На роботу да мене влаштувалась особа котра принесла багато горя.
Переповнює злість , ненависть не можу справитись. Психологічно важко навіть бачити цю особу , а прийдеться бачити щодня. Потрібна робота . Як вести себе , щоб не наробити дурниць , як справитись з цим?
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Сам гнев выразить просто. Возьмите 20-30 листов бумаги и зарисуйте их карандашами с сильным нажимом, порвите на мелкие кусочки, растопчите. Если злость останется, повторите с красками. Рисуйте только черным. Просто закрашивайте лист за листом. Если живете одна, громко ругайтесь вслух, порвите что-то типа старого платья или белья, разбейте что-то ненужное... А вот ситуация с коллегой требует отдельного разбора.
психолог онлайн
Вітаю вас!
"Як вести себе , щоб не наробити дурниць , як справитись з цим?"
Якщо ви сама з цим не впоралися, то необхідно звернутися за допомогою.
Розібратися зі своїм відношенням до людини, яка принесла багато горя на індивідуальній зустрічі з психологом.
психолог онлайн
цитата:
як справитись з цим?
Самый простой вариант - это не работать вместе с этой особой.
Если это невозможно осуществить, тогда Вам придется прорабатывать свою злость и ненависть в индивидуальной психотерапии.
Потому что с такими сильными эмоциональными чувствами невозможно будет справиться самостоятельно и никакие методы самопомощи с ними не работают, к сожалению.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Переповнює злість, ненависть не можу справитись.
Цікаво, куди зараз спрямовуєте свою злість і ненависть?
Також варто звернути увагу на те, скільки часу пройшло від тих подій і що Ви за цей проміжок зробили, аби розрядити запас злісті?
цитата:
Психологічно важко навіть бачити цю особу , а прийдеться бачити щодня. Потрібна робота .
Чому обов'язково "доведеться", інші варіанти працевлаштування розглядали?
цитата:
Як вести себе , щоб не наробити дурниць , як справитись з цим?
Яких дурниць, наприклад, побоюютесь наробити?
психолог онлайн
Доброго дня! А можна трошки докладніше - що за особа? Чому важко бачити? За що ненавидите? Як це пов'язано з роботою?