Мотивація чи маніпуляція ???
Добрий вечір, що робити коли чоловік з яким разом 14 років, у нас 2 дітей , говорить , що мені соромно з тобою десь виходити ,що хтось там йому говорив такі слова : типу вона нічого така але фігура не те, це м'яко кажучи . Тому що я набрала вагу після 2 пологів і починаючи худнути 10000 разів не змогла довести це до кінця. На днях він сказав що я відштовхую його цим, і що в нього зникло бажання займатись зі мною сексом, коли я запитала ,а як так ? 2 дні назад все було, я не бачила, що тобі огидно чи що ти не хочеш нічого зі мною ,на що він відповів ,що в нього була нужда , бажання сексу ,а так як він мене знає і не треба шукати когось на стороні ,він так би мовити ,справив нужду .....чесно кажучи, такого приниження я не відчувала ніколи, я не знаю як далі бути. Я хочу розірвати ці стосунки , тому що як на мене ,ми зайшли в глухий кут. Він сказав мені ,ти ніколи не дійдеш до кінця , ти ніколи не схуднеш , це не твоє. А якщо і я зроблю це ,то до того часу він буде жити зі мною як сусіди, приходити додому , спати , ,їсти, і йти назад на роботу. Я настільки пригнічена і роздавлена морально, що я не знаю як знайти в собі сили і сказати що це кінець. Допоможіть порадою, як вийти з цієї ситуації.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір.
цитата:
МОТИВАЦІЯ ЧИ МАНІПУЛЯЦІЯ ???
Те, що робить ваш чоловік, вас пригнічує і роздавлює морально (з ваших слів). По суті, така поведінка є грубим порушенням ваших кордонів, відповідно несе в собі елементи емоційного насилля.
цитата:
Допоможіть порадою, як вийти з цієї ситуації.
Жоден психолог не дасть вам поради, як вийти з цієї ситуації. Бо це ваша відповідальність і ваше бачення ситуації вцілому.
Ви пишите, що
цитата:
хочу розірвати ці стосунки , тому що як на мене ,ми зайшли в глухий кут
Ви разом зайшли у глухий кут, чи ви особисто?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329637 для Виталия Юрьевна Мельник
В цьому я б і хотіла розібратись , скоріше всього разом зайшли у глухий кут. Я просто не можу зрозуміти, як правильно вирішити цю ситуацію, з однієї сторони є діти які люблять батька , він ніби теж не відмовляється і бере участь в їхньому житті (діти малі) з іншої сторони наші стосунки ,де немає вже того запалу , ніжності ,любові ....замість цього притензії, незадоволення та приниження. І тут ніби напрошується питання ,терпіти задля дітей чи таки бути щасливою і закінчити це все ,раз і назавжди ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329637 для Виталия Юрьевна Мельник
І так я знаю , що психологи не можуть сказати так ,кидай його чи навпаки ...мене хвилює те що я зараз перебуваю у депресивному стані і не знаю як з нього вийти ...як пережити розлучення?як наважитись на цей крок ? Як жити самій з 2 малими дітьми? Я розумію що таких жінок багато, не я перша і не я остання . Але на самому старті , як правильно себе поводити коли немає підтримки збоку ні від кого?
психолог онлайн
цитата:
В цьому я б і хотіла розібратись , скоріше всього разом зайшли у глухий кут.
Якщо, все ж таки, разом зайшли, то можливо вам взяти сімейну консультацію?
Як давно змінилася поведінка чоловіка?
цитата:
.мене хвилює те що я зараз перебуваю у депресивному стані і не знаю як з нього вийти ...як пережити розлучення?як наважитись на цей крок ? Як жити самій з 2 малими дітьми? Я розумію що таких жінок багато, не я перша і не я остання . Але на самому старті , як правильно себе поводити коли немає підтримки збоку ні від кого
Я вам тут співчуваю ((. З того, що я чую, то ви себе вже лякаєте майбутнім. Щоб для вас зараз було б підтримкою?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329643 для Виталия Юрьевна Мельник
Чесно кажучи зміна в поведінці як мені здається сталась декілька місяців назад . Вже тоді я бачила певні дзвіночки , я пропонувала і не раз звернутись до спеціаліста разом , на що він сказав що це йому не потрібно, щоб я сама йшла туди. Я не знаю чим можна зарадити у цій ситуації і які слова підтримки мені б допомогли, я зареєструвалась тут для того щоб мене почули, щоб я мала змогу висказати все те що ношу кожного дня з собою. Я не розумію єдиного , я завжди підтримувала його у всіх його початках, зараз він трохи піднявся ,відкрив свій бізнес але , він не хотів цього, я його з мотивувала, підтримала не просто словесно, я працювала з грудною дитиною вночі для того щоб вкласти в спільну справу , щоб він міг купити все те що необхідне було для початку. Я завжди віддавала себе до останньої краплі сім'ї, чоловіку , дітям, а мене наразі зрівняли з туалетом , і сказали що він справляв нужду ...бо йому хотілося сексу. Я завжди пам'ятаю себе щасливою , життєрадісною ,наповненою життям та мріями, цілями ...а зараз абсолютна протилежність, в голові просто взрив....в середині так болить , що я зараз пишу і ридаю. Ми стільки пройшли разом , було таке що і на хліб не вистачало, але я завжди підтримувала його і не вимагала з нього нічого. А зраза я не така ,я думала що це протягом кількох місяців а він сказав що це від народження першої дитини , тому що я набрала вагу і як оказалось його це гнітило. Я не хочу щоб мене жаліли ,і я не знаю що мені допоможе ...я просто хочу кричати на весь світ ... І скоріше вийти з цього стану .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329643 для Виталия Юрьевна Мельник
Знає ще , саме страшніше що я на фоні цього стала зриватись на дітей , я не хочу цього робити це виходить само собою , і коли мені донька сьогодні сказала як ви мені всі надоїли крім папи ....я відчула ще більшу біль і самотність . ( Дочці 9 років а сину 4) це вона мала на увазі мене і сина. І тут починаєш задумуватись над тим коли ти віддавалась повністю їм , забувши про себе , я хотіла щоб їм було добре , я залишилась на одинці з комплексами які мене з'їдають .
психолог онлайн
Здравствуйте, Юля.
Вы сейчас очень обижены на своего мужа и небезосновательно. Но, давайте будем честны:в том , что с Вами произошло, виноват не только муж. Он ведёт себя и говорит Вам только то,что Вы позволяете говорить и делать. Я думаю, Вы давно уже позволяли ему( и детям, кстати тоже) нарушать Ваши границы. Из "благих"намерений Вы растворились в своей семье, стали для них "пустым местом" . И вместо ожидаемой Вами благодарности, того ,что близкие оценят Вашу жертву, получили отношение как к месту, где "можно справить нужду". Это случилось в тот момент, когда Вы решили не быть собой, Юлей, а быть матерью и женой. Сейчас, по-моему, Вам стоит вернуться в самое начало Ваших отношений с мужем и вспомнить, какой Вы были: интересы, увлечения, друзья, работа и т.д , вспомнить, что Вы -главный человек в Вашей жизни и сейчас Вам необходима помощь, внимание и забота. Всё это не исключает ролей матери и жены, просто сокращает количество вкладываемой туда энергии.
Семья-это система. Если один елемент системы меняется, меняется вся система. Начните с себя и тогда, возможно, Вам не прийдется думать о том, как прожить одной с двумя детьми. Психолог Вам в помощь.
психолог онлайн
Добрий ранок, Юля!
цитата:
Я настільки пригнічена і роздавлена морально, що я не знаю як знайти в собі сили і сказати що це кінець. Допоможіть порадою, як вийти з цієї ситуації.
Кінець або ще не кінець - важко сказати. В усякому разі ознаки наближення кінця наявні і незаперечні.
Для Вас особисто, наскільки я бачу, вихід полягає в тому, щоби прожити усі почуття, спричинені словами і поведінкою чоловіка. Пропустити крізь тіло всі емоції, тобто не зупиняти процес проживання реальності. Не застрягати на страхах і образах. Що зможете, винесіть назовні, висловіть у спілкуванні ... і тим полегшите свій стан.
В такому разі на заміну одним почуттям прийдуть інші, з'явиться реалістичний погляд на ситуацию, буде народжуватись мотивація діяти.
Пам'ятатйте - на цьому життя не завершується. Обов'язково зверніться до почуття самоповаги. Не втрачайте її. Намагайтесь думати про себе добре. Ваша цінність нікуди не поділась.
Заголовок Вашої теми має назву "МОТИВАЦІЯ ЧИ МАНІПУЛЯЦІЯ ???"
Можете пояснити, чим обумовлена сама така точка зору? Якщо мотивація, то до чого? Якщо маніпуляція, то навіщо?
Здається, що в словах чоловіка намагаєтесь побачити те, що він туди не вкладав...Ответ отредактирован автором 01-12-2022 11:21:39
психолог онлайн
Здравствуйте, Юля!
Чтобы Вы смогли
цитата:
скоріше вийти з цього стану
нужна индивидуальная работа с Вами.
Вы рассматриваете такой вариант решения проблемы?