Все було в наших стосунках з ним добре. А на початку серпня помітила, що мене дратують його обійми, торкання, в ліжку мені взагалі його не хочеться, як мужчину. У нього все в порядку. Була в гінеколога, по жіночому є невелике запалення, яке так не може впливати на лібідо(так сказав лікар). Але судячи з моєї розповіді та моїх симптомів, вона зробила висновок, що в мене надлишок гормону, здається, пролактину(без попередньої здачі гормонів). Я стала дратівлива(почалося ще з лютого - боялася будь-яких звуків), почала набирати вагу, з'явилися безсоння, поганий апетит, а іноді навпаки. Я сиджу вдома, навчаюся онлайн на денному відділенні, не працюю і відчуваю, що потроху сходжу з розуму. Сама не знаю, як з цим впоратися. Але розумію, що мені треба з цим розібратися, інакше втрачу чоловіка, якого дуже кохаю. Ще раз вибачте, що не по темі. Але війна наклала свій відбиток і на мене. Всім мирного неба!
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Доброго вечора. Звичайно, стрес, пов'язаний з війною, впливає на багато процесів. І на гормони теж. Ви здавали аналіз на рівень гормонів? Деякі з них впливають і на лібідо, і на вагу. Одночасно, консультація психолога допоможе розібратися з відносинами. Стрес через війну міг прискорити вікові гормональні зміни і без медикаментозної корекції їх не скорегувати. Погіршення відносин з мамою теж можуть впливати на відносини з чоловіком. Це може бути пов'язано одне з одним, а може і ні. Тому, з одної сторони, гінеколог- ендокринолог, а, з другої, психолог допоможуть вам з цим розібратися.
психолог онлайн
Доброго вечора и Вам мирного неба. Чому Ви вирішили, що не по темі? Це Ваша тема, Ваші проблеми, які Вас непокоять і заслуговують уваги.
"Я стала дратівлива(почалося ще з лютого - боялася будь-яких звуків), почала набирати вагу, з'явилися безсоння, поганий апетит, а іноді навпаки. Я сиджу вдома, навчаюся онлайн на денному відділенні, не працюю і відчуваю, що потроху сходжу з розуму." - Ситуація з війною дуже впливає на Вас, як і на інших людей. Через постійний стрес накопичується багато емоцій, які не знаходять екологічного виходу. Ваша сім'я - це найближчі люди з якими Ви постійно живете і дуже важко не піддатися спокусі виливати накопичені емоції на людину яка постійно поряд з Вами
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора!
"Сама не знаю, як з цим впоратися. Але розумію, що мені треба з цим розібратися, інакше втрачу чоловіка, якого дуже кохаю. Ще раз вибачте, що не по темі "
Ваше питання безпосередньо стосується тематики цього сайту.
Ви описали складні ситуації з вашого життя, з якими ви не впоралися.
"У березні дуже погано розійшлася з мамою та сестрою(вони в іншій країні, виїхали через війну), а я з сином і чоловіком залишилися тут. По сьогодні вони зі мною не розмовляють(сестра не взлюбила мого чоловіка), тому налаштувала проти нас і маму."
Дуже складно переживати нез'ясованість у близьких відносинах, психіка знаходиться в постійному напруженні.
"Я стала дратівлива(почалося ще з лютого - боялася будь-яких звуків), почала набирати вагу, з'явилися безсоння, поганий апетит, а іноді навпаки"
На складні відносини з близькими наклався стрес і тривога у зв'язку з війною, і почалися наслідки у вигляді розладу сну, харчової поведінки, та зацикленість на негативних емоціях.
Рекомендую вам підібрати психолога і почати індивідуальну роботу, ваша психіка потребує допомоги.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Співчуваю вам, з тексту помітно що ви переживаєте сильний стрес.. Двічі вибачились навіть за те, що ви шукаєте допомоги?.. Але ви по темі, і ви можете ії отримати. Це дуже добре, що ви бачите проблему і проявляєте готовність ії вирішувати. Ви пишете що родичі мають такий вплив на ваші відносини - але чому саме? Зараз дуже важкі часи для багатьох із нас, війна робить свій жахливий внесок. Але якщо взяти до уваги вплив родичів.. Чи вони бажають вам особисто спокою та гармонії? На початку ваші стосунки і відношення до чоловіка були іншими? Якщо так - то що змінилося саме для вас (що ви саме відчуваєте?)?.. І як реагує на ваш стан ваша кохана людина? Ви молодець що шукаєте вихід. Можливо, вам не завадило би звернутися до психотерапевта, чи навіть невролога, якщо ви відчуваєте гіпервідповідальність і тривогу. Бажаю вам сил і терпіння пережити ці випробування.
психолог онлайн
цитата:
вона зробила висновок, що в мене надлишок гормону
Это может быть проявлением психосоматики.
И тогда Вы будете долго ходить по врачам, вместо того чтобы "вылечить психику" и решить свою проблему.
Рекомендую Вам обратиться к психотерапевту по позитивной психотерапии для индивидуальной работы, так как только это направление имеет доказательную базу в решении именно психосоматических проблем.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
але я не знаю, що мені робити.
Вважаю, що потрібно визначитись із психологом і почати з ним співпрацювати індивідуально. Кілька напрямків наявні і очевидні:
цитата:
У березні дуже погано розійшлася з мамою та сестрою(вони в іншій країні, виїхали через війну), а я з сином і чоловіком залишилися тут. По сьогодні вони зі мною не розмовляють(сестра не взлюбила мого чоловіка), тому налаштувала проти нас і маму.
Що відчуваєте у зв'язку із мовчанкою рідних - сестри і мами? Аспект емоцій вельми важливий, адже в разі, коли Ви свої емоції витісняєте або придушуєте, то це негативно відбивається на Вашому стані. Емоції корисно і екологічно виражати назовні, хоча б символічно спрямовуючи їх образу близьких людей.
Хочу запитати, чи розмовляли Ви з сестрою щодо її ставлення до Вашого чоловіка? На підставі чого в неї виникли такі почуття?
цитата:
А на початку серпня помітила, що мене дратують його обійми, торкання, в ліжку мені взагалі його не хочеться, як мужчину.
Чи не пов'язуєте Ви таку різку зміну з негативною налаштованістю до чоловіка з боку мами і сестри?
Як Вам здається, наскільки Ви залежні від думки родичів?
цитата:
Я стала дратівлива(почалося ще з лютого - боялася будь-яких звуків), почала набирати вагу, з'явилися безсоння, поганий апетит, а іноді навпаки. Я сиджу вдома, навчаюся онлайн на денному відділенні, не працюю і відчуваю, що потроху сходжу з розуму.
Оця симптоматика (у поєднанні із впливом війни та інших чинників) може бути проявом страху про втрату чоловіка, а страх, в свою чергу, може пригнічувати лібідо.
До речі, як Ваш чоловік реагує на Ваш стан? Як висловлюється щодо Ваших сестри і мами?
Які між вами стосунки останнім часов?
психолог онлайн
Доброго!
Можливо, що потроху, підсвідомо, Ви почали приймати позицію сестри та мами стостовно Вашого чоловіка.
Ймовірно через страх повністю втратити стосунки із ними. Є такий страх?
Якщо так, то це й могло спричинити гормональний дисбаланс. Не війна. Тому що війна стосується більшості із нас, якщо не всіх, а подібне трапляється не з усіма.
В будь-якому випадку бажана робота з психологом.