Як тільки відчуваю взаємність пропадає інтерес до людини .Що робити ?
Доброго дня)
Не перший раз стикаюсь з такою проблемою .Спілкуюся з людиною ,все йде добре вона мені подобається ,і тільки я розумію що я їй теж подобаюсь мене відразу від неї відвертає. Ось подобається мені зараз хлопець , хороший наче все добре ,тільки він дав мені зрозуміти що я йому теж подобаюсь я зразу почала помічати в ньому недоліки на які не звертала увагу раніше .Ми живемо близько і я бачу його кожен день і вже мені то він не подобається ,то його одяг,то щось в характері і тд( хоча самі недоліки мілкі і не такі вже страшні для мене ) . І оці недоліки які я нашукую приводять мене до того що він мені вже й не сильно подобається. Хоча сама я дуже хочу відносин , і він якраз мені підходить ,але так оце все виходить .
Скажіть чому це виходить і що з цим робити ?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня, Віто.
Я припускаю, що корені Вашої проблеми лежать у моделі поведінки, закладеній у стосунках з батьками, конкретно - у типі вашої прив'язаності. Ви можете запобігати близькозті з хлопцем через певні страхи перед емоційним зближенням, які сформувалися у Вас ще в дитинстві.
Конкретніше віднайти причини проблеми та шляхи її вирішення можна на індивідуальних консультаціях з психологом або психотерапевтом.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
. І оці недоліки які я нашукую приводять мене до того що він мені вже й не сильно подобається.
Можливо таким чином ви знецінюєте хлопця, щоб не продовжувати відносини. Можливо в цьому і є конфлікт : хочу, але боюся, наприклад. Варто досліджувати в індивідуальній роботі.
психолог онлайн
цитата:
тільки я розумію що я їй теж подобаюсь мене відразу від неї відвертає.
У Вас присутствует страх близких отношений.
цитата:
і що з цим робити ?
Надо работать с Вами в индивидуальном формате по устранению этого страха и развитию доверия и уверенности в себе.
психолог онлайн
цитата:
Скажіть чому це виходить
Віто, моє припущення полягає в тому, що Вам підсвідомо потрібно добиватись прихильності холодного емоційно до Вас хлопця(!) Так буває - спрацьовує начебто вбудована всередину програма, корені якої знаходяться у Вашому дитинстві. Можливо, вони закладені у стосунках з батьком. До речі, що можете сказати про відносини з ним в минулому? Про Ваші почуття до нього, коли Ви були дитиною? Про його ставлення до Вас тоді?
Ось це зізнання
цитата:
тільки він дав мені зрозуміти що я йому теж подобаюсь я зразу почала помічати в ньому недоліки на які не звертала увагу раніше
може схиляти до моєї гіпотези. Коли Ви цікаві іншій людині, коли відчули взаємність, втрачається мотив до продовження стосунків, бо для Вас саме важливо добиватись прихильності. Це заводить і мотивує. А далі СТОП. Втрачається сенс і тому контакт перериваєте, звертаючи увагу на усіляки недоліки, мабуть, щоби було більш-менш розумне пояснення для себе, чому немає продовження.
цитата:
і що з цим робити ?
Досліджувати і пропарцьовувати разом з психологом Вашу модель побудови близькості. Шукати сховані мотиви і знаходити їм автентичну, здорову заміну.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329799 для Владимир Анатольевич Тарасенко
З батьком відносини були погані в дитинстві і зараз також . На мою думку він мене не особливо любить , ніколи не обнімав ,цілував чи підтримував .Завжди показував що я йому заважаю і говорив щоб йшла наприклад гратися в свою кімнату .З 6 років я живу з мамою , на данний час ми взагалі з ним не спілкуємось .У нього немає бажання і зрозуміло що через те що він такий холодний і негативний в мене теж .Десь далеко мабуть ображаюсь на нього за його поведінку ,за те що міг іноді й вдарити (хоча мама таке не дозволяла ) але змирилась що змінити нічого не можу .
До речі я так думаю через нього зараз в мене дуже великий страх до хлопців які вживають алкоголь , це для мене табу .Боюсь коли в сп'янінні вони агресують або ж показують свою любов .Дуже боюсь знайти подібного до нього , не хочеться знову переживати одне й теж .