Самотність в сімейних стосунках
Доброго вечора, мене цікавить як знову повернути шалене бажання своєї дружини? Після народження 2 дитини , я трохи набрала ваги, йому це не подобається і він відкрито говорить про те ,що не хоче мене , що те що він не приділяє мені увагу , не хоче проводити зі мною час це все результат того ,що його напрягає моя вага. Я дуже багато разів намагалась схуднути , але все без результатно , він відкрив в мені стільки комплексів що я не можу дивитись на своє тіло без сліз. Я не можу з ним бути далі знаючи що я йому огидна , я зручна для нього в побуті ,як мама його дітей але не як жінка . Мене це болить , мене розриває зовні коли він каже що всі наші сварки на фоні того що я не можу схуднути. Я не знаю як бути далі , чи потрібні мені ці стосунки й надалі , він ніби тримає мене в цій затяжній депресії і я не можу нічого з собою зробити , разом ми вже 14 років ,в шлюбі 8 . Діти його дуже люблять , я також для цієї людини роблю все щоб йому було комфортно , але йому це не потрібно і він своєю поведінкою мені це говорить . Ми не гуляємо разом , не виходимо на люди абсолютно . Така ситуація говорить мені про те що це токсичні стосунки для нас обох . Я хочу врятувати цю сім'ю ,але не впевнена що йому це потрібно. Секс у нас раз в тиждень і то якщо я буду просити . Він не зраджує але і мене не хоче. В мене просто без вихідна ситуація.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Я б почала з "імені", яке Ви тут для себе обрали.
Дуже хочеться нагадати Вам, що окрім чоловіка, який призводить до цієї "пустоти", або ж вважає Вас "пустотою ", у вашому житті Є багато іншого, також дуже важливого.
В першу чергу- це Ви.
Ви були ДО зустрічі з чоловіком, чомусь раділи, від чогось сумували, чогось прагнули, одним словом -ЖИЛИ.
А ще у вашому житті є діти, які дарують щастя і вимагають піклування.
Тому "пустота"- дещо звужений погляд на все те розмаїття, що є у вашому житті.
Щодо вашого питання.
Ніхто не буде стверджувати, що зайва вага не заважає людині бути привабливою. Звісно, без зайвої ваги і легше самій людині, і для здоров'я корисніше. Тому вважаю не варто відкидати ідею привести своє тіло до ладу.
АЛЕ.
Є одне велике АЛЕ тут.
Партнер в стосунках не має принижувати, проявляти неповагу, відсторонюватись, бо від нього має йти підтримка, а не образи.
Так буває, що людина сприймає іншу не як Особистість, яку цінує, якій хоче допомогти та підтримати в складних обставинах, а лише як набір певних функцій- наприклад, "я маю красуню дружину, і мені приємно нею вихвалятися", або "в мене завжди чисто і смачно ".
Тобто функції може виконувати будь хто, одна жінка перестала підходити, можна замінити її іншою, аби тільки функція залишалась виконаною.
Коли важлива саме ваша Особистість, то не так критично сприймається, наприклад, тимчасовий набір ваги. Бо саме Ви потрібні, бо саме Вас людина не хоче втратити.
Вам варто пригадати, чи не стала зайва вага лише певною зміною "напрямку критики ", адже часто так буває, що критикуючий партнер постійно "бачить, що потребує вдосконалення".
Чи не чіплявся чоловік до Вас раніше з різноманітними "не так" (вдягнулась, нафарбувалась приготувала, сказала...)?
Якщо так, то зайва вага тут тільки привід, в глибині йде загальне несприйняття Вас такою, як Ви є.
І тут Вам варто було поспілкуватись зі спеціалістом індивідуально, щоб разібратись в тому, що насправді є у вашій парі, чи часом не підлаштовувались Ви і раніше під "забаганки" чоловіка, щоб тільки "зберегти родину", чи поважав Вас чоловік раніше, коли ваша вага влаштовувала його?
Вам самій дуже заважає ваша вага?
Що саме Вам не подобається в собі?
Доповнення від автора
Діти це моє все , ними я захоплююсь і для них живу. Пустота тут в іншому , я не відчуваю себе коханою, люблячою та потрібною жінкою для свого чоловіка. Я дуже зручна у всьому ,тому що я навчена ,щоб дома завжди було добре, чисто ,смачно, і тд. Раніше не було ніяких проблем з якимись претензіями з його боку. А зараз єдине що його турбує це моя вага, він так і каже ,чому ти стільки разів бралась за це і постійно кидала....хіба тобі самій не буде приємно бути поряд зі мною стрункою і гарною ?! Мені заважає вага, так і є, але я знаю що я подобаюсь чоловікам , в мене досі є шанувальники які сприймають мене такою як я є , як я стала. Я не погано виглядаю ,АЛЕ через його цькування, я не відчуваю що я бажана жінка, що я сексуальна .... Мені здається що на мене ніхто не подивиться більше тому що я обросла жиром , він якось так багато вклав в мою голову комплексів , що я не можу навіть нормально дивитись на себе в дзеркало . Мені дуже важко давалась 2 вагітність і самі роди, я довго перебувала в депресії після народження , я не отримала підтримки, я отримала лише : коли ти займешся собою , мені не приємно і тд. В мене не було часу на себе бо все життя і всі ці 8 років сумісного життя я намагаюсь догоджати всім крім себе . Бо на себе немає ніколи часу. Я знаю що прийде чоловік якого треба обійти, погодувати, по танцювати, є діти які потребують не менше уваги . Я не реалізувалась як жінка , як особистість , тому що все життя намагаюсь бути зручною для всіх. І хоч я розумію що так не можна , я не знаю як сказати , Досить ! У мене немає ні бажання ні сил на себе. Коли я говорю для чого ти зі мною, ти можеш знайти собі жінку таку як тобі подобається , він просто відмовчується . Я дуже втомилась і не знаю як мені бути далі .
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго ранку, Автор!
Дуже сумну історію ви описали.
Ви ставите питання
цитата:
як знову повернути шалене бажання своєї дружини?
А на мій погляд необхідно ставити питання "як МЕНІ повернути інтерес та бажання до свого ВЛАСНОГО життя?"
Станьте цікавою для себе і тоді ви будете цікаві іншим.
Так це не просто і не швидко, але хіба ВАШЕ життя не варте цього?
психолог онлайн
цитата:
В мене не було часу на себе бо все життя і всі ці 8 років сумісного життя я намагаюсь догоджати всім крім себе . Бо на себе немає ніколи часу. Я знаю що прийде чоловік якого треба обійти, погодувати, по танцювати, є діти які потребують не менше уваги . Я не реалізувалась як жінка , як особистість , тому що все життя намагаюсь бути зручною для всіх. І хоч я розумію що так не можна , я не знаю як сказати , Досить !
Так і сказати - "ДОСИТЬ!" Спочатку самій собі. І по маленькому кроку почати змінювати ставлення до себе. Знаходити час на себе - на задоволення власних бажань і потреб...
Звісно, доведеться переглянути увесь погляд на себе і свій догоджающчий іншим спосіб життя. Точніше викривлене уявлення про роль жінки, яка здебільшого жертвує собою заради інших, і тією жертвою сподівається отримати любов і повагу. Але в житті цей принцип не працює. Поважають тих, хто, перш за все, поважає і любить себе(!)
От що значить "любити себе"? Насамперед знати себе і підтримувати контакт з внутрішнім Я, поважати себе, турбуватись про себе, підтримувати себе, не порівнювати з іншими, вміти прощати себе за помилки, розвиватись як особистість і так далі.
Вважаю, що буде доречно дослідити спосіб виховання Вас батьками. І той приклад побудови стосунків між ними, який, навпевно, Ви не навмисно запозичили.
Шукайте можливість звернутись до психолога особисто, бо самотужки, вважаю, буде вкрай важко повернути собі повагу і вирівнятись. Лише потім буде актуальним ось це питання
цитата:
мене цікавить як знову повернути шалене бажання своєї дружини?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329560 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую, знаєте , я дуже сильно хотіла почути думку саме чоловіка . Я й справді не реалізувалась як жінка ,бо весь час хочу кращого життя для своїх близьких , я могла працювати в день по 15 год ,залишаючи на сон 4 год , а все тому що я хотіла максимально допомогти чоловіку , щоб не лише він тягнув сім'ю ,але і я могла допомагати фінансово. Я ніколи не трачу на себе , навіть при покупках одягу ,я вдягну дітей , вдягну чоловіку а собі виділю на носки максимум . Бо мені шкода на себе грошей. І я так сильно чекала цього признання , одобрення він нього , що він скаже ти молодець, дякую тобі що забула "а що ж насправді хочу я" вкінці почула що я не схудла після пологів і не відповідаю вже його стандартам. Що я не така , бо для нього важлива картинка . І мене це ранить. Я не знаю як жити з людиною далі , знаючи що я для нього " не така " . Зараз у нас відносини на рівні сусіди по квартирі , він приходить ,їсть ,ночує і йде на роботу , на цьому все. І я не готова так жити далі . Я готова мінятись , я готова схуднути . Але чи це нормальна позиція чоловіка ??? Не сприйняття дружини ,яку ти сам вибрав , а зараз ставиш її в рамки ,або ти схуднеш і будеш мені відповідати ,або ми будемо жити як чужі люди ???!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329555 для Ирина Григорьевна Инститорова
Дякую , звичайно варте ! Я пам'ятаю якою я була до заміжжя , я була активна ,в очах горів вогонь ,я хотіла подорожувати , бути жінкою яка досягне високих результатів. А стала хатнею робітницею ,яку не за що не мають . Я дуже хотіла дітей від цього чоловіка , я вважала ,що ми разом пройдемо весь цей шлях ,на якомусь етапи ,скоріше всього з самого початку він зійшов з дистанції а я так і тягнула все на собі . У мене відбулось вигорання . Я запустила себе тому що в мене банально не було ні сил ні бажання займатись собою , допомоги не було ,я була з дітьми завжди сама. А в кінці дня коли він приходив і я хотіла просто виговоритися , щоб мене почули , підтримали я мала накрити стіл , зі всіх сторін обійти чоловіка ,щоб він не дай Бог не образився . Було таке що я відмовляла в сексі бо в мене фізично не вистачало сил але він на той момент нічого не казав , а зараз починає згадувати ,що ось я така погана , не так танцювала біля нього .І коли зараз він сказав що," ось дивись , в нам гарні діти , я підтягнутий ти не відповідаєш нам , тобі треба скинути вагу....тобі хіба не хочеться самій гарно разом виглядати ?!" Мене просто розірвало всередині ....зараз відчуття апатії ,депресії , ніби тебе загнали в клітку і сказали ,поки ти не змінишся ,не виходь.
психолог онлайн
Доброго дня!
"Я не знаю як жити з людиною далі , знаючи що я для нього " не така " . Зараз у нас відносини на рівні сусіди по квартирі , він приходить ,їсть ,ночує і йде на роботу , на цьому все. І я не готова так жити далі . Я готова мінятись , я готова схуднути . Але чи це нормальна позиція чоловіка ??? Не сприйняття дружини ,яку ти сам вибрав , а зараз ставиш її в рамки ,або ти схуднеш і будеш мені відповідати ,або ми будемо жити як чужі люди ???!"
Ваш чоловік маніпулює вами, при чому у дуже жорстокій формі.
Спробуйте для початку скорегувати один із законів сімейної системи баланс Брати- Давати, який ви порушуєте.
Надалі дуже раджу вам починати індивідуальну терапію з психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Важливо зрозуміти, що в клітку Вас ніхто не заганяв, Ви самостійно і клітку збудували, і вирішили в ній оселитися.
Ваш термін "обійти чоловіка "- дуже відображає ваше ставлення.
Звичайно таке ставлення до подружнього життя Ви не самі вигадали, хтось таке нав'язав, можливо батьки.
Настав час знайти Своє Власне ставлення до того, як воно має бути.
Ви бачите те, що чоловік Вас не сприймає із зайвою вагою.
А хіба він сприймав Вас раніше?
Адже відсутність допомоги з його боку каже про те, що йому не дуже було діло до вашого стану.
Але.
Ніхто не буде допомагати, якщо бачить, що його допомога не потрібна.
Якщо Ви встановили свої правила про те, що "я сама впораюсь", ще й "обходити" його вважали за потрібне, то тут немає місця його допомозі.
Короля створює свита.
Ви обрали бути свитою та створити Короля.
Можливо настав час змінити свій вибір?
Якщо Ви б залишились стрункою, то так, можливо, і жили б собі далі, не здогадуючись, що насправді не таких стосунків хотіли і не такого ставлення варті.
Для початку, варто розібратися з Собою, як так сталося, що стали "обходити" чоловіка, "танцювати", замість того, щоб озвучувати свої справжні бажання. Це має сенс зробити з фахівцем, щоб не впасти до позиції жертви, мовляв це все він так себе поводив.
Відповідальність за свої вибори завжди допомагає побачити ситуацію краще. А це потрібно, щоб знайти вихід.