Як це працює? Та чому?
Багато років тому зустрічалась з хлопчиною, розстались довгий час не розмоляли один з одним і це тривало роками! Я все думала про нього про те що було, мені здавалось що кохання залишилось але думала що це все іза того що ми не розставили всі крапки на «і» Думала поговоримо все вияснимо забуду До свова ми поговорили, мило спілкувались вирішили все відпустити) Поки його не бачу все добре стараюсь не думати живу звичним житям Бачу його, подих завмирає, такі дивні емоції які важко описати! Після зустрічі думки тільки про нього Інколи навіть сниться мені Стараюсь обмежити спілкування з ним. Але це важко ми живимо в одному місті і у вас багато спільних друзів Розумію що це не здорово, та не знаю як з цим справлятись ( Насправді я розумію що нам не бути разом Але щось в середині манить мене до нього Як до магніта Чи є якийсь рецепт? Як цього позбутись ?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Доброго дня, Ната.
цитата:
Чи є якийсь рецепт? Як цього позбутись ?
Так, звичайно, є. Робота з психологом допоможе розібратися в тих причинах, які призвели до такої ситуації
цитата:
Насправді я розумію що нам не бути разом Але щось в середині манить мене до нього Як до магніта
Самостійно щось змінити якби ви могли, то, напевно, вже зробили б.
цитата:
Розумію що це не здорово, та не знаю як з цим справлятись (
Те, що "тягне магнітом" та не має взаємності, завжди має коріння в минулому. Чи то в дитинстві, чи в минулому сім'ї. Людина шукає партнерів несвідомо орієнтуючись на маму, тата або сімейні сценарії. І от ця складова, що є несвідомою, і не піддається самостійній зміні.
З психологом чи з системним сімейним терапевтом ви зможете знайти причини та змінити як образ партнера, якого ви шукаєте, так і стиль відносин між вами та партнером.
Можливо між вами і хлопцем, з яким ви зустрічалися, щось сталося, що вас не відпускає. З цим теж має сенс попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Віта Баковська
Отпустить это разобраться в своих переживаниях, прожить их. Нельзя просто решить отпустить и это бац и произошло.
Судя по вашей реакции на МЧ вы подавили свои переживания, приняв головой решение, что нужно жить дальше. Но видимо чувства еще живы. Их нужно "вытащить" наружу, разобраться в них, прожить.
По какой причине вы расстались с МЧ?
Кто был инициатором?
Как долго вы встречались?
Как вы пережили расставание?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Нато, добрий день!
цитата:
Багато років тому зустрічалась з хлопчиною
Як Вам здається, то було кохання чи закоханість? Різницю між ними усвідомлюєте?
цитата:
мені здавалось що кохання залишилось але думала що це все іза того що ми не розставили всі крапки на «і»
Написали, ніби кохання залишилось. А, можливо, залишись сподівання і не виправдані очікування закоханої дівчини?
Також прошу - поясніть, яким чином залишились почуття через те, що не розставили всі крапки над "і"? Адже замість вас обох всі крапки розставила реальність - Ви не разом. Виходить, що Ви залишились у підвішеному стані, мовляв, поки все не обговоримо, поки він не скаже, що мене не любить, стосунки не припиняються. Це, звісно, моє припущення. Тож цікаво дізнатись, чим воно відгукується.